Header Ads

ads header

Flash News

Benarkah Hadi Awang menuduh Anwar Ibrahim ahli Freemason?


Berbeza daripada kenyataan Anwar terhadap Hadi Awang, dalam surat tersebut tiada satupun ayat Hadi yang menuduh dan mendakwa Anwar Ibrahim sebagai seorang ahli ataupun orang kanan Freemason.

Hadi Awang hanya mendedahkan bahawa parti gabungan Pakatan Harapan yang dianggotai oleh DAP dan PKR itu disokong oleh kuasa-kuasa barat, gerakan yahudi dan juga freemason.

BACA DI SINI: Hadi Awang dedahkan Pakatan Harapan disokong gerakan Freemason dan Yahudi

Surat yang dikatakan ditulis oleh Haji Hadi Awang kepada pemimpin gerakan Islam seluruh dunia itu mengundang pelbagai kritikan daripada pemimpin Pakatan Harapan kerana rahsia mereka telah didedahkan oleh Hadi.


Sepucuk dikatakan ditulis oleh Abdul Hadi surat bertarikh 22 Mac dengan tajuk “Gerakan Islah Secara Aman, Bukan Rampasan Kuasa dan Revolusi,” yang ditulis dalam bahasa Arab itu dikesan tersebar di media sosial sejak 4 April lalu.

-Tun Carlos


MR :  Yang peliknya ANwar nafi gambar itu bukan dia... siapa kata ada gambar? Kenapa Anwar terlalu prihatin atas isu ini?



Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt



............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.


33 ulasan:

  1. Kepada Sdr Anwar, sudah sudah lah, eloklah dibetulkan kembali pendirian kamu yang dahulunya boleh dinamakan seorang pejuang Islam. Kamu sanggup lakukan apa saja untuk jadi PM. Kamu sembunyikan pemahaman Islam yang sebenar, berlandaskan quran dan hadis, demi cita cita kamu. Apakah bukankah ianya Freemason jika fahaman pluralism, liberalism, secularism sedang menular dalam PH. Tidakkah kamu sayangkan umat umat Islam ini daripada dicampak kelembah lembah yang hina ni. Bilakah kamu akan bercerita benar yang Islam ini melangkau urusan ibadah di masjid ? Bila ? Bila kamu sudah jadi PM ? Dasar pemikiran Machievalli yang kamu agungkan tidak akan berjaya kerana ia tidak berbekalkan kejujuran.

    I believe you are better than that.

    BalasPadam
  2. Hmmmm tun carlos timbul lagi.
    Cytroo fitnah no wahid.
    Sekarang dah jadi blogger fitnah juga.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Puak RBA DA-Pigs meroyan histeria kerana Tun Carlos mendedahkan kebenaran.

      Padam
    2. Kebenaran atau fitnah oleh anak didik Yahudi (upco world wide) ?

      Padam
    3. Lama tak timbul perkataan UPKO ni. Dah berbatu nesankah upko.

      Padam
  3. cukup2 le cerita psal politik..cari le cerita psal rakyat kt sni xde mkan hrap bantuan mkanan x kunjung tiba,harap duit BPN x msuk2..rakyat x prlu bantuan ni semo kalo rakyat bleh keja..harap kerajaan pantau prkara ni kalo btul prihatin sama rakyat

    BalasPadam
  4. Tiada sejarah dalam mana mana kerajaan dalam dunia iaitu melantik seorang bekas banduan yang dihukum peliwat sebagai ketua negara,tapi pakatan hancur harapan ingin mencatat sejarah tapi gagal bersama tumbangnya kerajaan dalam usia muda 22 bulan... Ini antara satu punca arif muluk cuba nasib untuk kencing para pembaca MR

    BalasPadam
  5. aku bukanorang politik tapi akupikir anwarlah orang baik kamu bertuping agama saja.

    BalasPadam
  6. Balasan
    1. Haha.. Mana yg tak betul. Atau kamu yg tak betul. Tak pelik la kan masa zaman Rasulullah org gelar Rasulullah tak betul, org gila, tukang sihir dan mcm2 lagi. Kembalilah kpd ulama. Percayalah ulama lah yg akan pandu kita masa di masyar.

      Padam
    2. RBA DA-Pigs adalah puak rasis yang mempunyai penyakit mental yang kronik kerana:

      (1) ulama Islam seperti TGH Hadi yang berjuang menegakkan Islam dan membela hak umat Islam dikatakan 'tidak betul'.

      (2) Musuh Islam seperti gian end dan kit sial dll yang telah menghina Islam dan menafikan hak umat Islam dikatakan 'betul'.

