Header Ads

ads header

Flash News

Kalau betul ni? satu persatu akan terbongkar


Terbaru, beberapa pengguna Twitter mempersoalkan sijil yang dimiliki Menteri Kewangan, Lim Guan Eng serta Menteri Perumahan dan Kerajaan Tempatan, Zuraidah Kamaruddin.

Sambil berkongsi biodata milik Zuraidah, pengguna Twitter yang menggunakan nama Don Juan deRyezal mempersoalkan bagaimana nama Naib Presiden PKR itu tiada dalam carian di universiti seperti dipaparkan dalam ruangan biodatanya.

“Assalamualaikum YBM @zuraida_my. Kami gagal menemui carian nama YBM di National University of Singapore. Mungkin tercicir agaknya?,” tulisnya.

Dalam pada itu, pemilik akaun, Ismet Ulam Raja pula berkongsi biodata Guan Eng dan mengajak warganet menyiasat kesahihan kelulusan akademiknya.

“Hmm.... ‘since’ timbalan menteri pakatan ni tipu kelulusan akademik apa kata kita periksa yang lain-lain.

“Betul ke @guanenglim ini akauntan bertauliah? Kenapa nama Menteri Kewangan Malaysia tiada dalam daftar akauntan bertauliah? Tapi dia kata dia akauntan bertauliah,” tulisnya. -



MR :  Janji Palsu Sijil Pun Palsu


Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat


-: Iklan Teks (hanya RM20 sebulan) :-
 Anda Perut BUNCIT, Usus Kotor, Berat Badan Berlebihan? KLIK SINI UNTUK DETOKS TUBUH ANDA
 Dapatkan MADU LEBAH ASLI Disini...Makanan Sunnah Terbaik. Beli Madu Online >>>>KLIK SINI<<<< Penghantaran PERCUMA Ke Seluruh Negara!
 🔥🔥💥Cara mudah buat bisnes tanpa promosi sakan pada pelanggan, tapi pelanggan sendiri yang cari kita. Buat online je..💥🔥🔥





............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.

Tiada ulasan