Header Ads

Header ADS

Hari ini aku nak ajar Macai PH tentang gambar



Gambar 1

Geng PH cuba ambil kesempatan menyebarkan gambar abu syafiq dengan presiden PAS lalu terus cop dia ahli PAS dengan harapan rakyat akan marahkan PAS dek kerana beberapa isu yg ditimbulkannya.

Sebenarnya gambar tersebut diambil semasa Abu syafiq menjadi wakil bg pihak emaknya selaku bekas ketua muslimat PAS, majlis penghargaan PAS paada bekas2 pimpinan PAS.




Gambar 3

Pengakuan ikhlas & legend dr abu syafiq sendiri, secara tak langsung menampakkan Kebodohan penyokong PH yg memfitnah PAS.



Gambar 2 dan 4

Abu Syafiq seronok bergambar dengan Presiden AMANAH kerana Abu Syafiq adalah JEBON.. Nak kenal Jebon engkau tengok muka Khalid Samad, Hanipa Maidin, Mujahid, Mahfus, Salahudin.. dll

Ebit Liew Pula seronak bergambar dengan Presiden PAS kerana Ebit Liew menghormati ulama yang zuhud dengan rumah kayu malah sebahagian besar gajinya diberikan kepada penrusan Parlimen membelanjakan untuk rakyat.

Kalau engkau ada akal engkau tahu siapa sebelah siapa?


Kesimpulan

Engkau serang PAS dengan gambar fitnah Abu Syafiq mewakili emak dia tu engkau memang hebat. Tapi Allah lebih hebat pasti akan membuka mata rakyat Malaysia bahawa PH memang kaki fitnah dan kencing rakyat. Makin engkau serang makin kuat PAS kerana PAS bukan nak duit. ahli PAS yang ikhlas sangat ramai sudah pasti parti PAS akan terselamat drp pimpinan tamak duniawi.

MR :  PAS akan dibersihkan.. Dulu keluarnya Jebon yang kita tak pernah terfikir pembersihan bukan setakat MT PAS tetapi sehingga ke cawangan-cawangan hilangnya Jebon. Kini bila PAS bersama kerajaan akan ada satu lagi tapisan  pembersihan dalam PAS, yang tamak jawatan akan tergugur dan tersingkir dengan sendirinya dan itu sunatullah unrtuk gerakan Islam yang engkau patut faham...


Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt





............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.


26 ulasan:

  1. Saya pun belum jumpa macai macai PH yang pandai... Lihat hujah hujah mereka dalam medsos mk atau kitab suci mereka... Tiada fakta, spin sana sini.. Yang meraka ratib hanyalah mencelakakan lebai lebai pas, kencing fitnah sana sini.. Puak puak ni tidak amanah walaupun duduk dalam jamaah panpinpon@amanah serta orang fasiq dalam penulisan berita...thomahan jahat berbagai bagai.. Alhamdulillah.. Nikmat jd menteri kepada puak puak biol pemuja kafirun ni di tarik balik oleh Allah...penyokong pula macam kaum putus wayar dalam kepala

    BalasPadam
    Balasan
    1. قُلِ الْحَقَّ وَإِنْ كَانَ مُرًّا

      “Katakan kebenaran, sekalipun itu pahit”.

      Beberapa surah yg Allah bagi peringatan kepada orang-orang yg khinat :

      1. Surah AlHajj. Ayat 038.
      Sesungguhnya Allah membela orang-orang yang beriman; sesungguhnya Allah tidak suka kepada tiap-tiap seorang yang khianat, lagi tidak bersyukur.

      2. Surah AnNisaa'. Ayat 107.
      Dan janganlah engkau berbahas untuk membela orang-orang yang mengkhianati diri mereka sendiri. Sesungguhnya Allah tidak suka kepada orang-orang yang selalu melakukan khianat, lagi sentiasa berdosa.

      3. Surah Yusuf. Ayat 106.
      Dan (orang-orang yang beriman kepada Allah), kebanyakan mereka tidak beriman kepada Allah melainkan mereka mempersekutukannya juga dengan yang lain.