      Padam
    3. Assalamualaikum.
      In Quran Allah swt , berkata ;
      " Allah tidak lupa bekas-bekas yang hambaNYA tinggalkan ."

      Kesimpulannya ,
      Mksd firman Allah swt itu ,
      Tentu sebahagia makhluk di made in malaysia ini sudah lupa tentang kerana fatwa ,
      Hingga berlaku cerai berai disebabkan idealogi bendera parti berlainan warna..
      Berlaku solat dua iman kerana fatwa dari parti pendusta agama..
      Tetapi ingat Allah swt tidak pernah lupa akan perkara yang melanggar batas SyairatNYA..
      Sehingga kubur diasingkan dek kerana fatwa..
      Dan fatwa itu sudah terkena keatas batang hidung pendusta agama itu sendiri..

      Benarlah in Quran Allah swt , berkata ;
      " Mereka menyangka mereka mendapat pertunjuk ."
      Dan ayat ini ditujukan kepada pendusta-pendusta agama di made in malaysia..
      Gudptg.
      Mf ggu

      Padam
    4. Ayat pun berterabur. Sape ntah unknown ni. Translate ke apa. Kalau nak ikut Islam ikut semua ye. Bukan separuh2.

      Padam
    5. RBA hipokrit lidah biawak seperti. RBA 3:01 suka menjilat pemimpin-pemimpin kafir harbi DA-Pigs yang telah menghina Islam Dan menafikan hak umat Islam.

      Maka Kita tidak merasa terkejut melihat RBA kafir harbi menyamar sebagai orang Melayu Islam untuk menfitnah dan memburuk-burukkan dan melaga-lagakan parti Melayu dengan parti Islam supaya umat Islam berpecah-belah dan menjadi.

      Lihatlah bagaimana puak kafir harbi berkerjasama dengan puak munafiqun liberal melaga-lagakan dan memecah-belahkan umat Islam supaya parti kafir harbi DA-Pigs dan khadam liberal boleh memerintah negara mereka.

      Apabila mereka berkuasa , mereka menindas Islam dan umat Islam.

      Padam
    6. Penyamun 22 tahun kau angkat jadi PM tu betul ke.. Bekas banduan peliwat kat sanjung pembela rakyat betul ke... Anuar masa reformasi berkali² kata kroni prrompak wang rakyat zalim dan sebagainya.. Tapi kenapa bekas banduan peliwat angkat penyamun tu jadi PM.. Akhir peliwat kena tipu dengan penyamun.. Kerajaan MUNAFIK PH memang celaka .. Menipu rakyat dengan menifosta tak ditunaikan.. PH jatuh macam beruk jatuh ketanah.. Kejatuhan PH kerana Doa dari rakyat yang dizalimi oleh PH.. Muga PKR DAP PAN akan berkubur terus dari bumi malaysia..

      Padam
    7. Hahaha lawak betoi penyokong kerajaan atap ni..bila anwar jd PM? Macamane anwar nk tunaikan janji dlm manifesto kalo belom jd PM..yg jd PM masa tu bukan dari parti yg sama ke yg jd PM sekarang...cuma org je tak sama...PM masa tu tak nak tunai janji dlm mamifesto sbb kerajaan takde duit hutang byk sbb 1MDB..atok yg pya angkara PH d salahkan..jgn jd manusia yg hipokrit..gunala akal yg bijak...jgn suka menabur fitnah...negara skrg tgh ssh...PM yg ada skrgpun bukan ada idea macamane nk majukan negara...jawatan yg dia pegang sblm ni...takde 1 pun yg boleh d banggakan apatah lg nk bangunkan negara...anwar mmg terbukti berjaya masa jd menteri kewangan dgn hasil negara surplus 5 tahun berturut2..menteri kewangan terbaik asia dan antara yg terbaik d dunia...pd masa dia jgk Malaysia d kenali sbgai Harimau Asia..

      Padam
    8. Orang-orang bodoh berlapis-lapis sahaja sokong pemimpin liberal Mata satu lidah biawak sebab mereka suka dikencing beramai-ramai oleh pemimpin liberal Mata satu yang terkenal dengan kemahiran kencing pengikutnya sendiri dan rakyat.

      Maka tidak hairanlah ramai pemimpin meninggalkan si kaki kencing ini dan parti liberalnya.

      Negara pernah huru hara kerana kegilaan pemimpin liberal Mata satu ini mahu menjadi pemerintah negara sehinggakan sanggup bersekongkol dengan puak kafir harbi DA-Pigs Dan puak Yahudi Zionis.

