Header Ads

ads header

Flash News

Hina nabi: UMNO, Pas Selangor buat laporan polis




SHAH ALAM - Kepimpinan sayap UMNO dan Pas Selangor membuat laporan polis hari ini susulan tindakan seorang pemilik akaun Facebook menggunakan nama Wendy Loong yang menghina Nabi Muhammad SAW.

Sebanyak empat laporan dibuat bersama oleh pemimpin Pemuda UMNO Selangor, Pemuda Pas Selangor, Wanita UMNO Selangor dan Dewan Muslimat Pas Selangor di Balai Polis Seksyen 6 hari ini.

Ketua Pemuda Pas Selangor, Hanafi Zulkapli berkata, polis digesa segera mengesan individu terbabit bagi membolehkan tindakan selanjutnya diambil selepas ini.

"Isu penghinaan terhadap Nabi Muhammad ini bukannya perkara baharu dan selepas beberapa ketika ia akan kembali berulang.

"Disebabkan itulah kami gesa supaya tindakan maksimum dikenakan kepada pihak berkenaan," katanya kepada Sinar Harian hari ini.

Sebelum ini, tular di media sosial mengenai individu tersebut yang menghina agama Islam dan Nabi Muhamad melalui posting yang dimuat naik di laman Facebook 'Kiub Batu Itu Berhala'.

Sementara itu, Ketua Pemuda UMNO Selangor, Rizam Ismail berkata pihaknya bercadang untuk membuat laporan kepada Suruhanjaya Komunikasi dan Multimedia Malaysia (SKMM) dalam tempoh masa terdekat bagi mengesan pihak berkenaan.

"SKMM perlu kesan pihak terlibat ini kerana ia bukan sahaja mencemarkan agama suci ini malah turut menghina Nabi Muhammad," katanya.



Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt


-: Iklan Teks (hanya RM20 sebulan) :-
 Dapatkan MADU LEBAH ASLI Disini...Makanan Sunnah Terbaik. Beli Madu Online >>>>KLIK SINI<<<< Penghantaran PERCUMA Ke Seluruh Negara!
 Anda Peminat Kopi? Dapatkan Kopi Ginseng Tongkat Ali Disini >>KLIK SINI<< Sedap Pekat Melekat KAW KAW. PENGHANTARAN PERCUMA.
 Sakit BerTAHUN-TAHUN, Akhirnya SEMBUH apabila dia terjumpa SESUATU yang ...... >>KLIK SINI<< untuk info lanjut.
 Kelas Kek, Roti, Bun, Puff, Danish Dgn Video Chef. Belajar dari rumah. Klik Sini >>>






............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.

2 ulasan:

  1. Ya, inilah jenis spesis Pendatang2 BETINA-JANTAN2 Cina/Paria PORNO/HOMO/GILA SEKS BEBAS bangkai2 ANJING DAPpembunuh, yg. akan terus mengHINA/mengGERTAK akan ISLAM/umatnya - kerana asyik diBELA oleh si KULI mujahid HOMO bangkai ANJING depa!

    Sbb. tu, mujahid HOMO-si PENJILAT DAP bangkai ANJING homo JIJIK Zionis ISrael - sdg. MENIPU utk. menSABOTAJ dan MENGGULINGkan HAK dan KUASA EKSEKUTIF DYMM YDPA dan MAJLIS RAJA2, serta RAJA2 NEGERI kita dlm. PENTADBIRAN dan PERLINDUNGAN ke atas UNDG2 serta MAHKAMAH SYARIAH, serta MAJLIS2/JABATAN2 AGAMA ISLAM, mengikut UNDG2 PERLEMBAGAAN 3(5) dan 38(4), melalui penggubalan RUU Profesion Guaman Syarie (Wilayah-Wilayah Persekutuan) 2019!!!!

    Mana PEGUAM2 ISLAM/MELAYU tulen kita?!! hang TIDOQkah oi!!! Buat lapuran POLIS cepat sblm. TERLAMBAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Lihat artikel amat BERNAS oleh Dr Shamrahayu A. Aziz yg. cuba diTUTUP mulut tak lama dulu dlm. isu ANJING2 PKR/DAP nak perjuangkan ‘hak KESAMAAN‘ Zionis PENIPU melalui UNDG2 ICERD Zionis PBB di -

    1. https://malaysiagazette.com/blog/2019/07/15/usulakta-profesion-guaman-syarie-ketepikan-peranan-agong/

    Usul Akta Profesion Guaman Syarie ketepikan peranan Agong?

    Oleh Dr Shamrahayu A. Aziz: Pensyarah undang-undang di Universiti Islam Antarabangsa Malaysia (UIAM)

    Malaysia Gazette com
    15 Julai 2019; dan di

    2. https://mykmu.net/2019/07/16/gugur-kuasa-yang-di-pertuan-agong-pindaan-ruu-profesion-guaman-syarie-dipertikai/

    Gugur Kuasa Yang Di-Pertuan Agong? Pindaan RUU Profesion Guaman Syarie Dipertikai

    Oleh RHG

    Sumber: Media UMNO

    MYKMU net
    July 16, 2019

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tgk. juga si BANGKAI2 ANJING2 HOMO DAPpembunuh yg. makin BUAS - bahkan BUDAYA HOMO dan DEMO2 HARAM oleh si puaka2 HOMO ANJING depa dah diHALALkan secara HARAM, termsk. di MASA2 HADAPAN, oleh si TIMBALAN MENTERI UNDG2 bangkai ANJING HOMO PARIA PENIPU ni, yg. MELANGGAR Undg2 Perlembagaan 3, yg. termsk. mengHINA akan ISLAM/umatnya, serta MENGHINA/MENIPU dan MENDERHAKA kpd. DYMM YDPA sbg. KETUA AGAMA ISLAM!!! Lihat di -

      https://www.ismaweb.net/2019/07/18/kenyataan-hanipa-maidin-buka-pintu-maksiat-puak-songsang/

      Kenyataan Hanipa Maidin buka pintu maksiat puak songsang: Timbalan menteri kata polis tiada kuasa halang perarakan LGBT

      Oleh Admin

      Isma Web net
      18/07/2019

      Padam