      4. Surah AlAnfaal. Ayat 058.
      Dan jika engkau mengetahui adanya perbuatan khianat dari sesuatu kaum (yang mengikat perjanjian setia denganmu) maka campakkanlah (perjanjian itu) kepada mereka dengan cara terus terang dan adil. Sesungguhnya Allah tidak suka kepada orang-orang yang khianat.

      5..Surah AlAnfaal. Ayat 027.
      Wahai orang-orang yang beriman! Janganlah kamu mengkhianati (amanah) Allah dan RasulNya dan (janganlah) kamu mengkhianati amanah-amanah kamu, sedang kamu mengetahui (salahnya).

      6. Surah AnNisaa'. Ayat 105.
      Sesungguhnya Kami menurunkan kepadamu (wahai Muhammad) Kitab (Al-Quran) dengan membawa kebenaran, supaya engkau menghukum di antara manusia menurut apa yang Allah telah tunjukkan kepadamu (melalui wahyuNya) dan janganlah engkau menjadi pembela bagi orang-orang yang khianat.

      7. Surah Ali'Imran. Ayat 057.

      Adapun orang-orang yang beriman dan mengerjakan amal-amal soleh, maka Allah akan menyempurnakan pahala mereka dan (ingatlah), Allah tidak suka kepada orang-orang yang zalim.

      8. Surah AlAnfaal. Ayat 071.
      Dan jika mereka (orang-orang tawanan itu) bertujuan hendak melakukan khianat kepadamu, maka sesungguhnya mereka telahpun melakukan khianat kepada Allah (dengan kekufuran mereka) sebelum itu, lalu Allah menjadikan (engkau) mengalahkan dan menundukkan mereka; kerana Allah Maha Mengetahui, lagi Maha Bijaksana.

      9. Surah Ali'Imran. Ayat 161.
      Dan tiadalah patut bagi seseorang Nabi itu (disangkakan) berkhianat (menggelapkan harta rampasan perang) dan sesiapa yang berkhianat (menggelapkan sesuatu), dia akan bawa bersama pada hari kiamat kelak apa yang dikhianatinya itu; kemudian tiap-tiap seorang akan disempurnakan (balasan bagi) apa yang telah diusahakannya, sedang mereka tidak akan dikurangkan sedikitpun (balasannya).

      10. Surah Ali'Imran. Ayat 032.
      Katakanlah (wahai Muhammad): Taatlah kamu kepada Allah dan RasulNya. Oleh itu jika kamu berpaling (menderhaka), maka sesungguhnya Allah tidak suka kepada orang-orang yang kafir.


      *Seharusnya sesiapapun yang dijulang selaku pemimpin perlu insaf perihal peringatan Rasulullah SAW yang bermaksud: “Apabila Allah menghimpunkan manusia yang terdahulu dan yang kemudian pada hari kiamat, tiap-tiap orang yang khianat akan diangkat satu panji-panji yang boleh dikenali ramai. Dikatakan kepadanya, Inilah pengkhianatan pulan bin pulan...”* (Hadis riwayat Imam Muslim)

      Jika rakyat tidak mampu menghalang pemimpin yang melakukan khianat, maka lakukan lah dengan membenci mereka@bukan menyokong, kerana kerja yg mereka lakukan itu adalah bersifat Fasiq.
      (Tuan Guru Nik Abdul Aziz)

      Haram gajinya bila YB yg dipilih rakyat melompat keparti lain.
      (YB Uztad Nasruddin Tantawi@ulama pas)

      #janganjemuuntukberiperingatan.

      Padam
    2. Haram lagi kalau jadi barua DAP.

      Padam
    3. Sesiapa sahaja yang menjadi barua parti kafir harbi DA-Pigs yang telah menghina Islam dan menafikan hak umat Islam, maka dia juga tergolong kepada musuh Islam walaupun dia memutar-belitkam ayat Al-Quran untuk menghalalkan dia menjadi pengkhianat kepada agama Islam.

