Header Ads

ads header

Flash News

Tesco Semenyih Sesak Teruk Gara-Gara Najib Datang Beli Barang dapur


KUALA LUMPUR – Kawasan sekitar dan dalam Pasaraya Tesco Semenyih sesak teruk dengan orang ramai berhimpit-himpit mahu bertemu dengan Datuk Seri Najib Tun Razak setelah menyedari kehadiran bekas Perdana Menteri itu di pusat membeli belah berkenaan.

Laungan “Boss Kita, Malu Apa Bossku” dan “Bukan Beshe Beshe (Bukan Biasa-Biasa)” bersilih ganti bergema di pusat membeli belah itu sambil orang ramai tidak melepaskan peluang untuk bersalaman dan berswafoto dengan beliau.

Najib sendiri mengakui tidak menjangkakan sambutan luar biasa itu memandangkan kehadirannya secara santai sambil mahu membeli beberapa barangan dapur.

“Saya tak sangka sambutan yang luar biasa dan satu suasana yang amat tidak saya jangka menunjukkan bahawa rakyat memang nak dekat dengan saya. Sebagai pemimpin, mudah-mudahan ia diterjemahkan dalam bentuk sokongan.

“Jika saya menerima undangan, InsyaAllah saya akan turun Pilihan Raya Kecil (PRK) Semenyih kelak,” katanya ketika ditemui pemberita selepas membeli-belah di Tesco Semenyih, di sini malam ini, lapor Utusan.

Ditanya mengenai harga barang di pusat beli-belah berkenaan, Najib menjelaskan beliau tidak dapat membuat tinjauan lanjut berikutan keadaannya yang dikerumuni orang ramai.

“Saya dapat beli, tapi tidak dapat buat tinjauan kerana terlalu ramai kerumun keliling saya, jadi saya tidak dapat buat tinjauan sebenarnya.

“Tapi komen-komen daripada orang ramai, mereka mengeluhlah barang naik, katanya.

Sementara itu, laman Facebook beliau yang turut menyiarkan lintas langsung kehadirannya di situ sehingga kini merekodkan lebih 393,000 ribu tontonan, lebih 6,000 perkongsian dan dibanjiri hampir 21,000 komen positif daripada netizen. – SuaraTV





Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat


-: Iklan Teks (hanya RM20 sebulan) :-
 Anda Perut BUNCIT, Usus Kotor, Berat Badan Berlebihan? KLIK SINI UNTUK DETOKS TUBUH ANDA
 Dapatkan MADU LEBAH ASLI Disini...Makanan Sunnah Terbaik. Beli Madu Online >>>>KLIK SINI<<<< Penghantaran PERCUMA Ke Seluruh Negara!
 🔥🔥💥Cara mudah buat bisnes tanpa promosi sakan pada pelanggan, tapi pelanggan sendiri yang cari kita. Buat online je..💥🔥🔥
 Dapatkan Vitamin C Harian Anda Disini >>>Klik Sini<<< Sebotol ada 100 tablet Harga RM60 sahaja.Penghantaran PERCUMA ke Seluruh Malaysia





............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.

Tiada ulasan