Header Ads

ads header

Flash News

Ds Najib Yang Menyusahkan PH, Bukan Pas


1) Sokongan kepada DS Anwar dan PH masih kuat. Kalau asyik baca newsfeed pembangkang, macam dah lingkup dah PH. Sebenarnya serangan pembangkang terutama PAS adalah untuk membuatkan ahli dan penyokongnya tidak lari. Tidak lebih dari itu. Memilih untuk menyerang PAS sebenarnya membuang masa.

2) Masalah sebenar PH adalah serangan daripada bekas PM. Rakyat lihat DS Najib lebih berfakta dan lebih logik dibandingkan dengan pimpinan kerajaan yang hanya bermain sentimen 90juta, 1MDB, hutang negara, pencuri, penyamun... itu sahaja. Mai tang polisi dan perlaksanaan, kantoi merata-rata.

3) Anda asyik membaca newsfeed sesama mahacai memang tak dapat feel apa yang rakyat feel terhadap DS Najib. Sama lah macam pemimpin BN dulu, asyik khayal rasa kuat dengan media sendiri, tak sedar rakyat termakan dengan hasutan pembangkang ketika itu. Sekarang, anda juga ulangi apa yang BN buat. Tidak bersungguh untuk feel hati rakyat yang semakin dicuri oleh DS Najib. Nak memerintah sepenggal saja ka?

4) Kesimpulannya, PAS bukan ancaman kepada PH. PAS cuma syok dengan imaginasi sendiri. Penyokong PAS pun seronok tunggu "episod seterusnya" imaginasi tersebut. Cuma nampak macam ada sorang dua saja pemimpin PH yang triggered dengan tindak-tanduk PAS. Saya tak kacau Tun, sampai giliran saya, Tun jangan kacau saya pula.

Sekian

Dr Tanaka Mustafa


MR :  Kadang kala yang ada pHD dikalangan mereka yang tak terikat dengan jamaah rasa diri lebih daripada yang lain menyusuhkan


Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt


-: Iklan Teks (hanya RM20 sebulan) :-
 Anda Perut BUNCIT, Usus Kotor, Berat Badan Berlebihan? KLIK SINI UNTUK DETOKS TUBUH ANDA
 Dapatkan MADU LEBAH ASLI Disini...Makanan Sunnah Terbaik. Beli Madu Online >>>>KLIK SINI<<<< Penghantaran PERCUMA Ke Seluruh Negara!
 🔥🔥💥Cara mudah buat bisnes tanpa promosi sakan pada pelanggan, tapi pelanggan sendiri yang cari kita. Buat online je..💥🔥🔥
 Dapatkan Vitamin C Harian Anda Disini >>>Klik Sini<<< Sebotol ada 100 tablet Harga RM60 sahaja.Penghantaran PERCUMA ke Seluruh Malaysia






............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.

1 ulasan:

  1. Kelebehan dua manusia ini adalah pandai bercakap tapi sayang nya anugerah ini disalah gunakan . Moga cepat sedar sebelum mati .

    BalasPadam