Header Ads

ads header

Flash News

Pemuda AMANAH jangan buat kerja bodoh


Pemuda Parti Amanah Negara (Amanah) menggesa polis menyiasat “hubungan akrab” Nik Abduh Nik Abdul Aziz dengan Agensi Perisikan Pusat (CIA).

Naib ketuanya berkata siasatan mesti dibuat ke atas kandungan rakaman audio wakil rakyat PAS yang mendakwa ada pertalian dengan agensi itu, lapor Star Online.

“Jika apa yang dia sebut benar, ini adalah perkara yang serius kerana kita merupakan sebuah negara yang merdeka,” kata Mohd Shazni Munir.

Pemuda Amanah hari ini membuat aduan di balai polis Dang Wangi dengan mendakwa Nik Abduh menyebut “Ana boleh bercakap dengan CIA Amerika tu, yang sentiasa berhubung dengan ana”.

Maaf cakap, saya rasa Pemuda AMANAH ni emosi lebih daripada akal. Kononnya cerdik nak perkenakan PAS dalam isu ini. Sepatutnya sebelum buat kenyataan buat kajian dan berfikir dahulu.

Untuk makluman Pemuda AMANAH apabila SPRM datang buat siasatan termasuk siasatan polis semua isi kandungan audio itu disemak satu persatu. Pasal itu siasatan SPRM makan masa yang panjang.

Pemuda AMANAH ingat SPRM buat siasatan sambil makan kuaci ke?

Jadi kalau ada mengenai CIA sudah pasti telah disiasat.
Melainkan jika PEMUDA AMANAH rasa SPRM dan polis tak buat kerja.
Jadi nak tunjukkan KEBODOHAN pemuda AMANAH bolehlah buat report polis di mana-mana balai polis di Malaysia. Boleh tunjuk hebat sambil tunjuk KEBODOHAN.




Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat


-: Iklan Teks (hanya RM20 sebulan) :-
 Anda Perut BUNCIT, Usus Kotor, Berat Badan Berlebihan? KLIK SINI UNTUK DETOKS TUBUH ANDA
 Dapatkan MADU LEBAH ASLI Disini...Makanan Sunnah Terbaik. Beli Madu Online >>>>KLIK SINI<<<< Penghantaran PERCUMA Ke Seluruh Negara!
 🔥🔥💥Cara mudah buat bisnes tanpa promosi sakan pada pelanggan, tapi pelanggan sendiri yang cari kita. Buat online je..💥🔥🔥
 Dapatkan Vitamin C Harian Anda Disini >>>Klik Sini<<< Sebotol ada 100 tablet Harga RM60 sahaja.Penghantaran PERCUMA ke Seluruh Malaysia





............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.

2 ulasan:

  1. Mengapa barua-barua @ pengampu parti kuali imayam putumayam tidak menggesa polis, sprm dll menyiasat “hubungan akrab” parti kafir harbi biaDAP dengan NGO-NGO Zionis, MOSSAD dan rejim pengganas Israel dan peruntukan dana rejim pengganas Israel parti kafir harbi biaDAP???

    Bukankah bekas ahli parti biaDAP telah mendedahkan rahsia ini?

    Adakah barua-barua parti kuali ini mempunyai telur untuk melaporkan dan mendesak pihak berkuasa menyiasat parti kafir harbi biaDAP yang menjadi tempat parti kuali imayam putumayam menghambakan diri mereka ????

    BalasPadam
    Balasan
    1. PEMBETULAN:

      Mengapa barua-barua @ pengampu parti kuali imayam putumayam tidak menggesa polis, sprm dll menyiasat “hubungan akrab” parti kafir harbi biaDAP dengan NGO-NGO Zionis, MOSSAD dan rejim pengganas Israel dan peruntukan dana rejim pengganas Israel untuk parti kafir harbi biaDAP???

      Padam