Header Ads

ads header

Flash News

Anwar Ibrahim Yang Kehilangan Peta


Bermain di benak dan minda rakyat Malaysia satu persoalan yang sangat mengusarkan. Apakah keperluan paling penting untuk Dato Seri Anwar di lantik menjadi Perdana Menteri selepas Dr Mahathir?

Jika persoalannya berkaitan dengan ekonomi Malaysia? Kenapa Dato Seri Anwar tidak membantu sekarang di saat beliau merupakan antara watak terpenting dalam negara.

Jika berkaitan dengan umur Dr M yang sudah lanjut, Anwar juga tidaklah terlalu muda untuk berada di kerusi tersebut.

Apakah pembaharuan yang boleh dan bakal Anwar lakukan untuk menjadikan Malaysia lebih baik berbanding Dr Mahathir malah Najib Razak sendiri sekarang?

Adakah hanya untuk menjadikan Anwar tercoret sebagai Perdana Menteri selepas sekian lama menjadi BAKAL Perdana Menteri?

Ia bukanlah faktor terbaik atau formula paling utama untuk Malaysia ketika ini. Dengan faktor ekonominya yang sangat terdesak, isu perkauman yang sedikit meruncing malah kedudukan Agama Islam sebagai agama rasmi terkacau.

Sosok Anwar hampir tidak lagi relevan untuk semua sebab. Beliau tidak lagi sesuai untuk menjadi ubat untuk menyembuhkan Malaysia. Malah mungkin langkah terkebelang untuk Malaysia memilih beliau sebagai Perdana Menteri Ke- 8.

Beliau hampir kehilangan di dalam peta!

-thehjOsaMa-
Parlimen Malaysia

MR :  bukan hilang peta, dia juga hilang matlamat


Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt


-: Iklan Teks (hanya RM20 sebulan) :-
 Anda Perut BUNCIT, Usus Kotor, Berat Badan Berlebihan? KLIK SINI UNTUK DETOKS TUBUH ANDA
 Dapatkan MADU LEBAH ASLI Disini...Makanan Sunnah Terbaik. Beli Madu Online >>>>KLIK SINI<<<< Penghantaran PERCUMA Ke Seluruh Negara!
 🔥🔥💥Cara mudah buat bisnes tanpa promosi sakan pada pelanggan, tapi pelanggan sendiri yang cari kita. Buat online je..💥🔥🔥
 Dapatkan Vitamin C Harian Anda Disini >>>Klik Sini<<< Sebotol ada 100 tablet Harga RM60 sahaja.Penghantaran PERCUMA ke Seluruh Malaysia






............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.

Tiada ulasan