Header Ads

ads header

Flash News

Kerajaan suruh duduk rumah, dahlah degil bodoh pula!



POLIS memohon orang ramai yang mempunyai maklumat berkaitan video tular seorang lelaki mempertikai Perintah Kawalan Pergerakan menyalurkan maklumat kepada pihak berkuasa di Kedah.

Ketua Polis Daerah Kota Setar, Asisten Komisioner Mohd Rozi Jidin, berkata berdasarkan siasatan awal, pihak polis percaya video itu dirakam di satu kawasan sekitar Langgar di Alor Setar.

Katanya, berikutan itu polis memohon lelaki yang membuat rakaman video terbabit tampil ke balai polis berhampiran atau Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Kota Setar bagi membantu siasatan.

“Jangan main-main, Perintah Kawalan Pergerakan ini dilakukan untuk menangani penularan jangkitan wabak Covid-19 dan bukannya arahan sesuka hati.

“Kita minta orang ramai yang mengenali individu dalam video atau lelaki itu sendiri tampil secepat mungkin untuk membantu siasatan,” katanya pada sidang media di IPD Kota Setar, Alor Setar, hari ini.

Katanya, tindakan lanjut akan dilakukan sekiranya lelaki itu tidak tampil bagi membantu siasatan.



MR :  Kalau ada rakyat macam ini, ini yang menyebabkanb kerosakkan... patut kurung dalam jel 28 hari biar kepala dia baik


Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt





............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.


Tiada ulasan