      Padam
    9. Rasulullah pernah ingatkan kita
      "Yang paling aku takuti di akhir zaman ialah ulamak yg jahat"

      Padam
  7. 20 tahun haru biru Malaysia kerana Anuwar nak jadi PM.Berapa kali langkah kajang yang membazir duit negara kerana anuwar.Cukup-cukuplah mencelarukan negara.Tanpa Anuwar negara tetap OK.Moga Allah memberkati PM MY.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Reformasi sudah basi kerana rakyat menjadi mangsa kerakusan seorang pemimpin liberal bermata satu yang mahu menjadi pemerintah negara dengan apa cara sekali pun.

      Padam
    2. Mana ada ok..ko tak nmpk ke tgh ssh skrg...aqu nk tya..siapa dia menteri yg ko tahu pernah buat negara bebas hutang...ada? Anwar masa jd menteri kewangan perbelanjaan negara ada lebihan selama 5 tahun berturut2...dia jgk menteri kewangan terbaik Asia dan antara terbaik d dunia..kita perlu org macam anwar utk bantu negara...tak kisah la pasal isu moral dia sbb pemimpin luarpun tak percaya dgn isu moral dia..

      Padam
    3. Hanya pengikut bodoh dan tidak bermoral memuja pemimpin liberal Mata satu yang tidak bermoral. Inilah puak sampah yang menyangka kaca adalah berlin.

      Padam
  8. Assalamualaikum.
    Terus terang bagitu ,
    Parti penyamun dan parti pendusta agama inilah yang membuat bisikan-bisikan jahat kepada makhluk yang ada di made in malaysia ini ,sebabnya ,
    Apabila ada melayu islam yang berkawan dengan rapat dengan kaum bukan islam di made in malaysia ,
    Parti pendusta agama berkata kepada mereka ini ,
    Haram..
    Akan tetapi apabila pendusta agama dan penyamun ini berkawan dengan 0rang bukan islam di made in malaysia dan parti pendusta agama ini mengatakan boleh , seperti baru-baru ini apabila ada gabunggan dalam parti penyamun dan parti pendusta agama ingin meletakkan calon mereka dalam pilihan hantu raya.. Dan parti pendusta agama dengan bangganya menyatakan atau membolehkan mengundi mereka.. Tetapi sebelum itu parti pendusta agama ini pernah berkata yang melayu islam tidak boleh mengangkat ( mengundi ) 0rang bukan islam sebab mereka tidak tahu halal dan haram kepada makhluk made in malaysia ..
    Begitu juga dengan parti penyamun , mereka membuat tuduhan bahawa tabung haji sudah muflis dan tabung haji dikuasa 0leh gabungan parti kerajaan yang memerintah sebelum.. Sedangkan tuduhan parti penyamun itu adalah satu fitnah kerana tabung haji tidak mengalami seperti dakwaan itu sebab kerana menteri yang baru ada membuat keyataan tentang perkara yang bersangkut paut dengan tabung haji baru-baru ini..

    So siapakah yang mempunyai niat jahat terhadap kerajaan yang sah sebelum ini ya..
    Mudah-mudahan 0ne day makhluk made in malaysia dapat memajukan akal fikiran yang ada di made in malaysia macam mana nak bezakan politik jujur dengan politik kotor..
    Gudotg.
    Mf ggu

    BalasPadam
    Balasan
    1. Jika Kita membaca propaganda 2:07 ciptaan barua Pakatan Hancing pimpinan DA-Pigs ini, Kita akan dapati semua dakwaan dalam propaganda ini adalah tidak berasas dan tidak disokong oleh sebarang bukti kukuh.

      Maka propaganda Pakatan Hancing ini berunsur jahat dan fitnah untuk memburuk-burukkan parti Islam dll.

      Oleh sebab itu kita semua mesti menolak semua propaganda Pakatan Hancing kerana Pakatan Hancing juga pernah kencing rakyat dengan pelbagai janji palsu dll.

      Padam
    2. Sesungguhnya parti kafir harbi DA-Pigs dan khadam munafik liberalnya tidak redha kepada Islam dan umat Islam maka fitnah menjadi senjata musuh Islam untuk menfitnah dan memburuk-burukkan parti Islam PAS kerana mereka sangat bencikan Islam Dan umat Islam.

      Padam
    3. Assalamualaikum.
      Benarlah In Quran Allah swt , berkata ;
      " Tanda kiamat akan muncul binatang melata-lata dimuka bumi ."


      Kesimpulannya ,
      Mksd 'akan muncul binatang melata-lata dimuka bumi.'
      Begitulah akan sebahagia makhluk yang diberi gelaran bangsa melayu yang mendiami di made in malaysia..

