Header Ads

ads header

Flash News

Petisyen rakyat desak kerajaan haramkan pertubuhan Dong Zong!


Baru-baru ini, kerajaan mahu memperkenalkan khat tulisan jawi di sekolah vernakular kerajaan (SJKC dan SJKT) untuk pelajar tahun 4.

Dong Zong merupakan antara paling awal bermati-matian menentangnya dengan menekan kerajaan dengan pelbagai tuntutan.

Mereka juga mengumpulkan NGO-NGO cina dan india dan menghasut mereka menentang usaha ini.

Akhirnya kerajaan bertolak ansur dengan melonggarkan syarat-syarat implementasinya sehingga pembelajaran ini menjadi pilihan (optional) dan setakat 3 muka surat dalam buku teks.

Tidak berpuas hati dengan tolak ansur kerajaan, mereka bermain pula dengan sentimen agama iaitu memfitnah tulisan jawi dan khat sebagai satu usaha islamisasi masyarakat bukan Islam.

Kini, mereka mahu gerakkan satu petisyen membantah tulisan jawi.

Ini menimbulkan fitnah yang besar kepada negara terutamanya umat Islam di Malaysia.

Selain itu, mereka menuntut agar peperiksaan persendirian UEC diterima sebagai tiket untuk masuk ke universiti awam (IPTA) walaupun kerajaan sudah memberikan ruang untuk mereka masuk ke universiti swasta dan universiti kerajaan negeri.

Banyak lagi tindakan ekstrim mereka dalam memaksa kehendak mereka kepada rakyat Malaysia.

Maka, kita tuntut agar pertubuhan Dong Zong ini diharamkan oleh kerajaan dan kami yakin bahawa ada banyak lagi pertubuhan cina yang jauh lebih sederhana, patriotik dan moderat.

Petisyen ini digerakkan oleh Gerakan Pengundi Sedar (GPS)

Petisyen:
http://chng.it/tbzbyw76DL





Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt


-: Iklan Teks (hanya RM20 sebulan) :-
 Dapatkan MADU LEBAH ASLI Disini...Makanan Sunnah Terbaik. Beli Madu Online >>>>KLIK SINI<<<< Penghantaran PERCUMA Ke Seluruh Negara!
 Anda Peminat Kopi? Dapatkan Kopi Ginseng Tongkat Ali Disini >>KLIK SINI<< Sedap Pekat Melekat KAW KAW. PENGHANTARAN PERCUMA.
 Sakit BerTAHUN-TAHUN, Akhirnya SEMBUH apabila dia terjumpa SESUATU yang ...... >>KLIK SINI<< untuk info lanjut.
 Kelas Kek, Roti, Bun, Puff, Danish Dgn Video Chef. Belajar dari rumah. Klik Sini >>>






............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.

2 ulasan:

  1. Itulah, si mazlee HOMO DAYUS tu, mmg. si ANJING PENJILAT DUB*Q si PUAKA2 DAP ANJING Zionis Parasit EKSTREMIS/RASIS/FASIS/SUPREMASIS sampah-si PERASUAH/PEROMPAK/PENJAJAH/PENGGANAS/PENIPU/PENYANGAK bangkai ANJING homo jijik ZIONIS ISrael ni, yg. mmg. amat KOTOR dan BUSUK mcm. BANGKAI BABI!! Sbb tu, si DAP bangkai BABI ni - mesti diHAPUSkan segera!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Mana juga suara berani AGONG sbg. PELINDUNG Islam/umatnya dan hak/identiti/sejarah/warisan bangsa BUMIPUTERA kita, mengikut UNDG2 PERLEMBAGAAN 3 dan 153?!!!

    PUAKA2 PENJAJAH Cina/Paria BINATANG2 BUAS DAPpembunuh/PariaKR ni mmg. nak mengHAPUSkan IDENTITI/HAK/WARISAN/SEJARAH bangsa ORANG ASAL Islam/Melayu kita, yg. diLINDUNG oleh UNDG2 PERLEMBAGAAN 3 dan 153, di TANAH MELAYU, pusaka nenek moyang BUMIPUTERA berzaman kita - maka juga MENGHINA/MENGGERTAK DYMM YDPA kita sbg. KETUA AGAMA ISLAM dan PELINDUNG hak/identiti/sejarah/warisan bangsa BUMIPUTERA kita, mengikut UNDG2 PERLEMBAGAAN 3 dan 153!!!
    Tgk juga si PENDATANG2 Cina/Paria BANGKAI2 ANJING DAPpembunuh ni - yg. mempergunakan AGAMA2 depa pula utk. mengHINA/mengGERTAK Islam/Umatnya serta TULISAN JAWI/KHAT JAWI kita - kononnya TAK berkaitan dgn. IDENTITI 'Malaysia'!! KEPALABUTOH si ANJING2 PENYAMAQ Zionis ni; tak SEDAQ diri, nama MALAYSIA tu BERASAL dr. apa - MELAYU!!!!!!! PARIA2 PENGGANAS hindrafHOMO dlm. UTUSAN PARIA sial dah MENGAMOK, asyik nak TAPIS komen2 kami SENYAP2!!! Ini yg. diTAPIS si UTUSAN PARIA HARAM JADAH penakut ni!! Lihat di -

    https://www.malaysia-today.net/2019/08/07/jawi-and-khat-not-malaysias-identity-says-non-muslim-group/

    Jawi and khat not Malaysia’s identity, says non-Muslim group

    By MT Webmaster

    Malaysia Today net
    On Aug 7, 2019

    BalasPadam
    Balasan
    1. Dan si PENDATANG2 Cina BANGKAI BABI DAP ANJING homo JIJIK Zionis ISrael ni - terus lagi mengHINA TULISAN JAWI kita, kali ni, sbg. TULISAN PORNO pula! BABI betul si Pendatang BETINA Cina PUKIMAK berLENDIR HANYIR dia, si bangkai ANJING DAP PENGGANAS/PENJAJAH ni!! Lihat di -

      https://www.malaysia-today.net/2019/08/11/tulisan-jawi-diguna-dalam-buku-lucah-pada-masa-dulu-kata-yb-dap/

      Tulisan Jawi diguna dalam buku lucah pada masa dulu, kata YB DAP

      Oleh MT Webmaster

      Malaysia Today net
      On Aug 11, 2019

      Padam