Header Ads

ads header

Flash News

Pakatan Harapan Pakatan Dajjal


Dajjal: Fitnah terbesar yang paling ditakuti akhir zaman ialah fitnah Dajjal. Kerana, ketika Dajjal muncul keadaan dunia menjadi porak-peranda dan nasib umat manusia khususnya kaum Muslim amat menyedihkan. Kehadiran Dajjal sangat membimbangkan umat Islam bukan hanya sebagai penanda datangnya kiamat, Dajjal juga akan membuat akidah umat Islam rosak akibat fitnahnya. Begitulah bahayanya fitnah Dajjal.

Pakatan Harapan: Pakatan Harapan menang pilihanraya lepas dan mengalahkan musuh politiknya juga dengan senjata fitnah. Fitnah paling besar ialah Najib curi duit 1MDB dan PAS menerima 90 juta daripada Najib termasuk Rosmah Mansor yang katanya telah menabung sejak kecil untuk membeli cincin bernilai 24 juta. Inilah senjata utama Pakatan Harapan iaitu FITNAH.

Dajjal: Allah memberikan Dajjal banyak keistimewaan untuk menguji keimanan manusia akhir zaman nanti dengan tawaran-tawaran yang menarik, antaranya Dajjal boleh menghidupkan orang mati, Dajjal juga membawa bersama syurga dan neraka untuk umat Islam memilih sama ada memilih syurga atau neraka. Apa yang Dajjal berikan sebagai syurga sebenarnya adalah neraka dan apa yang diperlihatkan sebagai neraka sebenarnya adalah syurga.

Pakatan Harapan: Pakatan Harapan juga memberikan tawaran yang menarik melalui manifestonya untuk mengaburi mata pengundi. Antara manifesto Pakatan Harapan yang menarik ialah menghapuskan tol, menghapuskan kamera AES, gaji minimum RM1,500, mengurangkan kos sara hidup rakyat, menghapuskan hutang-hutang tidak wajar peneroka Felda, Menangguhkan pembayaran balik pinjaman PTPTN sehingga gaji RM4,000 sebulan dan banyak lagi. Mereka berjanji bulan dan bintang, tetapi semuanya janji palsu seperti palsunya tawaran Dajjal.

Bagi orang yang beriman pasti dapat melihat tertulis di dahi Dajjal perkataan كافر (kafir). Manakala orang kafir tidak boleh melihat tulisan كافر (kafir) itu. Sama juga dengan tawaran manifesto Pakatan Harapan, jika kita mempunyai akal pastinya kita tidak tersilau dengan tawaran yang tidak masuk akal tapi bagi orang yang tidak mahu berfikir mereka akan menerima bulat-bulat tawaran yang tidak realistik dan tidak berpijak di bumi yang nyata itu.

Jika kita lihat lambang pada bendera PKR dengan lambang mata satu sama seperti lambang mata milik FREEMASON dan logo  parti AMANAH dan juga logo HARAPAN terdapatnya lambang ILLUMINATI dengan simbol utamanya adalah segitiga berbentuk Piramid. Sama ada ia berlaku secara kebetulan atau memang dirancang tak dapat dipastikan.

Wallahua'lam...

Pengikut Imam Mahdi
Jumaat, 21 Dec 2018
12:00 Hrs


MR :  Pakatan Hancing...sentiasa menipu dalam cakap dan kata-kata mereka


Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat


-: Iklan Teks (hanya RM20 sebulan) :-
 Anda Perut BUNCIT, Usus Kotor, Berat Badan Berlebihan? KLIK SINI UNTUK DETOKS TUBUH ANDA
 MENCARI SESIAPA yang berminat niaga di shopee peluang raih pendapatan rm lumayan setiap hari lawati bit.ly/2A86ypP
 Dapatkan MADU LEBAH ASLI Disini...Makanan Sunnah Terbaik. Beli Madu Online >>>>KLIK SINI<<<< Penghantaran PERCUMA Ke Seluruh Negara!





............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.

Tiada ulasan