Header Ads

ads header

Flash News

Mahkamah bebas suspek bunuh lelaki Islam


NEW DELHI: Sebuah mahkamah di India membebaskan enam lelaki daripada tuduhan membunuh seorang lelaki Islam yang dipukul beramai-ramai kerana dituduh menyembelih lembu dengan alasan kekurangan bukti.

Keputusan itu menimbulkan keraguan pada pihak pendakwa raya mengendalikan kes berkenaan walaupun terdapat beberapa rakaman video menunjukkan mangsa dipukul, Pehlu Khan beramai-ramai hingga mati.

Pada 2017, Pehlu Khan dan dua anak lelakinya dipukul beramai-ramai oleh pelampau Hindu di negeri Rajasthan kerana dituduh membawa lembu untuk disembelih.

Video yang dirakam menggunakan telefon bimbit itu menunjukkan mangsa merayu dibebaskan sebelum mereka dipukul sekumpulan lelaki. Pehlu meninggal dunia tetapi dua anaknya selamat.

Sejak Perdana Menteri Narendra Modi berkuasa selepas parti pro-Hindu memenangi pilihan raya pada 2014, ramai penduduk Islam menjadi mangsa serangan kumpulan pelampau Hindu.

Peguam bela tertuduh, Hukum Singh Sharma berkata, mahkamah di bandar Alwar membebaskan enam lelaki berkenaan kerana pendakwa raya gagal mengaitkan mereka dengan serangan itu.

Pendakwa raya, Yogendra Singh memberitahu NDTV, mahkamah tidak menerima video berkenaan sebagai bukti.
MR :  Ini hebat India - Hindu


Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt


-: Iklan Teks (hanya RM20 sebulan) :-
 Dapatkan MADU LEBAH ASLI Disini...Makanan Sunnah Terbaik. Beli Madu Online >>>>KLIK SINI<<<< Penghantaran PERCUMA Ke Seluruh Negara!
 Anda Peminat Kopi? Dapatkan Kopi Ginseng Tongkat Ali Disini >>KLIK SINI<< Sedap Pekat Melekat KAW KAW. PENGHANTARAN PERCUMA.
 Sakit BerTAHUN-TAHUN, Akhirnya SEMBUH apabila dia terjumpa SESUATU yang ...... >>KLIK SINI<< untuk info lanjut.
 Kelas Kek, Roti, Bun, Puff, Danish Dgn Video Chef. Belajar dari rumah. Klik Sini >>>






............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.

4 ulasan:

  1. Rsjim rasis hindu India bersikap anti-Islam sejak pemimpin-pemimpin hindu rasis berkuasa di negeri dam negara India.

    Bahkan pemimpin-pemimpin rasis hindu ini telah menghasut pengganas, pelampau, ekstremis dan sami hindu mebyerang, menyiksa, merogol dan membunuh beribu-ribu umat Islam, membakar rumah umat Islam dan memusnahkan masjid di Gujerat dll di negara India.

    Rejim rasis hindu ini juga sedang menindas dan membunuh umat Islam di Jammu Kashmir yang dijajah oleh rejim hindu secara haram.

    Maka kita tidak terkejut melihat mahkamah India membebaskan pembunuh-pembunuh hindu yang telah menyiksa dan membunuh seorang lelaki Muslim.

    Bahkan selama ini puak pengganas hindu bebas membunuh umat Islam di India.

    Oleh sebab itulah Dr Zakir Naik berhijrah ke Msia kerana beliau menjadi sasaran fitnah ciptaan rejim rasis hindu. Maka menjadi kewajipan umat Islam membela dan melindungi Dr Zakir Naik kerana anjing-anjing rasis ternakan rejim rasis hindu Ibdia berkeliaran dan menyalak di negara ini.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Pembetulan:

      Oleh sebab itulah Dr Zakir Naik berhijrah ke Msia kerana beliau menjadi sasaran fitnah ciptaan rejim rasis hindu India. Maka menjadi kewajipan umat Islam membela dan melindungi Dr Zakir Naik kerana anjing-anjing rasis ternakan rejim rasis hindu India sedang berkeliaran dan menyalak di negara ini.

      Padam
  2. Di Malaysia sepatutnya jgn kasi peluang kaum hindu mendapat kuasa dan tempat.

    BalasPadam