Header Ads

ads header

Flash News

Kenapa D4P menentang Hudud?


Pasal apa parti2 Cina sgt keras menentang hudud? Sbnrnya diaorg pun faham n tahu hudud tk kena kat diaorg tp hnya utk org Islam...

Jadi ????

Puak kafir DAP,Gerakan dan MCA bukan bodoh sebenarnya,diaorg pon tau hudud tu hanya utk orang islam sahaja dan bukan hukuman utk diaorg..

dah tu diaorg kalut bantah sbb apa???
Dan dah tgk ke hukuman jenayah kat china sendiri di bawah komunisme???

Ok sbbnya simple saja, bila laksanakan hudud, org islam akan jadi kuat,akan jadi baik kerana org islam takkan berani lg main Judi, takkan lg berani berzina, takkan lg berani minum arak, takkan berani lg ambil rasuah...itulah kekuatan hudud..!!!

Jika org islam dah tak rosak lg, bisnes depa akan lingkup...sapa yg buka bisnes judi??? Sapa yg buka rumah urut dan pusat pelacuran? Sapa buka disko kelab malam dan jual arak???

Semua keturunan Ah Chong yg jlnkan bisnes tu...sapa yg jadi pelanggan?? Majoriti pelanggan adalah melayu haprak ...sbb tu la depa kelupoq nak halang hudud, kalau dilaksanakan hudud, rahmat Allah akn turun dan insyaAllah umat islam akan kembali beriman dan tinggalkan segala maksiat...maka bisnes haram kafir2 tu akan gulung tikaq...!!! puak kafir mmg suka umat islam rosak dan lemah utk terus menguntungkan bisnes depa...!!!

Hampa tgk India, depa lgsg tak kelupoq pon pasai depa takda kepentingan dlm bisnes2 tersebut...!!!

Sama seperti dakwah mula2 Rasulullah jlnkn. Org2 kafir quraisy marahkan Rasulullah krn dakwah Rasulullah melingkupkn perniagaan mrk. Puak2 ni sama aje dgn kafir quraisy.

Jika anda setuju dengan saya... sharelah agar ia turut memberi faedah kepada pihak yang kurang arif dengan perjuangan ISLAM...

Bukan kerana mereka tolak HUDUD tetapi mereka kurang faham ILMU perjuangan...

Mudah mudahan pengajaran yang kita sebarkan ini dapat menyedarkan bangsa melayu yang beragama Islam..

Wallahualam...

## Whatsapp
* gambar diatas ada pimpinan Islam jual agama untuk rais undi bukan Islam (KAPIRlah tu)




Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt


-: Iklan Teks (hanya RM20 sebulan) :-
 Anda Perut BUNCIT, Usus Kotor, Berat Badan Berlebihan? KLIK SINI UNTUK DETOKS TUBUH ANDA
 Dapatkan MADU LEBAH ASLI Disini...Makanan Sunnah Terbaik. Beli Madu Online >>>>KLIK SINI<<<< Penghantaran PERCUMA Ke Seluruh Negara!
 Anda Menghadapi Kolesterol TINGGI!!?? Dapatkan PENCAIR KOLESTEROL DISINI>>>>KLIK SINI<<<<






............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.

2 ulasan:

  1. Hanya puak munafik bersekongkol dengan pakatan liberal-kafir harbi untuk menyesatkan umat Islam, menafikan hak umat Islam dan menentang, menfitnah, memburuk-burukkan dan menghina undang-undang Islam yang terdapat dalam Al-Qur'an dan Sunnah seperti Hudud.

    Tindakan puak munafik ini telah membatalkan iman mereka sendiri kerana mereka telah menafikan Rukun Iman yang wajib dipercayai dan diyakini oleh setiap umat Islam dengan sepenuh hati tanpa sebarang keraguan.

    Maka kita tidak terkejut melihat puak munafik ini melanggar baiah dengan Allah dan mengkhianati perjuangan Islam dan bersekongkol dengan musuh Islam.

    Mereka sanggup menjual agama semata-mata untuk mendapatkan sedikit habuan dunia tetapi Allah tidak akan memberikan mereka sebarang keuntungan di dunia dan akhirat. Bahkan Allah akan menghumban mereka ke dalam neraka yang penuh dengan pelbagai siksaan !!!

    Secara tegas Rasulullah S.A.W. menyatakan kaum Muslim yang mengikuti perayaan/kebiasaan orang-orang kafir tidak termasuk umat Nabi Muhammad S.A.W. (kaum Muslim). Rasulullah saw. bersabda yang bermaksud:

    مَنْ تَشَبَّهَ بِقَوْمٍ فَهُوَ مِنْهُمْ

    "Siapa saja yang menyerupai suatu kaum, ia termasuk golongan mereka." (HR Abu Daud dan Ahmad).


    لَيْسَ مِنَّا مَنْ تَشَبَّهَ بِغَيْرِنَا

    Tidak termasuk golonganku orang-orang yang menyerupai selain golonganku. (HR at- Tirmidzi).

    Sesiapa yang menyokong parti kafir harbi DA-Pigs perlu bertaubat dan kembali kepada Islam dan meninggalkan kesesatan pakatan liberal-kafir harbi.

    BalasPadam
  2. DAP Hina Islam, Kenapa Pakatan Diam? – Ridhuan Tee

    Pertama, pemimpin DAP Perak, Nga Kor Ming pernah menghina umat Islam dengan menyamakan pemberian duit raya sama seperti rasuah atau dedak. Mereka diam.

    Kedua, tokoh DAP Pulau Pinang Jeff Ooi menghina kematian ulama tersohor Tuan Guru Harun Din dengan ungkapan ‘Adios Harun Din’. Mereka tidak terasa apa-apa.

    Ketiga, Nga Kor Ming sindir purdah yang dipakai sebahagian wanita Islam. Apabila Datuk Ahmad Darus cadang pramugari memakai pakaian menutup aurat, pemimpin DAP kata pemimpin Melayu otak cacat. Mereka diam.

    Keempat, Pemimpin DAP yang juga Timbalan Ketua Menteri Pulau Pinang, P. Ramasamy menggelar pendakwah terkenal antarabangsa, Dr. Zakir Naik sebagai ‘setan’, mereka diam.

    Kelima, DAP pernah lantang mempertikaikan kandungan khutbah Jumaat dan mengganggu urusan fatwa di Pulau Pinang. Mereka diam juga.

    Keenam, DAP biadab mempersoalkan laungan azan dan bacaan ayat al-Quran melalui pembesar suara masjid. Mereka buat lembu kenyang.

    Ketujuh, DAP mempersoalkan larangan murtad dan mempersoalkan kewujudan JAKIM. Semuanya mereka diam.

    Kelapan, DAP berani menghina dan mempersenda hukum hudud. Mereka diam juga.

    Kesembilan, DAP separuh mati menentang RUU355, mereka kata konon RUU355 belum perlu. Maqasid syariah dengan DAP pula mereka berguru.

    Kesepuluh, DAP menentang ustaz-ustazah dari Semenanjung dihantar ke Sarawak, mereka membisu.

    Belum berkuasa di Putrajaya, DAP telah cuba memandulkan Islam. DAP adalah komponen Pakatan Harapan. Berpolitik untuk memenangkan PH bermakna berpolitik memenangkan DAP.

    Politik DAP adalah politik memandulkan Islam. Maka sesiapa umat Islam yang berpolitik untuk PH bermakna mereka berpolitik untuk memandulkan Islam – agama mereka sendiri. Tepuk dada tanya iman.

    Sumber: https://www.mynewshub.tv/utama-sensasi/dap-hina-islam-kenapa-pakatan-diam-ridhuan-tee/

    BalasPadam