Header Ads

ads header

Flash News

Perli Ijazah Menteri, Penyokong PH Mahu Mira Filzah Diambil Tindakan Tegas..


KEBODOHAN penyokong Pakatan Harapan (PH) ini semakin menjadi-jadi sejak kebelakangan ini.

Sebelum ini, individu yang menggunakan nama Facebook Shamsul Omar ini mahu TV3 meminta maaf kerana membiarkan hos AJL 33, Sherry Al Hadad menyebut perkataan ‘Bossku’ ketika siaran langsung anugerah tersebut baru-baru ini, kini dia kembali meminta pihak SKMM dan Kementerian Komunikasi dan Multimedia mengambil tindakan ke atas pelakon Mira Milzah kerana dikatakan menghina taraf pendidikan menteri PH.

Semalam, Mira Filzah telah memuat naik gambar beliau berpakaian konvo bersama-sama sekeping ijazah berserta status “Ijazah Perniagaan Antarabangsa di UiTM Shah Alam. Ijazah ‘ori’ bukan ‘copy’ tau..” di Facebook miliknya.




Tindakan itu telah menaikkan kemarahan Shamsul yang menganggap ia satu cubaan untuk menghina menteri PH yang telah kantoi menipu ijazah masing-masing.




Shamsul mahu Mira Milzah menarik balik posting berkenaan dan memohon maaf secara terbuka di atas tindakannya.
Sumber: http://cempedakcheese.com




Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat


-: Iklan Teks (hanya RM20 sebulan) :-
 Anda Perut BUNCIT, Usus Kotor, Berat Badan Berlebihan? KLIK SINI UNTUK DETOKS TUBUH ANDA
 Dapatkan MADU LEBAH ASLI Disini...Makanan Sunnah Terbaik. Beli Madu Online >>>>KLIK SINI<<<< Penghantaran PERCUMA Ke Seluruh Negara!
 🔥🔥💥Cara mudah buat bisnes tanpa promosi sakan pada pelanggan, tapi pelanggan sendiri yang cari kita. Buat online je..💥🔥🔥
 Dapatkan Vitamin C Harian Anda Disini >>>Klik Sini<<< Sebotol ada 100 tablet Harga RM60 sahaja.Penghantaran PERCUMA ke Seluruh Malaysia





............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.

3 ulasan:

  1. Jilat selagi boleh jilat.Simpan bodoh dan bangang tu cikit untuk warisan anak cucu nanti

    BalasPadam
  2. Barua bodo hanya layak menjadi pengampu poliTIKUS bodo yang memiliki ijazah palsu dari universiti palsu.

    Maka tidak hairanlah barua dan poliTIKUS suka kencing rakyat dengan pelbagai fitnah, janji palsu dan nasihat bodo tahap tadika seperti menoreh getah dalam musim hujan dll konon untuk menambah pendapatan rakyat..

    Barua dan pemimpin bodo sembang mahu lebat babi pun boleh terbang, akhirnya habuk pun tarak !! Pelbagai janji manifesto telah ke laut !!! Pengundi-pengundi pakatan liberal-kafir harbi hanya mampu menelan kahak sendiri sahaja ! Kasihan !

    Akibatnya ekonomi negara, pelaburan asing, nilai matawang dll sedang merundum dan beban rakyat semakin berat dan ramai rakyat dibuang kerja dll!!! Mana janji sejuta perkerjaan dengan gaji lumayan ?? Ke laut juga kah kah kah kah kih kih kih ha ha ha ha......

    Tepuk .......

    BalasPadam
  3. highest level punya bangang,sekian.

    BalasPadam