Header Ads

ads header

Flash News

Kita semua adalah rakyat Malaysia.. Kita sama sahaja


Ketika DSAI masih sebagai Timbalan Perdana Menteri bagi kerajaan Barisan Nasional, beliau pernah menulis dalam kaligrafi Cina yang menyatakan bahawa "Kami Adalah Sekeluarga". Ini merupakan minda politik peribadi beliau pada masa itu.

Setelah sekian lama, negara kita kini berada di bawah pentadbiran Pakatan Harapan. Sebagai Ketua Umum bagi Pakatan Harapan, DSAI telah menyeru bahawa "Kita semua adalah rakyat Malaysia, tak kira sama ada kita orang Melayu, Cina, India, Kadazan ataupun orang Iban" dan beliau menekankan bahawa politik bersifat perkauman adalah minda politik yang ketinggalan zaman.


Bagi DSAI, sebagai kerajaan yang dimandatkan oleh semua rakyat, Pakatan Harapan bertanggungjawab untuk menjaga kebajikan dan muafakat untuk semua kaum dengan adil dan sekata tanpa sesiapa pun yang disisihkan. Minda politik DSAI ini kini menjadi manifesto pentadbiran beliau bakal nanti sebagai Perdana Menteri Malaysia.

"Sila sebarkan petikan ini jikalau anda ingin Anwar Ibrahim mengambil alih jawatan sebagai Perdana Menteri Malaysia ke-8."

#AnwarIbrahim
#DSAI
#PakatanHarapan
#8thPM



MR :  Jahanan Melayu jika dia ni jadi PM




............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.

7 ulasan:

  1. Balasan
    1. KEPALA2 BUTOH jijik Anwar PARIA HOMO/mat sabu mmg. PENJILAT2 DUB*Q berLENDIR HANYIR BERNANAH BANGKAI2 BABI kit siang/guan eng/ramasamy/kulasegaran/gobind DAP bangkai ANJING homo jijik ZIONIS ISrael ni!!

      Maka, demi ISLAM/umatnya, seluruh bangsa BUMIPUTERA kita dan TANAH MELAYU/NEGARA ISLAM, pusaka nenek moyang BUMIPUTERA berzaman kita ni – mmg. pemimpin2 ORANG ASAL Islam/Melayu yg. TULEN kita dr. UMNO-PAS-PPBM-KEM AZMIN mesti BERSATU segera - utk. MENUBUHkan KERAJAAN baru SEKARANG juga, dan mengHALANG habis2an anwar PARIA HOMO jadi PM HOMO amat JIJIK dan KEJI yg. PERTAMA kat NEGARA ISLAM/TANAH MELAYU, pusaka nenek moyang BUMIPUTERA berzaman kita ni, dan TPM dia dr. TUAN guan eng bangkai ANJING dia, si bangkai SAMPAH DAP ANJING kurap HOMO jijik ZIONIS ISrael , dibawah hak asasi 'KESAMAAN' SAMPAH, RASIS, FASIS dan PENIPU Zionis depa - kerana PRU 15 dan masa hadapan, mmg. akan diSABOTAJ habis2an oleh PENGGANAS2 SPR-Bersih DAPpembunuh tu, mcm. PRU14 (apalagi pengganas MOSSAD/CIA-SOROS dan KULI2 DAPpembunuh/PariaKR-anwar PARIA HOMO depa, yg. berPUSAT di SWITZERLAND, iaitu BERSIH - dah kuasai SPR baru haram jadah tu HABIS2an)!!

