Header Ads

ads header

Flash News

Mari kita Berfikir... Kenapa Melayu Islam Mesti Bersatu


Orang Cina 90% menyokong PH. Bukan sebab apa pun. Sebab DAP je. Sebab dia tau DAP yang berkuasa di belakang.

Di Semenyih hari ni pun PDM majoriti Cina yang beri undi pada Aiman.

Tengok apa jadi lepas PRU14. PH menang sahaja yang banyak dapat adalah orang Cina.
Siapa yang push untuk dapatkan?DAP.

Dah lepas tu banyak hak orang Melayu dipertikai.

Isu orang Melayu dan Islam mereka masuk campur.

Bila hal Zakir Naik terus menteri Bagi Agama Bukan Islam ni dia tembak. Tapi bila hina Nabi dia suruh dialog dulu dengan kapir kurang ajar tu.

Orang Melayu ingat lah. Lambang Pakatan Harapan tu sebenarnya bawah bayang DAP.

Segala undi pada dia adalah memenangkan DAP dan buat lagi bangsa kiasu ni kurang ajar dan hina bangsa kita dan agama kita.

Kita bersatu. Dan kita menang.

Kita ajar kiasu ni.

PRU15 nanti kita menangkan calon kita dan kuburkan DAP dan sekutunya.

Kita ajar sikit bangsa kiasu ni.

Tengok apa jadi bila kita pilih dia orang dulu. Jahanam agama kita. Jahanam bangsa kita.

Kita ditipu dengan naratif kononnya orang Melayu masih lagi pegang kuasa walaupun PH menang dan DAP di dalam.

Kita ditipu dengan naratif "perlembagaan kan ada", "menteri majoriti melayu", dan "melayu kan paling ramai".

Tapi tengok apa jadi?
Tak sampai setahun macam-macam dia buat. Macam-macam hal orang Melayu di jahanamkan. Yang untung siapa? Siapa yang dapat dana puluh juta untuk sekolah dan kolej dia?

Menteri Melayu kita yang kononnya boleh bela Melayu tu mana? Sibuk tulis surat kanda dinda. Sibuk tangkap gambar tunjuk rajin.

Kita kononnya ingat pilih kafir jujur lagi baik rupanya "kapir jujur" ni lah lagi menjahanamkan bangsa kita.

Tengok sekarang kita bersatu. 2 parti yang lama tak ngam boleh sama-sama duduk di pentas yang sama. Bila kita bersatu kita boleh menang. Bahkan sejarah ajar kita yang jatuhnya kerajaan Melayu sebab antaranya adalah perpecahan.

Tapi bila kita bersatu, kita menang!!!

Ingat. Dan terus ingat.

Satu undi pada PH adalah satu undi pada DAP yang menghinakan agama dan bangsa kita.


Fahrurrazi Hamid
Telegram





Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt


-: Iklan Teks (hanya RM20 sebulan) :-
 Anda Perut BUNCIT, Usus Kotor, Berat Badan Berlebihan? KLIK SINI UNTUK DETOKS TUBUH ANDA
 Dapatkan MADU LEBAH ASLI Disini...Makanan Sunnah Terbaik. Beli Madu Online >>>>KLIK SINI<<<< Penghantaran PERCUMA Ke Seluruh Negara!
 ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ’ฅCara mudah buat bisnes tanpa promosi sakan pada pelanggan, tapi pelanggan sendiri yang cari kita. Buat online je..๐Ÿ’ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ
 Dapatkan Vitamin C Harian Anda Disini >>>Klik Sini<<< Sebotol ada 100 tablet Harga RM60 sahaja.Penghantaran PERCUMA ke Seluruh Malaysia






............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.

1 ulasan: