Header Ads

ads header

Flash News

Khalid Samad Jangan Bangang Sangat


Penentang ICERD tidak bercakap pasal ketuanan Melayu. Mereka bercakap soal hak melayu, bumiputera dan Islam yang dijamin perlembagaan akan terhakis jika kerajaan meratifikasikan ICERD. Soal ketuanan Melayu akan terjamin selagi Raja-raja Melayu tidak hilang kedudukan mereka.

Menurut Khalid Samad Islam tidak membenarkan diskriminasi.

Sebelum beliau bercakap bagi pihak Islam, beliau perlu jelaskan apa maksud diskriminasi dan apa diskriminasi kaum yang telah dibuat oleh kerajaan lepas?

Saya lihat beliau tidak boleh bezakan antara diskriminasi kaum dan agama dengan memberi keistimewaan kepada kaum tertentu atau agama tertentu.

Memberi keistimewaan atau bantuan kepada kaum tertentu bukan diskriminasi. Menghalang kaum lain dari berjaya atau berbuat sesuatu atas faktor perbezaan kaum itu diskriminasi.

Dalam Islam pun tiada kesamarataan hak antara Islam dengan agama-agama lain.

Menteri bangang tak faham perbezaan maksud privilege dan discrimination.

Ab Jalil Backer
LINK


MR :  Dia kini rasa dia ada kuasa, baru nak belajar nak tunjuk kuasa


Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat


-: Iklan Teks (hanya RM20 sebulan) :-
 Sistem Mudah Untuk Anda Menjana Pendapatan Online Secara Sambilan
 Anda Perut BUNCIT, Usus Kotor, Berat Badan Berlebihan? KLIK SINI UNTUK DETOKS TUBUH ANDA
 BERMINAT MENCARI pendapatan tambahan dan ingin menggunakan simkad terbaru?Boleh layari onlinekerjaya.com/9867 untuk maklumat lanjut





............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.

6 ulasan:

  1. Kategori BangAng Mencanak

    Bila tangan wanita kafir tidak dijabat bukanlah kerana diskriminasi tapi ada kaitan dengan tuntutan atau hak individu untuk buat pilihan: jabat atau tidak.

    Bila parti kuali ciput diberikan jawatan besar dalam kabinet dapur bukanlah kerana buntut kuali kuali itu istimewa. Punggung kuali tetap hitam meskipun digilap banyak kali.

    Jawatan yang diduduki adalah berdiri atas perkiraan dan permainan politek kontemporari.

    Kafir tidak pergi Mecca bukanlah bermakna ada diskriminasi. Keutamaan buat pilgrimage melebihi lain-lain pengunjung.

    Last but not least, keBangAngan tidak di diskriminasikan. Yang berasa didiskriminasikan walhal diskriminasi tidak berlaku adalah memBangAngkan** diri.

    **sori, tiada penawar

    BalasPadam
  2. Apabila pemimpin-pemimpin munafik Melayu liberal yang mempunyai ruang otak yang dipenuhi dengan dedak cap roket, pemimpin tersebut akan menjadi buta, pekak dan dungu kerana pemimpin tersebut tidak boleh membezakan antara hak melayu, bumiputera dan Islam yang dijamin perlembagaan dan hak puak kafir.

    Abang besar kafir harbi biaDAP kejahatan pemimpin-pemimpin munafik Melayu liberal mengkhianati hak agama Islam dan hak umat Islam termasuklah hak kaum Melayu Islam.

    Masa kecil tak mahu mampus, bila sudah besar panjang sibuk menjilat abang besar kafir harbi dan mengkhianati agama Islam dan kaum sendiri !!!!

    BalasPadam
  3. PEMBETULAN untuk komen 12:42 PTG :

    Apabila pemimpin-pemimpin munafik Melayu liberal mempunyai ruang otak yang dipenuhi dengan dedak cap roket, pemimpin tersebut akan menjadi buta, pekak dan dungu kerana pemimpin tersebut tidak boleh membezakan antara hak melayu, bumiputera dan Islam yang dijamin perlembagaan dan hak puak kafir.

    Abang besar kafir harbi biaDAP dan pengikut-pengikutnya ketawa tergolek-golek dan bertepuk tangan melihat kejahatan pemimpin-pemimpin munafik Melayu liberal mengkhianati hak agama Islam dan hak umat Islam termasuklah hak kaum Melayu Islam.

    Kebodohan pemimpin-pemimpin munafik Melayu liberal mengalahkan kebodohan lembu yang tidak belajar di universiti.

    Masa kecil tak mahu mampus, bila sudah besar panjang sibuk menjilat abang besar kafir harbi biaDAP dan mengkhianati agama Islam, umat Islam dan kaum sendiri !!!!

    BalasPadam
    Balasan
    1. syahdu sungguh ayat masih kecil tak mahu mampus tu..hahaha

      Padam
  4. Tak ada satu pon Pemimpin Melayu PH yang ada sadikit pembelaan untuk bangsa sendiri. Sangat mengharukan. Tersenyum lebar bangsa lain kerana agenda mereka dah nampak kesannya.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Bila sampai peringkat kufir memiliki kerusikuasa yang cukup untuk tentukan jawatan pusat yang disandang dan bila sokongan kufir jadi alat tawar menawar yakni bila sokongan ditarik lalu ghaiblah jawatan yang disandang dan dengan itu tak berasaplah dapur mukimin maka di sinilah dapat dilihat mukimin akan terbahagi kepada dua klas.

      1. Sayangkan jawatan dunia seolah-olah dapur berasap atau tidak berasap ditentukan oleh sokongan kufir dan bukan faktor REZEKI

      2. Percaya sokongan kufir adalah penentu jawatan tapi bukan penentu REZEKI yakni bukan penentu sama ada dapur mukimin berasap atau tidak.

      Mukimin 1. Tidak teragak-agak menggadai body dek termakan buddy sementara mukimin 2. tidak tergamak menggadai body meskipun termakan buddy kerana sedar REZEKI bukan terletak dalam tangan kufir.

      Padam