      **Tumbangkan habis2an PENJAJAHAN Zionis amat RASIS/FASIS si BANGKAI2 BABI DAP/PKR-Anwar paria HOMO!! Lihat anwar paria BANGKAI BABI HOMO plg. JIJIK-si PENJILAT DUB*Q berLENDIR berNANAH HANYIR guan eng/kit siang-DAP bangkai ANJING homo JIJIK Zionis ISrael ni, di –

      https://www.thethirdforce.net/anwar-defends-dap-tells-malays-to-stop-attacking-the-party/

      Anwar defends DAP, tells Malays to stop attacking the party

      By Raggie Jessy

      The Third Force net
      November 3, 2019

      Padam
  2. Percayalah, PRU15 juga mungkin akan diSABOTAJ oleh ’NGO‘ pengganas MOSSAD/CIA-SOROS dan KULI2 DAPpembunuh/PariaKR-anwar PARIA HOMO depa, yg. berPUSAT di SWITZERLAND, iaitu BERSIH DAPpembunuh yg. dah kuasai SPR baru haram jadah tu, mcm. PRU14 diSABOTAJ depa, utk. MENAKLUK habis2an SELAT MELAKA kita dan LAUT CHINA SELATAN kita yg. amat KAYA dgn. bahan2 KIMIA spt. ZIRCON/THORIUM/URANIUM, di GUNUNG2 BERAPI bawah laut (SUBMARINE VIOLCANOES), utk. pembuatan SENJATA2 NUKLEAR Barat-ZIONIS, hingga akhir zaman!!!!!

    Maka, kalau PRU14 dah TERANGAN diSABOTAJ oleh PENGGANAS BERSIH yg. mengHASUT POLIS/TENTERA dan disyaki PEKERJA2 SPR – tak kan si pemimpin2 ISLAM/MELAYU dr. PAS/UMNO, nak ‘BERHEMAH‘ konon dan TUNDUK mcm. KULI kpd. DEMOKRASI Zionis PENIPU, utk. TUNGGU shj. PRU15, mcm. si LEMBU2 diCUCUK HIDUNG oi?!! GILA BABI apakah ini?!!

    **Tumbangkan habis2an PENJAJAHAN Zionis amat RASIS/FASIS si BANGKAI2 BABI DAP/PKR-Anwar paria HOMO!! Lihat anwar paria BANGKAI BABI HOMO plg. JIJIK-si PENJILAT DUB*Q berLENDIR berNANAH HANYIR guan eng/kit siang-DAP bangkai ANJING homo JIJIK Zionis ISrael ni, di –

    https://www.thethirdforce.net/anwar-defends-dap-tells-malays-to-stop-attacking-the-party/

    Anwar defends DAP, tells Malays to stop attacking the party

    By Raggie Jessy

    The Third Force net
    November 3, 2019

    BalasPadam
  3. apa..?
    Anwar sebagai PM..?
    tak hingin aku.. belum apa2 dia dh tunjuk hala tuju dia nak hapuskan bangsa dan cipta bangsa Malaysia.

    belum apa2 dh nak kacau dana org islam... belum apa2 dh tunjuk gila kuasa..

    kita adalah sekeluarga konon... sedangkan bangsa cina dan india yg dia saying sgt tu ada rasa yang sama ka..?

    ceiitt... podahh

    BalasPadam
    Balasan
    1. Nuar ni.....10 kali cakap...satu pun susah nak caya!!!

      pandai ber'MUKA'2 dia ni...banyak AUTA...

      Padam
  4. Dalil yang khatie, dana zakat hanya untuk 8 asnaf di kalangan orang yang beriman atau muslim..siapa yang memandai mandai dari Allah..ikut kepala hotak nak agih zakat pada golongan kafir yang memusuhi Allah serta Rasulnya. Jika nak kasi dana sangat,kutip aja dana kharaj,ufti atau guna dana sumbangan derma lain seperti sumbangan dari masjid,tokong,kuil dll.

    BalasPadam
  5. Kepala bapak liberal parti dajal mata satu adalah pemimpin lidah biawak yang gila kuasa dan suka kencing rakyat dengan pelbagai janji palsu. Dia adalah mengkarung yang boleh bertukar warna mengikut warna kawasan sekitarnya.

    Belum jadi pm pun dia sudah sibuk serahkan Tanah Melayu kepada pendatang asing dan menafikan hak kaum Melayu sebagai penduduk asal Tanah Melayu.

    BalasPadam