Header Ads

ads header

Flash News

Fortuna Sedang Menyebelahi Kita?


Sejak kejatuhan kerajaan PH, martabat negara kita semakin diangkat.

1) Dipuji US sebagai penyelamat kerana menjadi pembekal glove dan mask.

2) Dipuji media Jepun atas kecekapan menteri siap kan hospital sementara untuk hadapi Covid19 dalam masa 4 hari.

3) Doktor kita DG Dr Noor Hisham diiktiraf China antara 3 doktor terbaik dunia dalam melawan Covid19. Dr Noor Hisham pula kata ia adalah pengiktirafan kepada bangsa kita, our nation.

4) Cara kita melawan Covid19 di kritik hebat oleh Singapura. Hari ini Singapura terciduk, dan terpaksa adapt cara Malaysia.

5) Pakej Rangsangan besar oleh kerajaan mendapat pujian daripada pakar-pakar ekonomi dan rakyat. Bahkan rakyat negara lain pun mahu kerajaan mereka mencontohi Malaysia. Kita menggunakan semaksima mungkin kekuatan yang ada untuk menyelamatkan rakyat.

Hari ini Filipina, Indonesia, Singapura dan Thailand sedang menjadi bom jangka untuk pandemic ini me musnahkan ketamadunan mereka jika mereka gagal. Semua negara ini mengelilingi Malaysia. Seakan fortuna sedang menyebelahi kita sejak jatuhnya kerajaan PH, walaupun para pengkaji pernah meramalkan Indonesia bakal menjadi kuasa besar kerana fortuna menyebelahi mereka.

Jika kita mampu untuk terus bertahan, kita akan keluar daripada krisis sebagai negara yang hebat dan martabat kita bukan kaleng-kaleng lagi. Dengan syarat, jangan kasi PH kembali memerintah dalam masa terdekat ini. Takut-takut fortuna lari pergi ke Indonesia semula. PH perlu bermuhasabah dan melakukan total correction untuk diterima semula oleh rakyat.

Sekian

(Dr Tanaka Mustafa)
17 April 2020

*maafkan saya jika tulisan saya membuatkan anda panasss...


MR :  Patutlah hari-hari Malaysiakini serang PAS...


Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt



............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.


6 ulasan:

  1. Semoga selepas ini,malaysia negara tercinta terus mara kehadapan.

    BalasPadam
  2. Itu belum dikira harga petrol jatuh walau PN tak pernah janji hari ni kita menang, esok harga minyak turun. Seorang kawan share meter kereta isi RM50 dah penuh. Biasa kena double harga baru penuh tangki minyak.

    Rakyat pula ramai yg jatuh cinta dgn PM bukan pilihan.

    Dan banyak lagi kelebihan lain bila kerajaan bertukar.

    فباي الاء ربكما تكذبان

    BalasPadam
  3. Rakyat sudah menolak perspeksi auta oleh kerajaan putus harapan.. Betul kata MR... Ramai pimpinan ph sedang meracau racau dalam MK..menyerang PAS adalah satu ayat yang wajib diratib oleh konco konco dogpig kemudian doa bacaan maki hamun di sambut oleh para pencacai yg telah meminum kencing para pemimpin mereka. Tapi nak buat macam mana...pimpinan ph yang mementing diri serta tamak akan melahirkan para pengikut yang hilang kewarasan

    BalasPadam
  4. Seronok baca MK(PH) serang PAS. Rupanya banyak yang dibuat oleh PAS menjadi perhatian PH. Dulu puak2 PAn kata dan DAP kata, PAS akan kelaut. PH tak lena tidur jika tak serang PN dan PAS.Tercari2 apa modal nak serang.Strrategi DAp ialah kunci mulut sebagai bersih diri sebab rakyat mula tahu rupanya BOHONG DAp tentang Malaysia duit tadak. PM MY telah beri peruntukan kepada rakyat.Kalu PH merintah musim ni tentu kebulur rakyat,asyik makan kencing PH

    BalasPadam
  5. PKR WAJIB DIBUBARKAN... wujud kerana reformasi bebaskan anuar,sekarang dia dah bebas dan sebantal dgn musuh utamanya TUN MAHATHIR dan berzikir bila jadi PM8.MALAH penyokong tegar PKR sudah ditipu dan PENGKHIANATAN ANWAR PELBAGAI PINTU DEMI UNTUK HAJAT POLITIKNYA TERCAPAI.akhirnya PKR sah jadi PARTI KENCING/KHIANAT REFORMASI RAKYAT

    BalasPadam
  6. Saya minta PH dibubarkan dgn serta merta kerana mengancam keselamatan negara kerana mendesak kerajaan mengadakan sidang parlimen dalam keadaan penularan Covid 19

    BalasPadam