Header Ads

ads header

Flash News

Tak boleh berhujah dengan fakta, sebar maklumat palsu



Merujuk kepada dua keratan akhbar yang disebarkan oleh pihak yang tidak bertanggungjawab, berkenaan kenyataan YB Dato' Seri Tuan Guru Haji Abdul Hadi Awang berkaitan isu hak istimewa Melayu dan hukum berdemonstrasi.


Pihak kami telah meneliti kedua-dua kenyataan tersebut dan menafikan kesahihan dan keabsahan maklumat yang disebarkan itu.

Pihak kami tidak pernah mengeluarkan kenyataan media berserta tandatangan Presiden PAS (rujuk kenyataan media palsu bertarikh 6 Mac 2015), dan difahamkan keratan akhbar bertarikh 15 September 1985 telah disalah lapor dan dikitarsemula oleh pihak tertentu ketika isu ICERD dibahaskan.

Sekian untuk makluman dan penjelasan.

ABDUL MALIK AB RAZAK
Setiausaha Akhbar Presiden PAS

Bertarikh: 17 Rabiul Awwal 1440 / 25 November 2018

MR :  Puak-puak PH dan suka kencing, suka buat persepsi kini jadi tukang sebar fitnah


Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat


-: Iklan Teks (hanya RM20 sebulan) :-
 Sistem Mudah Untuk Anda Menjana Pendapatan Online Secara Sambilan
 Anda Perut BUNCIT, Usus Kotor, Berat Badan Berlebihan? KLIK SINI UNTUK DETOKS TUBUH ANDA
 MENCARI SESIAPA yang berminat niaga di shopee peluang raih pendapatan rm lumayan setiap hari lawati bit.ly/2A86ypP





............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.

1 ulasan:

  1. Nampaknya pakatan munafik liberal-kafir harbi semakin panik dan terdesak apabila pemimpin parti Islam PAS dan parti UMNO dan umat Islam di seluruh negara sedang bersatu padu menentang ICERD.

    Umat Islam mengetahui ICERD yang dipromosi oleh pemimpin munafik liberal dan pemimpin kafir harbi boleh menghapuskan hak agama Islam dan hak umat Islam termasuklah hak kaum Melayu dan bahasa Melayu sebagai Bahasa Kebangsaan.


    Gerakan umat Islam ini boleh menyebabkan KERAjaan pakatan hilang kepercayaan rakyat di waktu rakyat masih lagi mengingati KERAjaan pakatan sendiri sengaja memungkiri pelbagai janji dalam manifesto pakatan sendiri.

    Maka kita tidak merasa terkejut mengetahui barua-barua pakatan munafik liberal-kafir harbi yang terlalu terdesak telah dan sedang mencipta pelbagai fitnah untuk memburuk-burukkan parti Islam PAS seperti yang telah berlaku dalam PRU14.

    BalasPadam