Header Ads

ads header

Flash News

Jika fitnah kenapa Khairuddin Abu Hassan tak guna saluran pihak kuasa, hanya jawab melalui akhbar?


Aktivis politik, Khairuddin Abu Hassan membidas dakwaan bahawa Perdana Menteri Dr Mahathir Mohamad telah membayar yuran guaman editor Sarawak Report, Clare Rewcastle-Brown.

Khairuddin merujuk kepada suatu poster yang memaparkan dakwaan berkenaan yang menyebut sumber maklumat datang daripada dirinya. 
 
 
Beliau mempersoalkan masa poster itu disebarkan. Poster itu juga mendakwa Mahathir membayar Rewcastle-Brown sebanyak RM10 juta bagi mengeluarkan bahan pada laman web Sarawak Report.

Khairuddin turut menyifatkan poster itu sebagai "fitnah" dari golongan "yang sudah bankrap buah fikiran."

"Poster palsu ini diviralkan di saat Abdul Hadi Awang sudah kecut perut dan mohon penyelesaian saman Sarawak Report di luar mahkamah.

"Kenapa Haji Hadi Awang minta penyelesaian di luar kamar mahkamah sekiranya selama ini parti PAS mendakwa Clare Brown memfitnah mereka?," Soalnya dalam suatu kenyataan hari ini.

Apa yang peliknya takkan yang sama minta penyelesaian di luar mahkamah, mestilah yang kena saman minta dan Hadi pertimbang untuk setuju dengan tema-tema yang ditetapkan.

Lagi pun kalau betul Clare Brown ada bukti kenapa dia setuju penyelesaian di luar mahkamah? Hanya bodoh tak boleh berfikir?



MR :  Masih ada kuasa masih lagi guna fitnah dan maklumat palsu untuk mendapat kepercayaan rakyat. Yang peliknya pimpinan AMANAH dan IKRAM turut terbabit hingga lupat tentang azab Allah mengenai fitnah... Tidak hairanlah ada hadis tentang amalan hagus dan manusia bangkrap di akhirat.


Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat


-: Iklan Teks (hanya RM20 sebulan) :-
 Anda Perut BUNCIT, Usus Kotor, Berat Badan Berlebihan? KLIK SINI UNTUK DETOKS TUBUH ANDA
 Dapatkan MADU LEBAH ASLI Disini...Makanan Sunnah Terbaik. Beli Madu Online >>>>KLIK SINI<<<< Penghantaran PERCUMA Ke Seluruh Negara!
 🔥🔥💥Cara mudah buat bisnes tanpa promosi sakan pada pelanggan, tapi pelanggan sendiri yang cari kita. Buat online je..💥🔥🔥





............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.

Tiada ulasan