Header Ads

ads header

Flash News

Mahathir ada Mukhriz, Lim Kit Siang ada Joseph, Hadi ada Khalil dan Anwar ada Ihsan


Mahathir ada Mukhriz, Lim Kit Siang ada Joseph, Hadi ada Khalil, Nik Abdul Aziz Ada Nik Abdul, Karpal Singh ada Gobind dan Anwar ada Ihsan.

Anak-anak lelaki yang akan meneruskan perjuangan ayahnya.

Persoalnya di mana anak lelaki Anwar Ibrahim?

Setelah membuat pencarian aku terjumpa satu artikel di sini
yang menceritakan sedikit sebanyak kehilangan anak lelaki Anwar.

Menurut artikel itu...
Menurut sumber, anak lelaki Anwar, iaitu Ehsan bin Anwar yang kini berada di New York telah membuat pengakuan kepada seseorang bahawa memang benar Anwar telah meliwat Saiful Bukhari!
Menurut bekas rakan Anwar yang dikenali sebagai Datuk Ishak Ismail telah memberitahu bahawa seorang sahabatnya di New York ada menghubunginya baru-baru ini. Ketika berbual, secara tidak langsung, terkeluar cerita mengenai anak lelaki Anwar itu.
Menurut sahabat Datuk Ishak, Ehsan ditanya tentang dirinya yang enggan pulang ke Malaysia meskipun sudah sekian lama berada di luar negara. Lagipun, ayahnya kini sedang dalam tekanan yang amat dahsyat! Bukan sekadar liwat, cerita ayahnya melanggan pelacur pun terbongkar juga! Nak tunjuk jam Omega pun tak mampu!

Ehsan memberitahu bahawa dia enggan pulang ke Malaysia memandangkan dia segan dan tak mampu nak berdepan dengan Saiful Bukhari. Menurutnya, Saiful Bukhari adalah rakan baiknya. Namun, secara tidak sedar, dia berkata…

“Uncle..saya tak boleh balik ke Malaysia…macamana saya nak jumpa Saiful..?

“Saiful tu kawan baik saya…sah dan sahih uncle…ayah saya bantai belakang Saiful”, kata Ehsan sebagaimana yang didakwa sahabat Datuk Ishak tersebut.

Saya kira, seandainya Anwar terlepas pun dari hukuman berhubung kes liwatnya itu, saya tetap yakin bahawa Anwar memang seorang peliwat. Saiful Bukhari sudah bersumpah bersaksikan nama Allah dan kitabullah. Malah dia pergi ke Mekah dan mengadu kepada Allah Rabbul Jalil!
Aku tak pasti kebenarannya. Aku cari lagi jumpa satu lagi di sini
Anak lelaki Datuk Seri Anwar Ibrahim, Mohd Ihsan berkata, beliau sekeluarga bersikap optimis selepas prosiding rayuan terakhir kes liwat ketua pembangkang kini masuk hari ketiga.

Berusia 27, Mohd Ihsan berkata, selagi mahkamah belum memutuskan  sama ada bapanya dibebas atau dipenjarakan, perjuangan menuntut keadilan perlu diteruskan.

"Kita optimistik dan perjuangan harus diteruskan.

"Saya rasa kita harus positif," katanya kepada mStar Online selepas berakhirnya prosiding hari ketiga rayuan terakhir kes liwat Anwar, Rabu.

Mohd Ihsan yang pulang dari Amerika Syarikat (AS) bersama isterinya dan adik perempuannya, Nurul Hana, 21, berkata, mereka juga perlu positif apabila pihak pendakwaan kini dilihat cuba merendah-rendahkan hujah dan bukti yang dikemukakan.

Difahamkan mereka akan pulang semula ke AS pada malam Khamis.
Kalau anda baca ada boleh tahu situasi. Terutama jika anda rapat dengan lebih daripada 50 orang pimpinan PKR yang keluar parti. Mereka ada cerita versi sebenar yang sukar difahami dalam internet yang penuh dengan persepsi.

Isu ini tidak perl ditulis, aku pun rimas tapi sekadar menjawab persepsi mainan Anwar kepada Abdul Hadi.. aku layan juga. Untuk menutup isu kecil ini aku bagi 2 lagi..
Mat Sabu ada
Ahmad Saiful Islam
Husam Musa ada Ahmad Syafi


Nasir Ramlee
nasirramlee@gmail.com
https://www.facebook.com/nasirramlee89



MR :  Anank adalah ujian kepada kita..Siapa ada anak pasti akan merasainya


Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt


-: Iklan Teks (hanya RM20 sebulan) :-
 Anda Perut BUNCIT, Usus Kotor, Berat Badan Berlebihan? KLIK SINI UNTUK DETOKS TUBUH ANDA
 Dapatkan MADU LEBAH ASLI Disini...Makanan Sunnah Terbaik. Beli Madu Online >>>>KLIK SINI<<<< Penghantaran PERCUMA Ke Seluruh Negara!
 🔥🔥💥Cara mudah buat bisnes tanpa promosi sakan pada pelanggan, tapi pelanggan sendiri yang cari kita. Buat online je..💥🔥🔥
 Dapatkan Vitamin C Harian Anda Disini >>>Klik Sini<<< Sebotol ada 100 tablet Harga RM60 sahaja.Penghantaran PERCUMA ke Seluruh Malaysia






............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.

Tiada ulasan