Header Ads

ads header

Flash News

Kalau PAS Tunggang UMNO, habis BERSATU siapa tunggang?


Presiden PPBM hari ini tertanya apakah sebenarnya kerjasama antara Umno-PAS pada pilihan raya kecil DUN Semenyih akan datang, sama ada PAS “menunggang” Umno atau sebaliknya.

Beliau ditanya pemberita sama ada Pakatan Harapan gusar dengan gandingan kedua-dua parti itu.

“Ternyata di sini, saya tidak tahu siapa menunggang siapa. PAS tunggang Umno ke atau sebaliknya. Realitinya, PAS dan Umno bergabung itu soal mereka,” katanya pada sidang media selepas pengumuman calon PPBM untuk PRK Semenyih di Taman Pelangi hari ini.

PAS tidak akan meletakkan calon pada PRK DUN Semenyih agar calon pembangkang memperoleh sokongan undi yang lebih besar menentang calon Pakatan Harapan.

PAS juga akan mengerakkan jentera pilihan rayanya bagi membantu calon pembangkang (BN).

Kita tinggal PAS dan UMNO, mari kita bincang pasal BERSATU pula. Siapa Tunggang BERSATU. Samada BERSATU tunggang DAP atau DAP Tungggang BERSATU. Tapi kalau kita dengar sendiri ucapan Mahathir bahawa dia menjadi PM pun atas ihsan DAP, maka dengan jelas kita sudah faham DAP sebenarnya sedang menunggang BERSATU.

Kenapa BERSATU kena tunggang?
Kerana BERSATU sebelum ini hanya ada 11 kerusi MP.
Untuk nak elak kena tunggang teruk BERSATU sanggup ambil sampah sarap UMNO untuk dikitar menjadi MP BERSATU.

Mana maruah BERSATU wahai Muhyiddin?

Dan paling teruk sekali ialah sedar tak sedar Muhyiddin sedang di TUNGGANG oleh MAHATHIR. Engkau tu Presiden BERSATU tapi engkau tu macai tunggol aje. Mahathir sedang tunggang engkau.

Jadi sebelum nak tahu PAS tunggung UMNO atau UMNO tunggang PAS, lebih baik engkau tanya diri engkau sendiri wahai Muhyiddin siapa tunggang engkau sekarang?





Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat


-: Iklan Teks (hanya RM20 sebulan) :-
 Anda Perut BUNCIT, Usus Kotor, Berat Badan Berlebihan? KLIK SINI UNTUK DETOKS TUBUH ANDA
 Dapatkan MADU LEBAH ASLI Disini...Makanan Sunnah Terbaik. Beli Madu Online >>>>KLIK SINI<<<< Penghantaran PERCUMA Ke Seluruh Negara!
 🔥🔥💥Cara mudah buat bisnes tanpa promosi sakan pada pelanggan, tapi pelanggan sendiri yang cari kita. Buat online je..💥🔥🔥
 Dapatkan Vitamin C Harian Anda Disini >>>Klik Sini<<< Sebotol ada 100 tablet Harga RM60 sahaja.Penghantaran PERCUMA ke Seluruh Malaysia





............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.

4 ulasan:

  1. Muhyiddin jangan jadi bangang .Nama nya pembakang matlamatnya membetulkan salah laku kerajaan pada rakyat . Bukan soal siapa tunggang siapa . Kamu sendiri masa jadi pembakang kamu naik kuda DAP yang dahulunya kamu kutuk .

    BalasPadam
  2. Kalau PAS tunggang UMNO, BERSATU tunggang LANGGANG !

    BalasPadam
  3. 'Superman' biaDAP mendakwa dalam pelbagai ceramah hasutan biaDAP bahawa parti bunga dan atuk kerala adalah kuda tunggangan parti kafir harbi biaDAP. Maka kita tidak terkejut apabila atuk kerala mendakwa parti kafir harbi biaDAP yang menentukan siapa yang menjadi pm dll.

    Tepukkkkk ......

    BalasPadam
  4. Siapakah pekerja-pekerja bandaraya yang mengutip sampah dari UMNO ?

    BalasPadam