Header Ads

ads header

Flash News

Salahuddin Ayub Mahu DAP Terus Berkuasa Di Johor!


Rupanya masih wujud lagi Si Kitol di era moden ni! Sosok segelintir Melayu yang cuba “menjual kedaulatan bangsa” dengan menyuburkan api permusuhan apabila melihat bangsa sendiri bersatu.

Adakah Salahuddin Ayub, Aminolhuda dan pemimpin Parti Amanah Negara (PAN) tidak mahu bergandingan demi masa depan Melayu? Jika benar kalian pemimpin Melayu, sudah pasti kalian akan menyahut agenda penyatuan bangsa Melayu serta tidak berkompromi dengan mana-mana pihak yang cuba untuk mengagalkannya!

Sedarkah kalian bahawa kegagalan dan pergolakan yang berlaku hari ini adalah disebabkan oleh tangan-tangan rejim PH yang dilihat gagal mengurus tadbir Negara selama 22 bulan memerintah? Tiada satu pun pencapaian yang boleh dibanggakan khususnya di negeri Johor di mana pembangunan ekonominya dilihat semakin semput dan mundur.

Kepentingan Islam, kedaulatan institusi DiRaja dan Melayu bukan sahaja diperkotak-katikkan, malah tidak diperjuangkan langsung hanya kerana ingin menjaga hati DAP. Adakah perjuangan kalian bertuankan DAP? Jika benar, kalianlah Si Kitol bangsat itu!

Lihatlah bangsa Cina, walaupun mereka berlainan ideologi tetapi mereka masih boleh bersatu demi bangsa, bahasa, budaya dan ekonomi mereka! Persoalannya, kenapa Melayu tidak seperti mereka?

Wujudnya gabungan kerajaan baru ini diharap menjadi satu solusi untuk memulihkan segala permasalahan yang berlaku. Adakah menjadi kesalahan untuk kita bersatu demi memastikan kepentingan ISLAM, MELAYU dan RAJA terbela?

Rakyat Johor menyokong sepenuhnya tindakan DYMM Sultan Johor yang sentiasa peka dan bertindak pantas dalam menyelesaikan isu polemik politik negeri Johor. Menjunjung Kasih Tuanku. Daulat Tuanku!

#OpsJohor


MR :  Amanah dan Ikram, demi kuasa sanggup gadai maruah Islam


Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt





............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.


3 ulasan: