Header Ads

ads header

Flash News

Bincang kepentingan negeri, negara


MARANG: Kunjungan hormat Presiden PAS, Menteri Besar Terengganu dan rombongannya kepada Perdana Menteri, Tun Dr Mahathir Mohamad itu positif bagi kepentingan negeri serta negara.

Presiden PAS, Dato’ Seri Tuan Guru Abdul Hadi Awang mengesahkan, pertemuan itu di Putrajaya bagi penyelarasan antara kerajaan Persekutuan dengan Kerajaan Negeri Terengganu.

Antaranya, kata beliau berkait isu Majlis Tindakan Ekonomi (MTE) yang baharu ditubuhkan pada 1 Februari lalu.

“Pertemuan itu lebih kepada penyelarasan antara kerajaan negeri (Terengganu) dengan kerajaan Pusat.

“Isu Majlis Tindakan Ekonomi, projek-projek ada kerajaan pusat, kerajaan negeri supaya tidak ada percanggahan. Kita mahu betul-betul turun kepada rakyat,” ujarnya yang juga Ahli Parlimen Marang.

Beliau berkata demikian kepada pemberita selepas Majlis Sambutan Tahun Baharu Cina Peringkat Dun Alor Limbat 2019, di Dewan Taman Padang Midin, Alor Limbat, hari ini.

Mengulas lanjut isu itu, kata beliau, buat masa ini pelantikan anggota Majlis Tindakan Ekonomi itu tidak melibatkan wakil kerajaan negeri. – HARAKAHDAILY 15/2/2019

MR :  Demi rakyat ketepikan kebencian dan permusuhan


Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat


-: Iklan Teks (hanya RM20 sebulan) :-
 Anda Perut BUNCIT, Usus Kotor, Berat Badan Berlebihan? KLIK SINI UNTUK DETOKS TUBUH ANDA
 Dapatkan MADU LEBAH ASLI Disini...Makanan Sunnah Terbaik. Beli Madu Online >>>>KLIK SINI<<<< Penghantaran PERCUMA Ke Seluruh Negara!
 🔥🔥💥Cara mudah buat bisnes tanpa promosi sakan pada pelanggan, tapi pelanggan sendiri yang cari kita. Buat online je..💥🔥🔥
 Dapatkan Vitamin C Harian Anda Disini >>>Klik Sini<<< Sebotol ada 100 tablet Harga RM60 sahaja.Penghantaran PERCUMA ke Seluruh Malaysia





............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.

1 ulasan:

  1. Syabas, terbaik Tuan Guru Abdul Hadi Awang, biarlah orang nak kata apa.

    BalasPadam