Header Ads

ads header

Flash News

Dr M: Keputusan pelantikan Latheefa muktamad


Pelantikan Latheefa Koya sebagai Ketua Pesuruhjaya Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) yang baru adalah keputusan muktamad, kata Perdana Menteri Dr Mahathir Mohamad hari ini.

Perdana menteri berkata lantikan itu dibuat seperti mana beliau melantik pegawai lain.

"Tak ada masalah, saya lantik banyak orang, banyak pegawai saya terpaksa lantik, ini (pelantikan Latheefa) satu daripada pegawai, itu saja… (keputusan melantik Latheefa) kalau dah putus, muktamadlah, takkan nak kalih balik, nanti kata saya U-turn," katanya ketika ditemui pemberita pada Rumah Terbuka Aidilfitri anjuran Menteri Besar Kedah, Mukhriz Mahathir di Seri Mentaloon di Alor Setar, Kedah hari ini.

Turut serta isteri perdana menteri, Dr Siti Hasmah Mohd Ali dan isteri Menteri Besar Kedah, Tok Puan Norzieta Zakaria.

Dr Mahathir berkata demikian bagi mengulas kenyataan Presiden PKR, Anwar Ibrahim pada Khamis lepas yang berpendapat perdana menteri perlu memperjelaskan pelantikan Latheefa itu selain Dr Mahathir juga ditanya tadi sama ada keputusan pelantikan berkenaan itu muktamad ataupun tidak.

Sementara itu, Dr Mahathir berkata hubungannya dengan Anwar masih baik dan tiada masalah malah perdana menteri menganggap Presiden PKR berkenaan berhak mendapatkan penjelasan mengenai pelantikan Ketua Pesuruhjaya SPRM yang baharu itu.

"Dia berhak nak tanya, saya berhak beri jawab," katanya.- Bernama



Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt


-: Iklan Teks (hanya RM20 sebulan) :-
 Dapatkan MADU LEBAH ASLI Disini...Makanan Sunnah Terbaik. Beli Madu Online >>>>KLIK SINI<<<< Penghantaran PERCUMA Ke Seluruh Negara!
 Anda Peminat Kopi? Dapatkan Kopi Ginseng Tongkat Ali Disini >>KLIK SINI<< Sedap Pekat Melekat KAW KAW. PENGHANTARAN PERCUMA.
 Sakit BerTAHUN-TAHUN, Akhirnya SEMBUH apabila dia terjumpa SESUATU yang ...... >>KLIK SINI<< untuk info lanjut.
 Kelas Kek, Roti, Bun, Puff, Danish Dgn Video Chef. Belajar dari rumah. Klik Sini >>>






............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.

6 ulasan:

  1. Teruskan tun,,syok aku tengok la ni. Anwar yg 20 tahun berjuang bersama geng reformasi al juburi menentang 22 tahun kezaliman tun,,tiba2 jadi bodoh mcm lembu bodoh serah jawatan pm kepada tun yg mereka gelar mcm2 maha...tun pulak,,tak mau sedar2 lagi, kubur dok panggil mari, mari,,,tapi masih lagi mau buat kerja jahat....teruskan,,,hangpa semua manusia yg tak akan tongkat langit...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Lembu liberal cap mata satu memang bodoh dan tidak bermoral kerana menjadi boneka Yahudi Zionis @ Israel dan menyokong ajaran sesat Islam liberal, LGBT dan murtad dan menolak negara Islam dan menafikan hak umat Islam dan menfitnah dan memburuk-burukkan perjuangan Islam.

      Padam
  2. Tak ada masalah, saya lantik banyak orang, banyak pegawai saya terpaksa lantik, ini (pelantikan Latheefa) satu daripada pegawai, itu saja… (keputusan melantik Latheefa) kalau dah putus, muktamadlah, takkan nak kalih balik, nanti kata saya U-turn," katanya ketika ditemui pemberita pada Rumah Terbuka Aidilfitri anjuran Menteri Besar Kedah, Mukhriz Mahathir di Seri Mentaloon di Alor Setar, Kedah hari ini.

    Kecuali Anwar tarik keluar PKR daripada gabungan PH. Barulah ada masalah, baru tahu tinggi rendahnya langit.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Siapa mahu ikut Nua keluar PH dan hilang jawatan menteri dll dan elaun lumayan dll setiap bulan ? Siapa dalam parti satu mata (iluminati?) mahu tanggung risiko bertanding semula dalam PRU 15 semata-mata kerana Nua di waktu rakyat benci PH?

      Barulah Nua tahu tinggi rendahnya langit.

      Padam
  3. Tun ini manusia yang kagum dgn diri sendiri .

    BalasPadam
    Balasan
    1. Nua Liberal terlebih kagum dan syok sendiri dengan dirinya sendiri sedangkan dia telah di checkmate beberapa kali oleh Atuk Kerala yang pandai putar belit dalam politik.

      Padam