Header Ads

ads header

Flash News

Azwan Ali muncul cabar Azmin bersumpah nafi terlibat video seks


Selepas setahun Azwan Ali kini muncul kembali menyerang abangnya Azmin Ali.

Azwan yang muncul kali terakhir ketika menentang abangnya dan tiga calon lain pada Pilihan Raya Umum Ke-14 di kerusi DUN Bukit Antarabangsa, dengan menggunakan lambang gajah tidak mahu melepaskan peluang mengulas isu panas ketika ini.

Sebelum ini umum juga sudah mengetahui persengketaan yang melibatkan 2 adik beradik ini yang tidak berkesudahan dan menjadi lebih buruk ketika kematian ibu mereka yang dikenali sebagai Mak Tom.

Azmin ketika itu menggelar Azwan sebagai anak derhaka kerana tidak hadir pada hari pengebumian mak mereka.

Dan kali ini Azwan mengambil kesempatan meminta Azmin bertaubat di 7 masjid bagi membuktikan dirinya tidak bersalah.

Malah Azwan juga mengakui mengenali lelaki yang terlibat dalam video seks sejenis itu.

Dia yang kini berada di London berkata pernah berjumpa dengan Haziq Aziz 2 tahun lepas iaitu sebelum Pilihan Raya Umum Ke-14.

“Saya mengenali ‘hamlau’ ini apa maksudnya pergi cari dalam kamus sejak 2 tahun lepas, Haziq ada datang jumpa saya bersama kawan dia setiap hari mengatur perancangan demi perancangan untuk menjatuhkan…dia dakwa mereka berkawan baik so aku tanya kenapa nak jatuhkan dia, kemudian dia jawab dengan ketawa berdekah-dekah.

“Isunya sekarang ‘do I care’ tapi aku pelik why dia menjadi mangsa perangkap terbodoh,” kata Azwan dalam satu temubual bersama www.mhetv.my yang dimuat naik di youtube hari ini.

Bagaimanapun Azwan menegaskan beliau tidak terlibat dalam penularan ataupun rakaman video tersebut dan mahu kedua-duanya bertaubat.

Malah dia menyifatkan apa yang berlaku sebagai kifarah selepas segala fitnah yang dilemparkan terhadapnya sebelum ini.

“Kepada Haziq Aziz yang mengaku…di bulan Syawal ini bertaubatlah… dan kalau boleh malam ni jumpa I, jumpa untuk apa Wallahualam.

“Untuk Azmin watch out, watch out, watch out… ini kifarah tuhan. Jangan nak berangan jadi PM ke-8 tolong jangan edit statement aku.

“Sekarang ini ko ‘terdahak’ kan. Aku cabar ko bersumpah dalam masjid yang dalam video tu bukan kau di 7 masjid. Go around, lepas masjid 7 kau tak kena patah petir dank au selamat sebagai menteri barulah aku sifatkan video itu fake,” katanya mengakhiri rakaman video tersebut.

Sejak 2 hari lepas tersebar beberapa klip video menampilkan 2 lelaki mengadakan hubungan sejenis mencetuskan kontroversi selepas dakwaan Haziq yang ia menampilkan beliau dan Azmin.

Namun Azmin menafikan tuduhan itu.

MR :  Krisis anak beranak yang begitu lama


Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt


-: Iklan Teks (hanya RM20 sebulan) :-
 Dapatkan MADU LEBAH ASLI Disini...Makanan Sunnah Terbaik. Beli Madu Online >>>>KLIK SINI<<<< Penghantaran PERCUMA Ke Seluruh Negara!
 Anda Peminat Kopi? Dapatkan Kopi Ginseng Tongkat Ali Disini >>KLIK SINI<< Sedap Pekat Melekat KAW KAW. PENGHANTARAN PERCUMA.
 Sakit BerTAHUN-TAHUN, Akhirnya SEMBUH apabila dia terjumpa SESUATU yang ...... >>KLIK SINI<< untuk info lanjut.
 Kelas Kek, Roti, Bun, Puff, Danish Dgn Video Chef. Belajar dari rumah. Klik Sini >>>






............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.

Tiada ulasan