Header Ads

ads header

Flash News

Pegawai IT Pejabat Agung PAS Pusat meninggal dalam kemalangan Maut


Berita yang memilukan, Encik Abdullah bin Atan @ Yaakub (Staff Pejabat Agung) 51 tahun, telah disahkan sudah kembali ke Rahmatullah akibat kemalangan maut di kawasan berhampiran Tol Jalan Duta tengahari tadi.

Difahamkan motorsikal ditunggangi beliau terjatuh dihadapan lori dan dirempuh oleh lori di bawah jejantas berhampiran Tol Jalan Duta.

Jenazah dibawa ke Pusat Perubatan Universiti Malaya (PPUM). Jenazah akan diuruskan esok pagi...mandi dan kafan di PPUM...Solat jenazah dan kebumikan selepas solat Jumaat...Solat jenazah di Masjid Islahiyyah Kuang mengikut maklumat daripada anak lelaki beliau Faiz.


Beliau merupakan salah seorang Pegawai IT di Pejabat Agung PAS Pusat dan merupakan ahli PAS Kawasan Selayang (DUN Kuang). Isteri beliau adalah suri rumah tangga sepenuh masa.

Semoga Allah SWT mengampunkan segala dosa serta merahmati beliau dan didoakan agar belisau ditempatkan bersama kalangan orang-orang beriman.

Salurkan derma kilat untuk membantu meringankan beban keluarga almarhum yang merupakan sahabat seperjuangan kita melalui:

Kebajikan Pemuda Selangor
Maybank 564799127469
Selepas transfer/bank in mohon maklumkan kepada:
Azwan, Pengerusi   0196369014
Habib, Bendahari 0192806890


Rumah Arwah di Lorong Beringin, 47000 Sungai Buloh, Selangor

Abdullah Atan adalah bekas pelajar UTM bidang IT, Pernah aktif sebagai Exco Penerbitan MPP UTM 1987/88

Manakala PPMM dengan ini membuka Kutipan Tabung Bantuan Untuk Keluarga Arwah ABDULLAH ATAN

Sila bank-in ke account bendahari PPMM untuk kami sampaikan kepada keluarga beliau seberapa segera.

Nama: Othman Hamid
Bank: RHB
No: 16452600013175
HP: 013-341 4813


MR :  Hilangnya seorang sahabat dan hilangnya permata dalam perjuangan yang jujur ikhlas...


Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt


-: Iklan Teks (hanya RM20 sebulan) :-


............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.

3 ulasan:

  1. kesaksian!!!
    hari baik untuk Anda semua di platform ini, nama saya mrs. aisha bukafia, tolong, saya ingin membagikan kesaksian hidup saya yang sebenarnya di sini di platform ini untuk semua warga negara Indonesia agar berhati-hati dengan pemberi pinjaman di internet, Tuhan telah benar-benar mendukung saya melalui ibu ibu yang baik. Emiliana
    Setelah beberapa periode mencoba mendapatkan pinjaman dari lembaga keuangan, dan ditolak terus-menerus, jadi saya memutuskan untuk mendaftar melalui pinjaman online tetapi saya ditipu dan saya kehilangan 15 juta, untuk seorang wanita di saudi arabia.
    Saya menjadi sangat putus asa dalam mendapatkan pinjaman, jadi saya berdiskusi dengan seorang teman saya yang kemudian memperkenalkan saya kepada ibu. Emiliana, yang adalah pemilik organisasi pemberi pinjaman global, jadi teman saya meminta saya untuk melamar dari ibu. Emiliana, jadi saya mengumpulkan keberanian dan menghubungi ibu. Emiliana
    Saya mengajukan pinjaman sejumlah 400 juta dengan tingkat bunga 2%, sehingga pinjaman itu disetujui dengan mudah tanpa stres dan semua persiapan dilakukan dengan transfer kredit, karena fakta bahwa itu tidak memerlukan jaminan dan jaminan untuk transfer dari pinjaman, saya hanya diminta untuk mendapatkan sertifikat perjanjian lisensi mereka untuk mentransfer kredit saya dan dalam waktu kurang dari dua jam uang pinjaman telah disetorkan ke rekening bank saya.
    Saya pikir itu lelucon sampai saya menerima telepon dari bank saya bahwa akun saya telah dikreditkan dengan jumlah 400 juta. Saya sangat senang bahwa akhirnya Allah telah menjawab doa saya dengan memerintahkan meminjamkan saya dengan pinjaman asli saya, yang telah memberi saya keinginan hati saya.
    Semoga Allah memberkati Bunda Emiliana karena membuat hidup ini adil bagi saya, jadi saya sarankan siapa pun yang tertarik mendapatkan pinjaman untuk menghubungi ibu dengan ramah. Emiliana melalui
    email: emilianawilson111@gmail.com
    atua whatsapp: +13013712347

    untuk pinjaman Anda
    Akhirnya saya ingin mengucapkan terima kasih kepada Anda semua untuk meluangkan waktu untuk membaca kesaksian hidup saya yang sebenarnya tentang kesuksesan saya dan saya berdoa Tuhan akan melakukan kehendak-Nya dalam hidup Anda. Sekali lagi nama saya adalah mrs aisha bukafia, Anda dapat menghubungi saya untuk informasi lebih lanjut melalui email saya: mrsaishabukafia@gmail.com

    BalasPadam
  2. SEDIHnya! Ini disyaki PEMBUNUHAN! Tak habis2 PEMANDU LORI binatang BUAS tu diRAHSIAkan!! PAS sepatutnya MENUNTUT habis2an POLIS menyiasat latarbelakang PEMANDU LORI BUAS tu (sbb. mmcm. mana Allahyarham Abdullah boleh JATUH Motosikal, disyaki diLANGGAR LORI kat BELAKANG tu) dan DEDAHkan nama PEMANDU LORI SIAL ni oi!! Kalau PEMANDU Lori/kereta Melayu MELANGGAQ Bukan Melayu - CEPAT aja POLIS akan DEDAHkan nama2 depa!!

