Header Ads

ads header

Flash News

Hari ini 1 April, Menteri Agama pun kencing juga... yang tak ada agama lagilah!!


Sebelum ini apabila Menteri Agama ini bercakap aku dah tak berapa percaya. Kalau aku kata dia ni pembohong nanti orang kata aku suka caci maki parti PH terutamanya parti AMANAH. Bukan apa janji dia dengan ALlah (baiah) pun dia boleh langgar, setakat dengan 'raykat' apa sangatnya. Kalau dah bias dengan "kencing" memang dia akan kencing asalkan matlamat untuk berkuasa dia dapat. Dia tinggal perjuangan Islam bersama dengan DAP wal;aupun sanggup keluarkan perjuangan Islam demi untuk nak dapat kuasa. Akhir Allah bagi dia kuasa.

Bila dapat kuasa. Cakap dia sangat sombong akhirnya terdedahlah tabiat sebenarnya yang selama ini terselindung oleh parti lama dia.

Kata orang dikampung aku kalau Mihajid bercakap 10, 11 tak boleh percaya.

Engkau orang boleh baca berita di bawah:-

KUALA LUMPUR, 14 Feb (Bernama) -- Menteri di Jabatan Perdana Menteri Datuk Seri Dr Mujahid Yusof hari ini berkata bayaran hibah bagi tahun 2018 kepada pendeposit Tabung Haji (TH) dijangka akan diumumkan Mac ini.

"Yang itu (bayaran hibah [dividen]) kena tunggu, mungkin Mac ini. Saya difahamkan menurut amalan biasa jika telah tutup akaun ia mungkin akan bermula (bayar) hujung Februari atau mungkin awal Mac atau pertengahan Mac akan diumum," katanya pada sidang media di Menara Tabung Haji di sini.

Sebelum ini TH mula melaksanakan pelan menyeluruh bagi memulihkan penyata kira-kira yang mencatatkan defisit lebih RM4.1 bilion pada 2017 dan diletakkan di bawah kawal selia Bank Negara Malaysia (BNM) bermula Januari lepas bagi menambah baik tadbir urus organisasi berkenaan.

Mujahid dipetik sebagai berkata sejak 2014, TH telah gagal memenuhi dua syarat yang membolehkan pembayaran hibah dilakukan -- dua syarat itu adalah aset tidak boleh kurang daripada liabiliti dan perlu ada keuntungan yang boleh diagihkan.



MR :  Kena kencing lagi.. P Ramlee dan buat cerita dalam Musang Ber'jambang'... Undang-undang agama ana boleh pinda


Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt


-: Iklan Teks (hanya RM20 sebulan) :-
 Anda Perut BUNCIT, Usus Kotor, Berat Badan Berlebihan? KLIK SINI UNTUK DETOKS TUBUH ANDA
 Dapatkan MADU LEBAH ASLI Disini...Makanan Sunnah Terbaik. Beli Madu Online >>>>KLIK SINI<<<< Penghantaran PERCUMA Ke Seluruh Negara!
 Anda Menghadapi Kolesterol TINGGI!!?? Dapatkan PENCAIR KOLESTEROL DISINI>>>>KLIK SINI<<<<






............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.

3 ulasan:

  1. Menteri agama jangan jadi jual agama .

    BalasPadam
  2. Menteri agama jenis apa ni. Menang PRU15 nanti insyaALLAH, mujahit yang pertama mesti ditangkap dan dihukum sebab mengkhianati ISLAM.

    BalasPadam
  3. Mana bayaran hibah bagi tahun 2018 kepada pendeposit Tabung Haji (TH) yang kononnya dijangka akan diumumkan Mac ini ???

    Mu Jahat dan Gonna End suka kencing rakyat. Hancing seluruh negara.
    Orang bodoh sahaja yang percaya pada kepala bapak penipu.

    BalasPadam