Header Ads

ads header

Flash News

Frontliner Sibuk Bertarung Dengan Covid-19, Dia Ni Pula Sibuk Berpolitik


Disaat barisan hadapan negara sedang berjuang bertarung dengan Covid-19 wujud manusia yang sibuk ingin berpolitik dan menyebarkan fitnah.

Terkini seorang Pemimpin PH iaitu YB Fuziah Salleh memohon maaf setelah akaun facebook beliau telah menyebarkan sebuah video fitnah seolah-olah menggambarkan dalam suasana Covid-19 ini kerajaan gagal mengawal kemasukan beramai-ramai perkerja Malaysia di Singapura yang ingin memasuki Malaysia.




Setelah diselidiki ternyata video tersebut sebenarnya ialah video latihan lama yang bertarikh pada bulan Disember tahun lepas.

Hal telah ini membangkitkan kemarahan netizen yang rata-ratanya marah dan tidak berpuashati dengan tindakan pemimpin PH itu.

Antara komen-komen netizen:

Komen 1:

"Jabatan Imigresen mengambil serius perbuatan penularan video berkenaan oleh pihak yang tidak bertanggungjawab yang berniat menimbulkan keresahan dalam kalangan masyarakat. 

"Satu laporan polis akan dibuat oleh pihak Jabatan Imigresen Johor," kata Ketua Pengarah Jabatan Imigresen. 
Komen 2:

Mesti yb dah rasa bangga kan dapat cari kesalahan kerajaan sekarang tapi last² video lama rupanya..kahkahkah..patut yb bersuara masa kerajaan dulu bawak masuk pelancong cina 2 juta org tu..baru kitaorg respect... 
Komen 3:

Amboi, senangnya minta maaf. Kalau rakyat dah disabitkan kesalahan menyebar berita palsu dan pasti dikenakan hukuman. Apa beza kamu dan rakyat? Senangkan cuci tangan? Sudah lah menipu kes Lynas dulu. Sudah lah kamu Fuziah! Cukup!

Semua orang sedang sibuk bertarung dengan Covid-19 tetapi ada juga manusia yang sibuk nak berpolitik dan menyebarkan fitnah.


MR :  Kecelakaan jika pimpinan politik banyak urusan peribadi lebih daripada urusan rakyat


Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt



............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.


5 ulasan:

  1. Kak yah oi napa la jadi gtu.Kak yah dah makan ubat ker? ke dah terkena kuman covid. Molek duk diam-diam, g gatai tangan watpe duk sondol gambar lama?

    BalasPadam
  2. Sudah jadi GILA pemimpin PH sejak tumbang sebab angkara Atok.. Melalak macam anjing tersepit bila kuasa sudah hilang.. Pemimpin macam ni upama pelacur politik menjaja benda busuk dan hanjir.. Pemimpin macam ni sepatutnya tak wujud di malaysia.. Tapi apakan daya mereka disokong oleh pentasub peribadi bekas banduan.. Hidup mereka sentiasa dalam laknat Allah sebab menjadi pemimpin MUNAFIK menipu rakyat..

    BalasPadam
  3. Ini bukan ke salah satu antara kesalahan Penyebaran Berita Palsu Di Media Sosial oleh salah seorang penCACAI DAP. Harap MCMC dan PDRM segera mengunjungi YB (YANG BANGANG) ni untuk tindakan seperti mana orang-orang AWAM yang dikenakan tindakan oleh MCMC dan PDRM. Baru nampak integriti penguat kuasa tak memilih bulu dan darjat dalam menjalankan pengadilan.

    BalasPadam
  4. Betul seperti kata P Ramlee " dah tua pun bodoh "

    BalasPadam