      Mereka begitu taksub kepada perkara hawa nafsu yang di keluarkan 0leh pemimpin parti dusta agama yang ada di made in malaysia ini ,
      Walaupun pendusta agama itu tetang lagi tersuluh dengan batang lilin untuk menampakkan kata-kata dusta dari ulama munafik lagi fasik ,
      In Quran Allah swt , berkata ;
      " Jika ada seorang yang fasik menyebarkan suatu berita maka telitilah terlebih dahulu akan kebenaran berita tersebut ."

      Erti kata sebenarnya ,
      In Quran Allah swt berkata ;
      " AKU boleh sesat manusia itu walaupun manusia itu dalam keadaan berilmu ."

      Sedabkan fatwa tang dikeluarkan 0leh seorang ulama fasik lagi munafik terhadap SyariatNYA..
      Gudptg.
      Mf ggu

      Padam
    4. Betul. Kerajaan yang sah. Tp telah khianat rakyat. Rakyat minta kauorg buat kerja la. Tp duk sibuk nak tukar PM. Sampai org tua tu fedup. Peruntuh kerajaan yg sah tu. Dah nak minta Agong buat mcmana. Cuba kau jwb. Dah la menyusahkan rakyat. Susahkan Istana nak setel kauorg punya angkara. Tp kalau dapat semula kat kauorang takde masalah kaj. Dasar PH hipokrit.

      Padam
    5. RBA 3:23 adalah kepala bapak munafik lidah biawak kerana menyokong Pakatan Hancing pimpinan DA-Pigs kencing rakyat dengan pelbagai janji palsu, fitnah, pembohongan dan U-turn dll.

      Hoi RBA, mana semua janji Dalam menipufesto Pakatan Hancing ? Semua sudah ke laut!

      Ini membuktikan puak Pakatan Hancing terdiri dari puak munafiqun dan puak kafir harbi yang telah berdusta, mungkir janji dan sengaja pecah amanah rakyat.


      Padam
    6. UNKNOWN
      10 April 2020 10:10 PTG
      Penyamun 22 tahun kau angkat jadi PM tu betul ke.. Bekas banduan peliwat kat sanjung pembela rakyat betul ke... Anuar masa reformasi berkali² kata kroni prrompak wang rakyat zalim dan sebagainya.. Tapi kenapa bekas banduan peliwat angkat penyamun tu jadi PM.. Akhir peliwat kena tipu dengan penyamun.. Kerajaan MUNAFIK PH memang celaka .. Menipu rakyat dengan menifosta tak ditunaikan.. PH jatuh macam beruk jatuh ketanah.. Kejatuhan PH kerana Doa dari rakyat yang dizalimi oleh PH.. Muga PKR DAP PAN akan berkubur terus dari bumi malaysia..

      Padam
  9. Tampa nama.. Cerita pasal islam.. Bila kamu mati nanti soalan pertama dia akan tanya apa???

    BalasPadam
  10. Rukun sokong PH ialah mesti BODOH.Sape tunggang agama?Masa PH merintah 22 bulan ramaihina Islam,hina Rasulullah. Sapa yang tegur dan tentang?.PAS lah yang banyak menegur.Harapkan islam dalam PH, semuanya takut DAP.Kunci mulut apabila Islam dihina.Nilah puak tunggang agama.

    BalasPadam
  11. Anuwar Ibrahim sudah berlalu.20 tahun sibuk nak jadi PM.Berapa pilihanraya sengaja dibuat kerana anuar seorang.berapa banyak wang negara habis kerana pilihanaraya dipaksakan.PKR cibuk dengan fitnah dalam kain.Dosa pahala tolak ketepi.

    BalasPadam
  12. TIDAK MENYOKONG TUN CARLOS & saya jarang baca apa yg dia tulis.

    TAPI kalau bab perangai & bawaan anwar tu kita semua sendiri boleh tengok & menilai.. Boleh rujuk bersepah2 dlm video2 dia, berita2, dalam wawancara2 apa dia sebut & apa pemikiran dia.

    Gaya Anwar nampak macam pelik tapi benar. Dia bagaikan ada 1001 wajah. Sekejap ikut jln betul, sekejap mcm jalan bertentangan. Tun M pernah juga mengatakan perihal benda yang sama. Bunyi mcm Anwar ni kuat pusing. Mcm ular la juga. Sat belok sana, sat belok sini. 1001 muka.

    Sudahnya orang kuat sendiri yg rapat dengannya pun susah mau percaya dia. Jangan marah orang betray kalau Anwar sendiri kuat main pusing banyak belok2. Eloklah tu 1 fikrah senada ngn PH which is kuat u-turn.

    BalasPadam