Header Ads

ads header

Flash News

Dr Dzul ingatkan Muhyiddin Pasal Tikam Belakang atau Ingatkan Diri Sendiri?


Berkatalah pakar strategi parti AMANAH, TINDAKAN Muhyiddin Yassin mengkhianati Pakatan Harapan suatu hari nanti tidak mustahil akan memakan dirinya sendiri, kata pemimpin Amanah Dr Dzulkefly Ahmad.

Bekas menteri kesihatan itu berkata, tidak mustahil kerajaan Perikatan Nasional yang ditubuhkan Muhyiddin bersama Umno dan PAS akan tumbang kerana pengkhianatan dari dalam.

Dr Zul ni lupa diri, dulu dia berada dalam unit kajian dan strategi PAS kemudian TIKAM PAS daripada belakang apabila hampir semua maklumat strategi PAS dipunggah untuk membina parti AMANAH. Kemudian cerita pasal hebatnya parti AMANAH dengan pelbagai idea dan maklumat.

Macam jurutera INTEL yang menubuhkan syarikat AMD... AMD tak perlu buat apa-apa kajian untuk membuat chip kerana sebelum itu INTEL telah habis berbilion untuk RND, just copy and paste aje...

Kecelakaan AMANAH sama juga TIKAM PAS, pungguh semua gerak kerja PAS buat parti BAHARU... akhir ALLAH tunjuk betapa PENDIHnya kena tikam... Ayat paling baik untuk Dr Zul & G18 ialah PADAM MUKA!!

Ku Mansor
Perak


MR :  Dia bukan kena tikam belakang muka pun kena tikam dengan Mahathir!! Tapi masih tebal muka merayu kepada Mahathir.... 


Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt





............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.


15 ulasan:

  1. Puak Melayu liberal mubafik yang bersekongkol dengan parti kafir harbi DA-Pigs adalah pengkhianat bangsa dan agama kerana mereka dan tuan kafir harbi mereka berkerjasama kencing rakyat dengan pelbagai janji palsu, fitnah, pembohongan dan U-turn.

    Mereka juga telah menjaga kepentingan puak kafir dan menghina agama Islam dan menafikan hak umat Islam dan menyamun Wang, aset dan tabung umat Islam untuk melingkupkan ekonomi umat Islam. Mereka juga telah mengkhianati perjuangan Islam dan parti Islam.

    Puak Melayu munafik ini adalah anjing kurap yang menyalak mengikut perintah tuan kafir harbi mereka.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Pembetulan:

      Puak Melayu liberal munafik yang bersekongkol dengan parti kafir harbi DA-Pigs adalah pengkhianat bangsa dan agama kerana mereka dan tuan kafir harbi mereka berkerjasama kencing rakyat dengan pelbagai janji palsu, fitnah, pembohongan dan U-turn.

      Padam
    2. Yb zulkefli cermin muka dulu

      Padam
  2. 13mar2020

    Hari ini mesyuarat Majlis Tertinggi dan biro politik UMNO, dimana semua yang bersuara bersetuju bahawa kerajaan yang ada hanyalah perikatan antara Ahli-Ahli Parlimen dan bukan kerjasama antara parti-parti. UMNO akan terus main peranan semak dan imbang dan menegur kerajaan ini selari dengan kedudukan UMNO sebagai suara hati orang Melayu khususnya. – Khaled Nordin

    Majlis Tertinggi (MT) dan Biro Politik UMNO bersetuju menganggap kerajaan yang ada hari ini adalah perikatan antara ahli parlimen bukan kerjasama antara parti. Naib Presiden UMNO, Datuk Seri Mohamed Khaled Nordin berkata, ia diputuskan dalam kedua-dua mesyuarat yang diadakan hari ini. “UMNO akan terus main peranan semak dan imbang dan menegur kerajaan ini selari dengan kedudukan UMNO sebagai suara hati orang Melayu khususnya,” katanya dalam kenyataan di Facebooknya hari ini. Sebelum itu, Presiden UMNO, Datuk Seri Ahmad Zahid Hamidi menegaskan, MT UMNO hari ini mengemukakan enam tuntutan kepada Kabinet baharu Perdana Menteri kelapan, Tan Sri Muhyiddin Yassin. Menurutnya, keenam-enam tuntutan itu demi memenuhi aspirasi rakyat dan memelihara kepentingan agama dan negara.

    Nota Tambahan untuk mudah difaham.
    Jadi untuk makluman semua Perikan Yiddin Nasional nih tiada kena mengena dengan Maufakat Nasional dari segi gabungan kepartian.. cuma ianya belaku yg bersifat individu demi untuk menyelamatkan keadaan dan negara yg berkemunkinan besar dilanda petaka dan bencana politik pemerentan yang besar akibat perbalahan dan kelemahan pakatan harapan (baca pakatan hancing) atau sekarang namanya pakatankuciwa yang mengakibatkan tongkang pecah.
    Oleh yg demikian.. segala kelemahan dan kebodohan menteri2 dan timbalan2 menteri yang bukan dari kalangan anggota Maufakat Nasional adalah samasekali tidakboleh dipertanggujawabkan kepada MaufakatNasional.
    Juga sekiranya mereka yang merupakan menteri2 dan perdana menteri dari pakatanhancing yg kini merupakan pbbm yiddin & co atau perikan yiddin nasional merasa tidak selesa maka sila bubar parlimen bagi membuka jalan untuk pru15 diadakan.

    Peace

    BalasPadam
    Balasan
    1. Klu cmtu kene bgi smua jdi menteri la yer.. Bodo umno ni...haha

      Padam
    2. Patut tu ari tak payah nk gabung..mintak jer bubar parlimen..Klau tak gabung nuar jadi PM..krna takut kat nuar..last2 gabung..apa la..

      Padam
  3. Amanah pula tikam melayu, buat buat lupa pulak

    BalasPadam
  4. Budaya mengutuk mengeji tak abih lagi. Hidup tak menongkat langit bro. Orang Islam tapi payah nk guna istilah baik2 sebagai gambaran akhlak. Solat tapi gagal bentuk diri.

    BalasPadam
  5. Pas.... Anggap pemimpin suci
    Hanya nabi saja yg tidak boleh disanggah..
    SS Mufti WP.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Mana bukti ? Dakwaan tanpa bukti adalah fitnah.

      Padam
  6. Cukup2lah politikus skrg ni mnjadikan rakyat pandai mmbnci sesama sndiri akhir perpecahan org melayu smakin parah...berhentilah buat pmimpin yg
    merosakan keharmonian bngsa malysia.

    BalasPadam
  7. Bubar je parlimen baru sah kerajaan

    BalasPadam
  8. Peles la umno,sentiasa mahu jadi abang besar,tunduk la kebawah kita melayu di hina di sepak,ugama kita di pijak

    BalasPadam
  9. Sejarah yg aku tahu, AMD adalah 3rd party yg sah diberikan intel lesen untuk mengilang cip intel. Satu hari intel tetiba tukar fikiran dan batalkan lesen dan intel berusaha bermati-matian nak lingkupkan AMD. AMD terpaksa reka cip baru yg masih support x86 instruction set tanpa melanggar sebarang copyright. Walhal intel selalu curi rekabentuk dari pengeluar chip lain.

    BalasPadam