      Padam
  2. Kalau dh nama PAS tu,Penipu,pemfitnah, putar belit,umpat keji,maki hamun, tu makanannya lah, x payah nk.berdalih lagi, rakyat dh tau sangat, kalau.dh pemimpin utamanya pernah mengkafirkan umno dan sekarang.ini dtg menyembah semula bersekongkol membentuk kerajaan,Islam apa namanya, dulu masa PAS jadi pembangkang,ajenda utamanya melaksanakan hudud, anjing2 pulak menyalak siang malam "Haramkan arak"'"Haramkan judi" ,"Haramkan lgbt semburit" sekarang dan senyap,,kalau PAS tidak bersekongkol dengan kumpulan.lgbt Jemin semburit tu, jangan mimpi pemimpin PAS nk.jadi menteri, nk jadi kerajaan,,itu lah munafiknya PAS.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Jadi barua kafir DAP itu adalah lebih merbahaya dan merosakkan.

      Padam
    2. Pas ingin selamatkan negara dari kaum kaum yang menjahanam negara oleh puak puak dog and pig. Ini adalah takdir Allah tetapi penjilat dog and pig tidak dapat menerima ketentuan takdir bahawa dengan perangai kencing dan pembohongan mereka di pendekkan Allah kuasa pemerintahan agar kemusnahan negara tidak semakin teruk

      Padam
    3. Wah betapa biadab, buruk, jahat dan keji anjing-anjing kurap penjilat gian end kepala bapak parti kafir harbi kerana menghina, menfitnah dan memburuk-burukkan ulama Islam dan jemaah Islam yang gigih berjuang menegakkan Islam dan membela hak umat Islam.

      Jika anjing-anjing kurap ini mati, sila panggil gian end untuk solatkan jenazah mereka.

      Padam
  3. Fitnah,menfitnah ni tak digalakkn disisi agama islam,apa salahnya,jika kita sama2 berganding bahu berkerjasama dlm mencari keharmonian rkyat dimalaysia,,keikhlasan,kesucian hati dlm amal jariah atau apa bntuk sklipun,adalh sifat yg Allah kasihi,
    Sudahhh sudahhhlahh nk bergaduhh sesama kita,,

    BalasPadam
  4. Macamlah yang menjatuhkan sesebuah parti pertubuhan dan kerajaan....diorang ni macam lalang ditiup angin tambah kalau beri makan baja lagi la tumbuh sana sini...tak ada guna jadi lalang nak hapuskan bukan boleh ditarik luka tangan dibuatnya kena racun tu pun habis bisa racun tumbuh balik begitulah perumpamaan sifat macai2....bahaya kalau disimpan..
    .

    BalasPadam
  5. Mcm itu boleh dipanggil ustaz.bukankah mulia jika ebit liew membantu sesama hamba allah.bukankah agama islam mahu umatnya menolong dan membantu sessiapa sahaja.kenapa nak marah atau dengki pada ebit liew kerana dia sering membantu hulur dan sedekahkan rezeki pada orang lain.kenapa nak kecam dia berbuat baik.cemburu dan dengki kerana tidak ada kemampuan membantu.

    BalasPadam
  6. Saya dah tanya dah banyak mana2 ulama, termasuk menteri agama, presiden pas & bbrapa ulama yg berat ke pas..

    APA ALASAN BOLEH TERIMA KERAJAAN TEBUK ATAP INI@KHIANAT PADA PENGUNDI.

    Nak jawab HAMPEH.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Alasan dia senang aje :
      Kami orang Islam Wajib tolak DAP dan Barua DAP.
      Saya ulang:
      Orang Islam Wajib tolak DAP dan Barua DAP.

      Padam
    2. Ini satu soalan cepucemas yang dianggap cerdik oleh para macai ph.. Dari gaya lenggok tulisan boleh dikenal guru arif muluk adalah para keldai panpinpon yang dilatih dalam akademi rba... Pas ada menang kerusi parlimen yg dipilih oleh rakyat dan berjaya memerintah 2 negeri iaitu kelantan dan terengganu dgn majoriti 2/3, ubn juga dipilih rakyat dan memerintah pahang dan perlis dan ubn menang paling banyak kerusi parlimen jika berbanding semua parti lain...oleh kerana gabungan dap, pan, pkr, bersatu mengumpul kerusi terbanyak maka ph berjaya bentuk kerajaan tetapi tindakan bodoh pimpinan ph mengutamakan siapa penganti pm menyebabkan rumah ph roboh tanpa diroboh oleh pas atau ubn. Dan tika itulah bersatu bercerai dari gabungan ph dan berkahwin dengan pas dan ubn membentuk kerajaan baru. Sila beritahu dimana salahnya dari segi perlembagaan, undang undang dan agama.Kamu wahai keldai dogpig yang menjadi juara penipu, penyamun dan pengkhianat janji janji kepada rakyat hanya spin tuduhan kononnya mereka jahat sedangkan kamu lebih jahat dan lebih buruk,lebih teruk dan lebih bodoh

