Header Ads

ads header

Flash News

Dr M akui kerjasama Umno - PAS menangkan BN di Semenyih


Perdana Menteri, Dr Mahathir Mohamad mengakui kerjasama antara Umno dan PAS telah membawa kemenangan kepada BN pada pilihan raya kecil (PRK) Semenyih.

"Kali terakhir kami menang (kerusi DUN Semenyih) pada pilihan raya umum ke-14 adalah kerana PAS dan Umno terbahagi dan oleh itu, mereka tidak dapat mencapai jumlah yang baik," katanya kepada media dalam sidang akhbar selepas merasmikan Hari Landskap Kebangsaan 2019 di Putrajaya.

Bagaimanapun, Mahathir menegaskan hubungan tidak akan memberi manfaat kepada PAS pada pilihan raya umum akan datang.

"Mereka boleh kerjasama dalam PRK. Kerana menang kalah tak penting. Tapi dalam PRU mereka tak boleh kerjasama. Kalau kerjasama, PAS tak ada apa-apa lah," katanya.

Semalam BN menguasai semula Semenyih selepas calonnya, Zakaria Hanafi memenangi PRK berkenaan dengan memperoleh majoriti 1,914 undi.

Zaakria memperoleh 19,780 undi mengatasi calon PH, Muhammad Aiman ​​Zainali (17,866 undi), calon PSM Nik Aziz Afiq Abdul (847 undi) dan calon bebas Kuan Chee Heng (725 undi).

MR :  mereka dah sedar dan mula cucuk jarum nak gagalkan hubungan PAS-UMNO


Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt


-: Iklan Teks (hanya RM20 sebulan) :-
 Anda Perut BUNCIT, Usus Kotor, Berat Badan Berlebihan? KLIK SINI UNTUK DETOKS TUBUH ANDA
 Dapatkan MADU LEBAH ASLI Disini...Makanan Sunnah Terbaik. Beli Madu Online >>>>KLIK SINI<<<< Penghantaran PERCUMA Ke Seluruh Negara!
 🔥🔥💥Cara mudah buat bisnes tanpa promosi sakan pada pelanggan, tapi pelanggan sendiri yang cari kita. Buat online je..💥🔥🔥
 Dapatkan Vitamin C Harian Anda Disini >>>Klik Sini<<< Sebotol ada 100 tablet Harga RM60 sahaja.Penghantaran PERCUMA ke Seluruh Malaysia






............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.

3 ulasan:

  1. Atok dah kalah boleh kata menang kalah tak penting .Pandai ke bodoh statement .

    BalasPadam
  2. Awas tentera kacang merah @ RBA ternakan parti kafir harbi roket sedang menyamar sebagai orang Melayu untuk menyebarkan fitnah untuk memecah-belahkan umat Islam.

    BalasPadam