Header Ads

ads header

Flash News

Maszlee Malik (Baca Puak Ikram) yang hipokrit


Ahli Parlimen Simpang Renggam, Dr Maslzee Malik, berkata dia tak boleh bersama dengan mereka yang masih diselaputi isu-isu rasuah dan penyelewengan termasuk di Kementerian Pendidikan Malaysia sendiri, yang dahulunya puas saya berusaha membersihkan bekas-bekas yang mereka tinggalkan. apabila dia dikatakan dia dilihat seperti berubah-ubah pendiriannya dan dipercayai membuat pusingan U beberapa kali.


Menurut Maszlee beliau sangat keberatan untuk mengangkat pemimpin Umno mentadbir Malaysia selepas parti itu ditolak rakyat melalui PRU ke-14 kira-kira dua tahun lalu.

"..dan ada antara mereka yang sedang menghadapi proses pengadilan," katanya.

Menurut Maszlee, apabila keadaan menjadi semakin rumit, beliau terpaksa memilih di antara ketaatan kepada parti dan prinsip.

Saya ingin bertanya bila dia bersama dengan Mahathir (lihat gambar di atas). Mahathir Mohamad memang mengatakan yang Najib Tun Razak arah Azilah Hadri untuk membunuh Altantuya Shaariibuu dan letupkan mayatnya atas sebab kononnya Altantuya mengandungkan anak Najib.

Adakah Maszlee setuju?
Boleh bersama dan setongkol dengan kaki fitnah sedangkan Maszlee Malik ini ahli Majlis Syura IKRAM.

Saya suka membawa tulisan lebai Hassan berkenaan dengan Maszlee Malik ini. Anda boleh baca di sini  IKRAM Perancang Utama Penubuhan Parti AMANAH (PAN) bagi menjatuhkan PAS
Lebai Hassan dengan jelas menunjukkan bagaimana sifat Maszlee dengan video. Parti AMANAH ditubuhkan pada 16 Septermber 2015 iaitu 4 bulan selepas kenyataan Dr Maszlee Malek dalam video berkenaan. Ini menunjukkan parti AMANAH dengan sokongan DAP dan PKR telah dirancang awal untuk hicjack sebahagian kekuatan PAS.

IKRAM ada dalam BERSATU, dalam PKR dan beberapa parti politik bagi tujuan untuk kekuasaan. Malang bagi mereka yang berada dalam IKRAM yang ikhlas untuk perjuangan Islam. Jika perkara ini tidak dibendung IKRAM akan menjadi seperti ABIM sekadar pertubuhan yang celaru dalam manhajnya..

Ku Mansor
Perak


MR :  Ahli Ikram wala'nya tinggi Maszlee walaupun ahli majlis syura kena siqah.... dia tak mampu nak buat keputusan kerana persekitarannya nak begitu..


Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt





............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.


Tiada ulasan