      Padam
    3. Tebuk apa pun Kerajaan sekarang adalah sah dari segi perlembagaan Malaysia.Kerajasn dulu boleh mencabar di Mahkamah.Anuar sendiri jumpa PM sekarang.
      Yang Dipertuan Agong telah melantik PM.Di segi perlembagaan YDA boleh melantik PM yang di percayai mendapat sokongan terbanyak Ahli-ahli parlimen.
      Waktu pilihanraya ke 14 dulu memang PH.menang.Tapi Tun sendiri yang meletakkan jawatan setelah parti nya sudah tidak menyokong.
      Sekarang kuasa Melayu dapat dan bumiputera di Setapak telah dapat semula.Siapa yang tidak percaya boleh cabar di Mahkamah.Terima kasih Selamat menyambut Ramadhan 1441H

      Padam
  7. Nak tanya muluk hampa menang PRU 13 dulu dgn fitnah kn...RM90 jota halal tak?
    Nak tnya lg..pasaipa PM7 letak jwtn tak bawa Nuarq gant...Nuarq dok stanby depan pintu...rupanya PM7 keluaq kot atap paihtu org lain masuk...tentu ada pasai.

    BalasPadam
  8. Jebon hanya tahu cut and paste hadith Dan ayat Quran aje. Tapi akhirnya Jadi khadam DAP juga.
    Dengan orang Islam kemain lagi tunjuk taring. Dengan Hannah Yeoh, Teresa Kok, Ronnie Lieu terus pijak semut pun tak mati.

    BalasPadam
  9. Balasan
    1. Pengikut J-bon kebanyakan pro liberal,lgbt,pondan & Gay,juga dari puak-puak pengadu domba penyebar fitnah dan hasutan.

      Padam
  10. BUka mulut sahaja penyokong PH nampak selalu BODOH tak mengaji.Kasih dan syang DAP akan menambah takwa kamu ker? benci alim ulamak kasih DAP. Mat sabu dgn TGHH mana nak ikut? Masa hidup benci ulamak,masa mati cari geng lebai nak suruh solat jenazah.Kenapa tak panggil geng DAP nuh.Syarat kena BODOH kalu sokong PH

    BalasPadam
  11. Nak tanya penyokong PH dalam ni, mana kamu masa DAP hian Islam,hina Rasulullah? Mana kamu.Masa hidup kasih DAP benci ulamak.Masa mati nanti cari geng DAP untuk solat jenazah kamu,jgn masa tu g cari lebai.

    BalasPadam
  12. Sudah2 la. Kita sesama melayu nk kecam mengecam. Bangsa lain yg bertepuk tangan.. Jangan menang sorak kampung tergadai..

    BalasPadam
  13. Memang ade pengakuan dia sebagai ahli PAS Dan juga sebagai penyokong tegar PH...aku dah baca kedua dua nya...taip je kat google Abu syafik pas....pasti jumpa....itu je nak tulis

    BalasPadam
    Balasan
    1. Aku cabar kamu buktikan dakwaan kamu dengan menunjukkan bukti seperti nombor keahlian dia dalam PAS dll. Dakwaan tanpa bukti boleh dianggap sebagai fitnah !

      Padam
  14. X payah sesape nak memaki sesape....taip je ape aku tulis tu Abu shafik pas kat google ...pasti akan jumpa...sape yang kata x jumpa tu samaada dia buta IT ... ataupun pembohong...kira perangai org munafik la....kesimpulan aku dia ada dlm PH Dan dalam PAS ....x perlu nak nafi ape ape....mungkin lps ni dia dlm BERSATU pulak

    BalasPadam
  15. Tu bukan perangai orang sokong PAS,jenis memperlekeh Ebit
    Penyokong PH ada la perangai gitu.Takleh Duk lama dalam PAS jenis perangai macam tu

    BalasPadam

Imej tema oleh A330Pilot. Dikuasakan oleh Blogger.