Header Ads

ads header

Flash News

Sebelum ini senyap bila media papar kelulusan, sekarang mengaku apabila satu persatu terdedah


Menteri Pertahanan Mohamad Sabu menafikan dakwaan beliau mempunyai ijazah palsu, dan berkata beliau memang tidak pernah tamat pengajian di universiti.

"Kononnya saya ada diploma atau ijazah kulinari. Dari dulu saya tak pernah sebut.

“Sebenarnya saya dibuang ITM (Institut Teknologi Mara)," katanya seperti dipetik laman Free Malaysia Today.

Beliau berkata kemungkinan kemahirannya dalam memasak menyebabkan ramai menyangka beliau mempunyai ijazah dalam bidang itu.

Susulan dakwaan ijazah palsu yang melanda Timbalan Menteri Luar Marzuki Yahya, dakwaan serupa kepada beberapa menteri lain, antaranya Mohamad, turut disebarkan di media sosial.

Beliau yang lebih dikenali dengan panggilan Mat Sabu itu memang diketahui pandai memasak, dan malah kemahirannya itu mendapat pujian Perdana Menteri Dr Mahathir Mohamad.

Mahathir sebelum ini berseloroh Mohamad belajar memasak di Taiping, merujuk kepada penahanannya di Kem Tahanan Kamunting bawah Akta Keselamatan Dalam Negeri pada akhir dekad 1980-an.



MR :  Sekarang mulalah keluar untuk mengaku setelah yg lain kantoi.... sebelum ini tak dak pun nak ngaku.... walaupun terpapar dalam media latar belakang pendidikan... masing masing kembang.... sekarang bila media sosial dedah satu satu.... mulalah gigil....


Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat


-: Iklan Teks (hanya RM20 sebulan) :-
 Anda Perut BUNCIT, Usus Kotor, Berat Badan Berlebihan? KLIK SINI UNTUK DETOKS TUBUH ANDA
 Dapatkan MADU LEBAH ASLI Disini...Makanan Sunnah Terbaik. Beli Madu Online >>>>KLIK SINI<<<< Penghantaran PERCUMA Ke Seluruh Negara!
 🔥🔥💥Cara mudah buat bisnes tanpa promosi sakan pada pelanggan, tapi pelanggan sendiri yang cari kita. Buat online je..💥🔥🔥





............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.

1 ulasan:

  1. Rupanya tak ada ijazah kulinari. Don't worry bang Mat jawatan akan kekal . Itu semua tak penting yang penting kencing mahu hebat .

    BalasPadam