Header Ads

ads header

Flash News

Faktor usia kelabukan Tun Mahathir


Dalam keghairahan mahu kekalkan kuasa dan barangkali nafikan Datuk Seri Anwar Ibrahim peluang jadi Perdana Menteri, Tun Dr. Mahathir Mohamad tanpa segan-silu mempelawa ahli-ahli UUMNO menyertai Parti Pribumi Bersatu Malaysia (Bersatu).

Kononnya orang Melayu kini terserpih dan berpecah-pecah. UMNO telah hilang arah dan populariti, tiada cara lain melainkan semua menyertai Bersatu.

Tun Mahathir sebenarnya mahukan ahli-ahli Parlimen UMNO menyertai partinya demi mengukuhkan kuasanya dalam Pakatan Harapan (PH) dan agar beliau dan kroni serta kaum keluarganya dapat kekal berkuasa.

Ini dilakukan kerana menyedari kerjasama Pas dan UMNO kini menjadi satu kuasa politik yang kukuh dan bakal menguburkan bukan sahaja PH malah bersekali dengan Tun Mahathir dan Anwar.

Maafkan Tun Mahathir faktor usia.

Tiga pilihan raya kecil (PRK) terakhir di Semenanjung yang ditolak rakyat adalah PH termasuk parti Tun Mahathir sendiri di Semenyih.

Di ambang kehancuran Tun Mahathir memainkan isu penyatuan Melayu.

Jujurkah Tun Mahathir mahukan penyatuan Melayu atau lebih pentingkan kuasa dan kroninya?

Kepada Tun Mahathir, untuk makluman hari ini dan insya-Allah berterusan hingga PRU nanti seluruh jentera dan kekuatan Pas dan UMNO sedang menjalin kerjasama, bekerja dan berpakat di peringkat akar umbi hinggalah ke pimpinan tertinggi.

Pas dan UMNO sedang menjulang kesatuan umat Melayu berteraskan Islam. Inisiatif ini diterima baik rakyat malah dialu-alukan.

Tunggulah saat dan ketikanya. PH hampir pasti kerajaan sepenggal.

Roslan SMS

MR :  Usia lanjut subsidi mungkin berkat doa tokoh perjuangan agama


Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt


-: Iklan Teks (hanya RM20 sebulan) :-
 Dapatkan MADU LEBAH ASLI Disini...Makanan Sunnah Terbaik. Beli Madu Online >>>>KLIK SINI<<<< Penghantaran PERCUMA Ke Seluruh Negara!
 Anda Peminat Kopi? Dapatkan Kopi Ginseng Tongkat Ali Disini >>KLIK SINI<< Sedap Pekat Melekat KAW KAW. PENGHANTARAN PERCUMA.
 Sakit BerTAHUN-TAHUN, Akhirnya SEMBUH apabila dia terjumpa SESUATU yang ...... >>KLIK SINI<< untuk info lanjut.
 Kelas Kek, Roti, Bun, Puff, Danish Dgn Video Chef. Belajar dari rumah. Klik Sini >>>






............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.

2 ulasan:

  1. Orang Melayu berpecah belah dan menjadi lemah apabila pemimpin-pemimpin sekular liberal yang mementingkan diri sendiri menubuhkan parti homo mata satu (dajjal?), parti Fir'aun dan parti kuali lidah biawak imayam putumayam dan bersekongkol dengan kepala bapak kafir harbi DApig untuk menghapuskan parti Islam dan parti Melayu, hak agama Islam dan hak umat Islam termasuk hak kaum Melayu.

    Akibatnya kaum Melayu dihina , ditindas dan dinafikan hak di negara sendiri kerana perpecahan politik ini oleh puak sekular liberal dan puak kafir harbi.

    Sekarang si Fir'aun mahu orang Melayu menyertai parti Fir'aun konon untuk menyatu-padukan orang Melayu yang telah dipecah-belahkan oleh Fir'aun dan sekutu Pakatan Hancingnya sendiri.

    Inilah contoh pemimpin-pemimpin lidah biawak dalam Pakatan Hancing yang cakap tak serupa bikin, sembang kencang babi pun boleh terbang tetapi habuk pun tarak.

    Akhirnya rakyat hanya mampu menelan kahak sendiri setelah dikencing oleh Pakatan Hancing dengan pelbagai fitnah, putar belit, u-turn dan janji palsu.

    BalasPadam
  2. boleh menang sekiranya zahid dan najib berenti dan berehat. biarlah umno kembali dengan muka baru, semangat baru

    BalasPadam