Header Ads

ads header

Flash News

Raja Bahrin perli PAS-UMNO atau Tun Mahathir?


Raja Bahrin ada menulis dalam Malaysiakini yang menjadi akhbar paling aktif menyerang PAS dalam usaha menghalang perpaduan Melayu Islam, antaranya...
Apabila PAS berdiri di atas pentas bersama Umno hendak menyelamatkan Islam dan Melayu, rakyat akan bertanya adakah ia rakan seperjuangan yang sesuai?

Fakta fakta masalah Melayu dibawah ini masih diingati rakyat -
  • Felda - Najib Razak - Umno
  • Felda - Isa Samad - Umno
  • MARA -Anuar Musa - Umno
  • Tanah Rezab Melayu - Tinggal hanya 12 peratus selepas 62 tahun di bawah Umno.
Adakah PAS lupa itu semua?
Laungan Hidup Islam dan Hidup Melayu ... tidak sama dengan Hidup PAS dan Hidup Umno.
Bukan semua orang Islam dan Melayu di dalam PAS dan Umno.
Raja Bahrin terlalu gopoh nak menyerang PAS sehingga dia sendiri lupa UMNO-UMNO yang disebut itu adalah UMNO dirinya sendiri semasa dia banyak dapat projek dengan UMNO. Dia juga lupa bahawa Tanah Rezab Melayu tinggal 12% itu berlaku 60 tahun dan 22 tahun adalah semasa Mahathir PM PH sekarang.

Kenapa Raja Bahrin dan penganut PH bodoh nak fikir lebih mendalam??

MR :  Bukan bodoh memang dia orang tahu tapi jahat nak salahkan orang lain


-: Iklan Teks (hanya RM20 sebulan) :-
 Sistem Mudah Untuk Anda Menjana Pendapatan Online Secara Sambilan
 Anda Perut BUNCIT, Usus Kotor, Berat Badan Berlebihan? KLIK SINI UNTUK DETOKS TUBUH ANDA
 BERMINAT MENCARI pendapatan tambahan dan ingin menggunakan simkad terbaru?Boleh layari onlinekerjaya.com/9867 untuk maklumat lanjut





............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.

4 ulasan:

  1. .
    Daimler dari Cep lebih realistik bila meminta PH menuju ke depan dan bukan menyerang ke belakang adalah kerana bila menyerang ke belakang, hampir 50% yakni 22/61×100% adalah serangan ke atas Parti Bungge aka: PH sendiri. Kalau disengajakan bermakna bila paha Bunnge dicubit, paha Imayam tidak terasa sakit ... konklusinya tiada hubungan DNA antara Bungge dan Imayam. Retak nanti belah.

    BalasPadam
  2. Nampaknya pemimpin-pemimpin KERAjaan baru masih mempunyai mentaliti pembangkang walaupun mereka sekarang menjadi pemerintah kerana mereka sibuk menyalahkan KERAjaan BN-UMNO untuk menutup kelemahan dan kegagalan KERAjaan baru sendiri.

    Bahkan mereka menyalahkan KERAjaan BN-UMNO apabila mereka gagal melaksanakan pelbagai janji yang mereka sendiri cipta dalam manifesto pakatan sendiri.

    Sikap negatif ini tidak boleh memajukan Msia bahkan sikap negatif ini akan mengheret Msia kembali ke zaman batu. Lihatlah ekonomi, pelaburan, nilai ringgit dll sedang merundum !!!

    Yang amat menghairankan kita ialah mereka lupa bahawa PM KERAjaan pakatan adalah sama dengan PM KERAjaan BN-UMNO dahulu. Pelbagai skandal dan bailout berlaku semasa pemerintahan PM yang sama !

    Yang amat melucukankan pula ialah sebilangan pemimpin parti bunga dan parti mata iluminati adalah bekas pemimpin atau ahli UMNO yang telah menikmati pelbagai faedah dalam UMNO sehinggakan sebilangan dari mereka menjadi kaya raya.

    Maka bagaimana boleh mereka mengutuk, menghina dan memburuk-burukkan UMNO dengan pelbagai dakwaan skandal dll terhadap UMNO sedangkan mereka sendiri juga terlibat dalam pelbagai dakwaan tersebut kerana mereka sendiri pernah menjadi pemimpin atau ahli UMNO?

    Bukankah ini bererti mereka telah meludah ke langit dan akhirnya air liur dan kahak itu jatuh ke muka mereka sendiri???

    Mereka fikir mereka telah 'suci' sebaik sahaja mereka menyertai pakatan? Siapa yang telah menyucikan semua dosa mereka? Apakah jenis manusia ini? Pope?

    SPRM telah mengesahkan semua pemimpin PAS bersih dari rasuah dll maka tindakan memburuk-burukkan PAS dengan mengaitkan PAS dengan rasuah dll oleh pemimpin dan barua pakatan adalah tindakan yang amat tidak bermoral kerana SPRM telah membuka kertas siasatan ke atas pemimpin-pemimpin pakatan sendiri sebelum PRU14 yang bererti kes-kes tersebut mempunyai prima facie yang boleh mengheret pemimpin-pemimpin pakatan sendiri ke mahkamah.

    Nasib pemimpin-pemimpin pakatan masih baik kerana pakatan memenangi PRU 14 tetapi mungkin pakatan akan kalah dalam PRU15 kerana umat Islam telah hilang kepercayaan terhadap KERAjaan pakatan kerana pelbagai isu seperti ICERD dll. Bila pakatan kalah dalam PRU15, kita tunggu dan lihat apa akan berlaku.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Pembetulan:

      Mereka fikir mereka telah 'suci' sebaik sahaja mereka menyertai pakatan? Siapakah yang telah menyucikan semua dosa mereka? Pope? Apakah jenis manusia ini?

      Padam
  3. Serangan verbal berterusan ini tidak akan berlaku tanpa ada penajaan dari the Big Brader. BB nampak sengaja peralatkan Panda untuk diconteng arang di imej melefirst dan autamelaise agar tidak nampak rasis bila BB sendiri yang melakukannya. BB meme licik dan coverrrttt.

    BalasPadam