Header Ads

ads header

Flash News

Orang Cina Pun Suka DAP Kalah


DAP mula menjadi sangat kuat apabila mereka berada dalam Pakatan Harapan, sehingga 90% lebih orang Cina sokong DAP. Setelah mendapat sokongan Cina DAP mula merasai diri mereka besar dan cuba menguasai negara ini. Semasa itu orang Melayu belum sedar kerana mereka masih mengganggap semua UMNO untuk kotor dan jijik.

PAS nampak sikap durjana DAP ini, tapi malang PAS dikhianati oleh gerakan Islam IKRAM yang cuba menguasai PAS. Tapi biasa yang salah dan bathil akan terbongkar, IKRAM sekarang sudah menjadi 'barua' DAP dengan mengadai Islam demi mendapat sedikit kekuasaan dengan belas ihsan DAP.

PAS cuba menyatukan menyarakat Islam di Malaysia dengan satu pengorbanan yang sangat besar. Ramai ahli-ahli PAS keliru dengan idea dan strategi ini. Tapi akhirnya Allah buka mata hati ahli-ahli PAS dan mereka telah nampak jalan ke dahapan untuk Malaysia baharu dengan Melayu Islam bersama dengan UMNO dan NGO Islam.

Orang Cina pun mula sedar dengan sikap DAP akan merugikan orang Cina. DAP menyebabkan Melayu mula tidak percayai Cina setelah hampir 60 tahun Melayu bersama Cina demi Malaysia yang harmoni.

Kini Cina mula sedar DAP sebenar perosak bangsa Cina.



Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat


-: Iklan Teks (hanya RM20 sebulan) :-
 Anda Perut BUNCIT, Usus Kotor, Berat Badan Berlebihan? KLIK SINI UNTUK DETOKS TUBUH ANDA
 MENCARI SESIAPA yang berminat niaga di shopee peluang raih pendapatan rm lumayan setiap hari lawati bit.ly/2A86ypP
 Dapatkan MADU LEBAH ASLI Disini...Makanan Sunnah Terbaik. Beli Madu Online >>>>KLIK SINI<<<< Penghantaran PERCUMA Ke Seluruh Negara!





............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.

3 ulasan: