Header Ads

ads header

Flash News

Rekod terkini Ceramah Anwar Ibrahim dan Mat Sabu... Tak sampai 50 orang!!



Bila selalu kencing rakyat... akhirnya rakyat sudah muak dengan kencing pimpinan Harapan. PH lebih teruk daripada BN itu hakikat bukan rekaan dan andaian sahaja. BN rosak 60 tahun lebih 22 tahun kerana si Mahathir dikenali sebagai Mahafium atau Mahazalim.

Tapi hebatnya PH rosak hanya 10 bulan sahaja. Pencapaiannya boleh lebih teruk daripada BN. Bayangkan nak tunggu 5 tahun lagi apa terjadi kepada negara kita? Kalau 10 bulan hutang meningkat lebih 30 billion.


Lihat muka Anwar dan Mat Sabu pada ceramah di Rantau sudah pasti kita tahu bahawa PH akan di'tanam" di Rantau.



Dua bos parti satu daripada PKR satu lagi daripada AMANAH parti pengkhianat Islam. Dua-dua pun daripada Menteri yang hebat, satu Menteri Pertahanan dan satu Lagi "Menteri Tunggu Jawapan PM". Tapi yang hadir tak sampai 50 orang. Jika kita buat analisis lebih detail kita akan dapati daripada 50 orang nescaya lebih separuh adalah jentera PH....

Habis berapa yang hadir Anwar??



MR :  Kaki kencing... lama-lama orang benci melainkan yang tak ada akal macam Jelutung


Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt


-: Iklan Teks (hanya RM20 sebulan) :-
 Anda Perut BUNCIT, Usus Kotor, Berat Badan Berlebihan? KLIK SINI UNTUK DETOKS TUBUH ANDA
 Dapatkan MADU LEBAH ASLI Disini...Makanan Sunnah Terbaik. Beli Madu Online >>>>KLIK SINI<<<< Penghantaran PERCUMA Ke Seluruh Negara!
 Anda Menghadapi Kolesterol TINGGI!!?? Dapatkan PENCAIR KOLESTEROL DISINI>>>>KLIK SINI<<<<
 Kelas Kek, Roti, Bun, Puff, Danish Dgn Video Chef. Belajar dari rumah. Klik Sini >>>






............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.

4 ulasan:

  1. kalau begini beterusan alamatnya nak bungkus kerjaya kamu berdua .

    BalasPadam
  2. Sorang pesalah liwat,,tetapi undang civil la. Sorang lagi berkhalwat dgn bini orang. Cuma buang kes kerana ada keraguan. Siapa yg menggelar al juburi kpd anwar?. Ya mat sabu....hi hi...pakatan hancing lagi hina.

    BalasPadam
  3. Rakyat sudah serik dikencing hancing berulang-kali oleh pakatan liberal-kafir harbi sehingga hancing seluruh negara. Oleh sebab itu umat Islam telah bersatu padu menyokong dan mengundi parti Islam PAS dan parti Melayu UMNO dalam setiap PRK dan PRU15 yang akan datang.

    Dan sekarang pemimpin-pemimpin pakatan menjadi ketakutan, panik dan meroyan histeri kerana kerjasama PAS-UMNO menyatu-padukan umat Islam menjadi kenyataan @ realiti. Maka barua-barua pakatan sibuk menyebarkan pelbagai fitnah untuk memecah-belahkan umat Islam dan memusnahkan kerjasama PAS-UMNO.

    Malang bagi pakatan kerana PAS, UMNO dan umat Islam telah mengetahui strategi 'pecah dan perintah' dan 'strategi dasar bumi hangus' yang diamalkan oleh pakatan pimpinan abang besar kafir harbi roket.

    InsyaAllah kerjsama PAS-UMNO dengan sokongan umat Islam akan menyebabkan pakatan akan lingkup dalam PRK dan PRU yang akan datang di kawasan majoriti kaum Melayu !! Tanpa undi Melayu, pakatan tidak akan mendapat kerusi majoriti untuk menubuhkan kerajaan persekutuan !!!

    BalasPadam
  4. Apasal muka orang yang duduk sebelah Mat Sabu tu menggerunkan..Ko orang perasan tak?

    BalasPadam