Header Ads

ads header

Flash News

Kenyataan Perdana Menteri Bukan Kitab Suci


Jawatankuasa Kerja Pas Pusat telah menetapkan 8 Disember ini untuk menganjurkan satu himpunan besar-besaran bagi membantah Konvensyen Antarabangsa Mengenai Penghapusan Bentuk Diskriminasi Kaum (ICERD) di Kuala Lumpur.

Himpunan besar-besaran bantah usaha ratifikasi Konvensyen Antarabangsa Mengenai Penghapusan Diskriminasi Kaum (ICERD) di Dataran Merdeka pada 8 Disember ini, tetap diterus.

Pengerusi Gerakan Pembela Ummah (UMMAH), Aminuddin Yahaya berkata, walaupun kerajaan telah keluarkan kenyataan tidak akan ratifikasi ICERD, himpunan yang bakal himpun puluhan ribu rakyat itu akan tetap berjalan.

“UMMAH akan kekal meneruskan himpunan secara aman ini seperti mana sudah dirancang lebih awal tetapi kali ini untuk lahir rasa kesyukuran atas kejayaan desakan rakyat sehingga kerajaan terpaksa tolak perakui ICERD.

Ramai Melayu Islam yang menjadi dalam menyokong tindakan segolongan untuk menjayakan ICERD berkata PM dah buat kenyataan tidak akan meretifikasi. Soalnya boleh percaya cakap Mahathir yang ada rekod 22 tahun menipu rakyat?

Lagi pun kata-kata PM bukan klita suci. Boleh jadi betul boleh jadi tak betul macam manifesto.


MR :  Kan kena sebiji atas kepada PH


Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat


-: Iklan Teks (hanya RM20 sebulan) :-
 Sistem Mudah Untuk Anda Menjana Pendapatan Online Secara Sambilan
 Anda Perut BUNCIT, Usus Kotor, Berat Badan Berlebihan? KLIK SINI UNTUK DETOKS TUBUH ANDA
 MENCARI SESIAPA yang berminat niaga di shopee peluang raih pendapatan rm lumayan setiap hari lawati bit.ly/2A86ypP





............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.

2 ulasan:

  1. Hanya manusia bodoh berganda-ganda sahaja yang percaya kepada pemimpin-pemimpin munafik liberal bangsat dan pemimpin-pemimpin kafir harbi laknatullah kerana mereka suka di kencing berulang kali oleh pemimpin-pemimpin yang berlidah biawak dan pandai putar belit, auta, fitnah dan u-turn untuk kencing rakyat hancing berulang kali !!!!!

    Apakah jenis pemimpin-pemimpin pakatan yang telah memungkiri pelbagai janji dalam manifesto pakatan sendiri ? Munafik !!!!

    Dan sesungguhnya kita tidak mempercayai janji-janji palsu yang dicipta oleh puak munafik !!! Bahkan pemimpin-pemimpin munafik dan pengikut mereka akan dihumban ke dalam neraka kerana mereka berpura-pura beragama Islam tetapi hati mereka amat bencikan Islam.

    BalasPadam
  2. Cleptocracy versus Cleptocycy

    Bila janji dibuat seperti contohnya nak belanja cai 1k setiap seorang dari poket pakataek dengan syarat menang PRU maka ia adalah kompulsori untuk di tunaikan. Meskipun pakatun tiada wang namun janji tetap janji dan jika gagal ia otomatik jadi huntang. Begitu juga kalau pakatong berjanji akan beri A wang tunai, B subsidi, C proyek, D diskaun dan E jawatan. Meskipun semua itu bukan keluar dari poket pakaten cuma pentadbirannya saja pakaten yang buat, ia adalah kompulsori untuk dilaksanakan kalau pakaten itu terdiri dari para budiman. Kini terbukti beyond a shaddow of doubt iaitu pihak yang mentadbir puncakjaya bukanlah para budiman. There were all cleptocyate in the sense that when subsidies belonged to certain group were diverted to other group that would fit the definition: cleptocyacy of the highest order.

    BalasPadam