Header Ads

Header ADS

Apa sebenarnya Syed Saddiq nak kencing?


Sebentar tadi, Syed Saddiq menulis di IG beliau bahawa beliau belum memiliki rumah.

"Dengan itu saya, Abuyah & mama mengambil ketetapan untuk membeli rumah bersama.

Dan saya berhasrat ingin pindah ke rumah tersebut selepas siap renovasi."

Jadi milik siapakah rumah yang Syed Saddiq duduki selama ini? Sewa?

Pada 19 mac, beliau menaikkan hantaran berbasikal setempat di rumah. Perhatikan tiang di belakangnya, masih rumah yang sama.

Adakah rumah ini yang dibeli beliau dengan nama bersama ibu dan ayahnya?

Kalau rumah itulah yang dibeli, ini menimbulkan lebih banyak persoalan kerana dalam deklarasi aset yang dibuat Syed Saddiq cuma menyatakan aset beliau adalah bernilai RM722k (setakat 1 Mac 2020)

Kami juga mendapati tiada rumah banglo dua tingkat di PJ bernilai RM722k. Paling kurang pun sekitar RM1.5 juta - RM3 juta.

Persoalan kedua, sekiranya beliau mendakwa belum memiliki rumah, jadi aset RM722k dalam deklarasi SPRM itu mewakili nilai apa sebenarnya? Kereta Honda beliau baru RM70k.

Bro, boleh singgah main pool volley ball tak?



Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt



............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.


11 ulasan:

  1. Dah terbukti penyamun hancing & pembodek Atok,, buat apa nk korek,,tangkap aje sipenyamun hancing

    BalasPadam
  2. Biasa la.. Bekas menteri penipu kan.... Ingat rakyat malaysia bodoh kot leh percaya bulat2.... Tunggu ape lg SPRM.... Boleh siasat dah balaci PH ni

    BalasPadam
  3. Blogger cap ayam hanya serang budak ingusan 27 thn.
    Hmmmm kenapa takut sangat dgn SS ni.
    Dia pun tak ada2 jawatan besarpun dalam kerajaan.
    Parti dia pun tak sehebat mana, parti baru.

    Jadi saya fikir sprm patut siasat blogger cap ayam ini.
    Mgkin-mhkin ada yg tersilap makan.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Sbb dia mda xperlu serang wlau dia bt salah atau tipu..jd kra x pyah tgurla wlau dia kaki tipu makan duit rakyat

      Padam
    2. Kita akan korek semua menteri ph. Dlm manifesto kata x dak lantikan politik tp bila disiasat, ternyata ramai pemimpin ph yg dilantik mengganggotai GLC. Nmpk sgt nipunya

      Padam
  4. Gali lubang Masuk lubang la lu bro...

    BalasPadam
  5. Aku ni penyokong PN juga, tapi benda kecil macam ni rakyt tak ambil pot. Banyak lagi yang besar boleh kita cari. Ini semua blogger sengal, carilah cerita yang lagi hebat.

    BalasPadam
  6. ada dua mangkuk ngaku penyokong PH kat atas ni haa... katenyer rasuah tu hal kecik...

    Patutlah tergolek dog..
    ikut perangai cina ka..?
    Ini bukan rasuah maaa...ini hadiah.

    BalasPadam
  7. Dunia akhir zaman.Fitnah merajalela.
    Yang benar dikata salah,yang salah dikata benar.Belum dibuktikan bersalah twrus dituduh.Kalian tidak takutkan balasan Alladi sana nanti.Andaikata,sipolan tidak didapati bersalah tetapi telah difitnah dan fitnah itu tersebar...
    maka kalianlah yg dipertanggungjawabkan dihadapan Allah.Tidak perlu menjadi perisik,biarlah yang diamanahkan seperti SPRM menjalankan tugasnya.

    BalasPadam
  8. Fitnah2 keluar dulu. Dunia Akhir zaman

    BalasPadam

Imej tema oleh A330Pilot. Dikuasakan oleh Blogger.