    Kita perlukan pakar2 FORENSIK TRAFIK yg. diangota MAJORITI bangsa ORANG ASAL Islam/Melayu kita - sbb. GANJIL betul, kerana MAJORITI mangsa2 KEMALANGAN JLNRAYA adalah bangsa ORANG ASAL Islam/Melayu kita. Juga, pastikan AMBULAN2 dan DOKTOR2 yg. MEMERIKSA jenazah2 MANGSA adalah TULEN dan BUKAN dr. SINDIKET2 PEDAGANG ORGAN/MAYAT - sbb. disyaki, mangsa2 KEMALANGAN JLNRAYA ada yg. sengaja diBUNUH utk. memPERDAGANGkan ORGAN2/MAYAT2 depa, spt. dlm. siri TV Turki "BLACK HEART"!! Sbb. itu, KELUARGA2 MANGSA Kemalangan2 Jlnraya dan PENYAKIT2 lain - mesti MEMASTIkan jenazah2 bangsa ORANG ASAL Islam/Melayu kita masih ada SETIAP Organ2 dlm. badan depa!!

    Sbb. itu, DOKTOR2 Islam/Melayu - kena MENUBUHkan sebuah NGO segera, di SELURUH NEGARA, utk. MEMASTIkan SINDIKET2 ORGAN/MAYAT - TAK beroperasi di HOSPITAL2 SWASTA terutamanya, dan menganiaya MANGSA2 dr, KEMALANGAN2 JLNRAYA ataupun apa2 PENYAKIT2!!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Pakar2 FORENSIK Trafik & POLIS TRAFIK BUKIT AMAN mesti MENYIASAT habis2an, kenapa kereta2 atua motosikal boleh berlanggar dgn. KERETA2/LORI2 BUAS - sbb. mmg. selalu LORI2/KERETA2 BUAS DAPpembunuh ni akan sengaja ZIG-ZAG, supaya KERETA2/MOTOSIKAL2 yg. diTEPI lori2 buas tu, yg. nak MEMOTONG dr. BELAKANG akan TERBABAS!!! Dahlah tu, kalau pemandu2 BUAS yg. MEMBUNUH ni BUKAN Islam/Melayu, termsk. PATI2 HARAM JADAH – akan diRAHSIAkan!!!

      Dan DAPpembunuh BANGKAI anjing HOMO jijik sbg.EJEN ZIONIS ISrael sebenaqnya, mmg. mahu MENGHAPUSkan bangsa ORANG ASAL Islam/Melayu kita di TANAH MELAYU kita ini, terutamanya pemimpin2 Agung kita, para Ulama kita, para bijak pandai dan jutawan2 kita - dlm. pelbagai GENOSID, terutamanya melalui KEMALANGAN2 JLNRAYA dan SENJATA2 VIRUS Bioweapon (spt. VAKSIN2 Zionis PENIPU, penyakit2 spt. DENGGI/KANSER dsbnya - yg. hanya menSASARkan DNA bangsa Melayu) dan RACUN TOKSIK CYANIDE yg. akan menyebabkan KANSER/SAKIT OTAK dsbnya dlm. JANGKA PANJANG (spt. di PASIR GUDANG baru2 ni), dsbnya, terutamanya melalui PEMBUNUH2 upahan dr. PATI2 Pengganas/Pembunuh hindrafHOMO/ TAMIL EELAM Sri Lanka depa (yg. berpusat di KONDO2 MEWAH di negara kita, yg. pihak PENGURUSANnya dr. puak DAPengganas - dgn. menggunakan IC2 PALSU negara kita atau PASSPORT2 PALSU dr. INDIA/NEPAL), dan puaka2 hindrafHOMO/PATI2 Tamil Eelam ini akan MENYAMAR sbg. PEMANDU2 LORI/BAS/KERETA2 BESAR dan pemilik/pekerja2 KEDAI2 MAMAK PALSU (utk. MERACUN makanan utk. sbbkan KANSER atau SAKIT JANTUNG, atau bubuh DADAH, utk. MEROSAKkan jenerasi muda Islam/Melayu kita)!

      Sbb. itu, PEMBUNUH2/PEROGOL2/PEROMPAK2/PENGGANAS2 Paria HINDU Tamil Eelam SRI LANKA yg. diTAJA oleh rejim NAZI India modi/BJP-RSS ni, amat BAHAYA, GANAS dan sdg. BERSARANG sewenangnya kat KONDO2 MEWAH di NEGARA ISLAM kita ni, termsk. MENUBUHkan SINDIKET2 SENJATA/DADAH/PELACURAN warga2 Asing (terutamanya dr. THAILAND, VIETNAM, CHINA dan INDIA) - mesti diHAPUSkan habis2an!!!!!

      Padam