Header Ads

ads header

Flash News

Bekas penyelidik Anwar Ibrahim terlibat masalah disiplin, dadah


KUALA LUMPUR - Seorang penyelidik yang bekerja dengan Presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR), Datuk Seri Anwar Ibrahim telah dibuang kerja kerana mempunyai masalah disiplin dan dadah.

Menurut Setiausaha Akhbar Pejabat Datuk Seri Anwar Ibrahim, Tunku Nashrul Abaidah, individu yang merupakan penyelidik sukarela itu didapati cuba untuk memasuki premis tersebut tanpa izin pada bulan Ramadan lalu.

"Saksi di pejabat memaklumkan individu ini mempunyai kecederaan lampau dan bukannya disebabkan insiden seperti yang dituduh," katanya dalam satu kenyataan di sini hari ini.


Hari ini, sebuah portal berita dalam talian, MalaysiaGazette mendedahkan seorang Pengerusi Perhubungan Negeri PKR kini dalam siasatan polis selepas didakwa membelasah pegawai penyelidik parti itu pada bulan Ramadan lalu.

Difahamkan, pada mulanya mereka berdua dikatakan sekadar bertengkar sahaja namun bertukar menjadi lebih serius dan ganas apabila mangsa dikasari dengan teruk. Mangsa didakwa mengalami keretakan tulang, selain kecederaan lain.

Susulan kejadian itu, mangsa bertindak membuat laporan polis di Balai Polis Petaling Jaya pada 26 Mei lalu dengan melampirkan laporan perubatan dari sebuah hospital swasta.

Dalam pada itu, Tunku Nashrul menjelaskan wakil pejabat Anwar Ibrahim juga sudah membuat laporan polis terhadap individu tersebut.


Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt


-: Iklan Teks (hanya RM20 sebulan) :-
 Dapatkan MADU LEBAH ASLI Disini...Makanan Sunnah Terbaik. Beli Madu Online >>>>KLIK SINI<<<< Penghantaran PERCUMA Ke Seluruh Negara!
 Anda Peminat Kopi? Dapatkan Kopi Ginseng Tongkat Ali Disini >>KLIK SINI<< Sedap Pekat Melekat KAW KAW. PENGHANTARAN PERCUMA.
 Sakit BerTAHUN-TAHUN, Akhirnya SEMBUH apabila dia terjumpa SESUATU yang ...... >>KLIK SINI<< untuk info lanjut.
 Kelas Kek, Roti, Bun, Puff, Danish Dgn Video Chef. Belajar dari rumah. Klik Sini >>>






............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.

Tiada ulasan