Header Ads

ads header

Flash News

Sebenarnya Tun Mahathir dengki dengan Jawatan Datuk Seri Ismail Sabri



Tun Mahathir Mohamad seorang Insan yang jarang mengalah dan dia akan cuba yang terbaik. Sejarahnya dia pegang banyak jawatan sebelum dia menjadi PM. Malah dia cuba mengalahkan sesiapa sahaja yang nampak hebat.

Bila dia menjadi PM yang ke-7 mengalahkan Najib dia dah rasa dirinya dah berkuasa di Parlimen. Tapi malangnya setiap kali ada sidang parlimen, pembangkang setiasa mendapat tempat. Malah Datuk Seri Ismail Sabri Yaakob sangat hebat dan terkenal memimpin barisan pembangkang di sidang parlimen.

Macam dia bengang dengan Najib yang dikerungi oleh ramai orang malah cium tangan Najib dia rasa dengki. Begitu juga dia rasa dengki dan irihati dengan Datuk Seri Ismail Sabri Yaakob.

Terfikir dia dia belum lagi menjadi Ketua Pembangkang... maka tak hairan dia jatuhkan kerajaannya sendiri semata-mata untuk menjadi Ketua Pembangkang.

Tapi satu penghalangnya untuk cita-cita ini ialah Anwar Ibrahim. Nanti dia kerjakan Anwar seperti biasa. Anda boleh baca artikel saya sebelum ini  Mahathir atau Anwar Ketua Pembangkang? Takkan yang ni nak berebut juga?

Setuju dengan tulisan Najib Razak
Melihat kegagalan kita sebagai pembangkang, PM ke-7 pun gulingkan kerajaan PM ke-7 untuk kita.

Maka UMNO-BN pun dipecat serta-merta sebagai pembangkang dan terpaksa serahkan tugas kita kembali kepada geng professional pemfitnah, penipu level champion, tukang gambar edit, pakar guling-guling, kaki gaduh dan expert penghasut yang banyak berpengalaman.

Sorry dah larut malam...
Sahaja menghibur sikit asyik dengan SD 114 perang psywar Mahathir nak tunjuk dia dianiya dan diketepikan. Sebenarnya angka itu mainan politik kencing aje..

KU MANSOR
PERAK


MR :  Dulu Anwar main angka.. kini berjangkit kepada Madey...


Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt





............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.


Tiada ulasan