Header Ads

ads header

Flash News

Pertambahan 49,000 Pengundi Baru Melayu Boleh Menumbangkan Kerajaan D4P Di Pulau Pinang


Rasanya selagi kerajaan DAP di Pulau Pinang tidak ditukar selagi itulah penindasan kepada orang melayu tidak akan berhenti. Boleh dikatakan anak muda Pulau Pinang telah putus harapan dan terus mempercayai bahawa DAP tidak terkalah di Pulau Pinang.

Sebenarnya DAP boleh dikalahkan di Pulau Pinang sekiranya anak muda melayu bersatu di Pulau Pinang. Caranya tidak perlu melakukan demonstrasi setiap hari cukup sekadar mendaftar menjadi pengundi di beberapa kawasan berikut yang akan disebut nanti. Sebelum itu bagi memudahkan anak muda memahami strategi untuk mengalahkan DAP di Pulau Pinang dan sekaligus menghapuskan penindasan kerajaan cina DAP terhadap orang melayu seharusnya anak muda mengetahui sedikit sebanyak latar belakang politik di Pulau Pinang.

Secara umumnya Ketua Menteri Pulau Pinang diketuai oleh cina DAP sejak 2008. Dari tarikh tersebut terdapat berpuluh buah kampung melayu yang telah dihapuskan oleh cina DAP bertujuan mengurangkan penduduk melayu di Pulau Pinang. Sebenarnya banyak lagi keburukan cina DAP ke atas orang melayu Pulau Pinang tetapi tujuan penulisan ini adalah untuk mengembleng tenaga anak muda Pulau Pinang supaya menawan semula Pulau Mutiara daripada cina DAP.

Tiada yang mustahil jika anak muda melayu bersatu. Secara umumnya Pulau Pinang mempunyai 40 DUN yang mana 18 DUN adalah majoriti cina dan kawasan ini di menangi oleh DAP. Baki lagi 22 DUN iaitu 3 dimenangi oleh UMNO dan PAS manakala terdapat 12 kawasan lagi sepatutnya dimenangi sama ada oleh UMNO atau PAS jika satu lawan satu dengan PH. Manakala 7 kawasan lagi yang mempunyai majoriti melayu 30% dan ke atas.

15 DUN yang boleh dimenangi oleh UMNO atau PAS tidak perlu sangat diberi perhatian oleh anak muda. Jika anak muda Pulau Pinang atau anak muda melayu dari Kedah yang bekerja di Pulau Pinang boleh memberi tumpuan di 7 DUN tersebut:

   1- Machang Bubuk
   2- Bukit Tengah
   3- Tanjung Bungah
   4- Dato Keramat
   5- Sungai Pinang
   6- Batu Uban
   7- Pantai Jerajak


7 DUN tersebut jika anak muda berjaya mendaftarkan sebagai pengundi dengan mengajak sanak saudara, ipar duai, anak Pinang yang bekerja di Kuala Lumpur atau sebagainya dengan pertambahan seramai 7,000 pengundi baru di setiap 7 DUN tersebut maka Pulau Pinang pada PRU15 atau PRU16 akan diperintah oleh melayu islam iaitu UMNO dan PAS.

Jika anak muda merasa simpati terhadap orang melayu yang ditindas oleh cina DAP di Pulau Pinang maka bertindaklah dari sekarang. Anda umpama gajah yang diikat kaki padahal anda mampu memutuskan tali tersebut. Disebabkan mental anda telah dimomokkan bahawa Pulau Pinang tidak boleh dikuasai oleh orang melayu islam maka anda terus mengalah. Bangsa melayu adalah bangsa yang hebat mewarisi darah pahlawan, pedagang dan pelaut yang hebat. Anda lah anak muda melayu yang mewarisi darah tersebut. Jika anda tidak bersatu dan tidak bertindak dari sekarang maka Pulau Pinang bakal menjadi Singapura kedua sampai bila-bila.

Sekian

Sila rujuk web.undi.info bagi mendapatkan maklumat yg lebih detail


MR :  JIka Melayu benar-benar bersatu... pasti berjaya


Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt


-: Iklan Teks (hanya RM20 sebulan) :-
 Anda Perut BUNCIT, Usus Kotor, Berat Badan Berlebihan? KLIK SINI UNTUK DETOKS TUBUH ANDA
 Dapatkan MADU LEBAH ASLI Disini...Makanan Sunnah Terbaik. Beli Madu Online >>>>KLIK SINI<<<< Penghantaran PERCUMA Ke Seluruh Negara!
 🔥🔥💥Cara mudah buat bisnes tanpa promosi sakan pada pelanggan, tapi pelanggan sendiri yang cari kita. Buat online je..💥🔥🔥
 Dapatkan Vitamin C Harian Anda Disini >>>Klik Sini<<< Sebotol ada 100 tablet Harga RM60 sahaja.Penghantaran PERCUMA ke Seluruh Malaysia






............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.

1 ulasan:

  1. cadangan yg tterbaik tu..ayuh anak muda melayu semua..mulakan dari skrg

    BalasPadam