Header Ads

Header ADS

Anwar Janji Akan Turun Minyak 25 sen jika dia PM (Video)


Jangan gelak, Anwar janji jika dia PM dia turun minyak 25 sen selitter.



MR :  Video buat aku gelak!!


Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt



............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.


24 ulasan:

  1. Lawak jenaka terbaru dari abang liberal Mata satu yang suka kencing rakyat dengan pelbagai janji palsu.

    BalasPadam
  2. harini masuk putrajaya...esok kita turun harga minyak.percayala saudara sedari

    BalasPadam
  3. pergh...kene troll sudah..

    BalasPadam
  4. Yg tulis ni Cybertrooper umno semua ni..bosan aku politik macam nii..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Biarlah di hibur dgn troll umno dari dipermain oleh macai ph..never again dogs and pigs..

      Padam
    2. 2x5 jer dua-dua tak boleh percaya politik taik, yg sorang kaki penyamun yg sorang kaki kencing,fanatik sangat dgn politik!!

      Padam
    3. Yang paling mahal tu. . . Percaya pada saya,yang penting manifesto bukan kitab suci

      Padam
    4. Nk jadi Macai ph yg kurang ajar pergi la malaysiakini.

      Padam
  5. Hebat bos dah mendahului mahkamah, jangan nanti merangkak cari orang yang bos tuduh

    BalasPadam
    Balasan
    1. Pemimpin liberal Parti Kencing Rakyat dan pandap berdosa besar kerana kencing Rakyat dengan pelbagai janji palsu.

      Padam
  6. Masih lagi xpuashati dengan UMNO,kena mandi air bunga ni UMNO

    BalasPadam
    Balasan
    1. Mandi 7 lautan pun tak hilang lagi daki dan busuk tu..umno ke ph ke pn ke.biar diorang jer yg bergaduh, diorang bergaduh dapat duit, org awam sesame kita ni gaduh dapat penat jerla..

      Padam
  7. Hahaha haram betoi.. Hahahah 😂. . Duk cam sape ygdia panggil suh kira tu ~Piji. Rafizi rupanya. Hahahaha

    BalasPadam
  8. PH yang kencing dan tipu.PH tarik semua peruntukan orang susah dan elaun pegawai KKM.
    PN kerajaan baru beri kembali peruntukan kepada semua. PH kata kleptokrasi tapi rasuah terowong LGE buang kes,LTTE buang kes.Terbaek PH kaki kencing.Manifesto bukan kitab suci

    BalasPadam
  9. Turun 25seliter plk dah...mungkin dlm kera jaan dia kot....kera jaan pembangkang...kisah mat jenin nak jadi PM tepi hakhakhak

    BalasPadam
  10. PN ok jer aku suka, yg penting bukan pakjib jer, kalau PN dapat tangani isu covid 19,dan jaga sentiviti org melayu aku yakin pn akan menang besar pilihanraya akan dtg,

    BalasPadam
  11. Di zaman Pakatan Hancing berkuasa, HARGA minyak cenderung untuk meningkat tinggi. Yang turun ialah air kencing Pakatan Hancing ke atas rakyat. Hancing seluruh negara.

    BalasPadam
  12. Penipu,tak ada orang nak percaya,

    BalasPadam
  13. Dua tahun PH memerintah tak berjaya juga sumbat mereka yg dituduh rasuah.Macai2nya PH ni menuduh PAS terima rasuah RM80 juta..Semasa PH tak dpt buktilan fitnah yg mereka sendiri lempar.

    BalasPadam
  14. Tun Pm7 saya PM8.... kenyataan ini disebut berulang-ulang selama 18 bulan sehinggakan bingit telinga orang. Akhirnya, siapakah PM8 kita? Hahaha....Mana Tuhan nak kasi peliwat jadi PM di sebuah negara di mana majoriti penduduknya adalah Islam. Syukurlah Alhamdudillah...yes!

    BalasPadam
  15. Hahaha lawat betoi kaki fitnah ni...ko siap bgtau anwar jd PM minyak turun...boleh ko bgtau bila anwar jd PM? Kalo belom jd PM macamane nk tunaikan apa yg PH janjikan...PH dh bgtau atok taknak tunaikan apa yg ada dlm manifesto PH....bila atok dh setuju dan berjanji siap ada akuan lg...nk bg anwar jd PM kenapa tak tunaikan...sbbtu perangai org UMNO mmg begitu janji tp tak tunaikan lpstu salahkan PH dan anwar..sebarkan fitnah PH tak tunaikan janji..jgn jd manusia yg hipokrit dan munafiq.

    BalasPadam
  16. Masa anuar sudah berlalu.Luput tempoh.20 tahun haru birukan negara sebab nak jadi PM.Semua orang kena ikut anuwar.Bayak pilihanraya kecil di paksa agar diadakan kerana seorang anuwar.Zaman 22 bulan PH merintah,minyak mentiasa naik.2 bulan PN merintah minyak sentiasa turun.Rukun jadi penyokong PH ialah mesti BODOH

    BalasPadam
  17. Nasib baikla pH amalkan jimat cermat dlm pentadbiran yg lalu,dan menbanteras jebon dan perasuah, kalau tak..kerajaan sekarang udah tentu susah nak menyediakan wang utk rakyat dlm tempoh pkp ni..

    BalasPadam
  18. Sudah-sudahlah bang non, rakyat dah muak dan meluat dengan dakyah PH.. Semua banyak bohong,janji x boleh tunaikan yang PH tahu asyek gila kuasa je rakyat bawah susah bukan nak tolong banyak perutukan kebajikan rakyat di potong kononya kerajaan x ade duitt....



    BalasPadam

Imej tema oleh A330Pilot. Dikuasakan oleh Blogger.