Header Ads

Header ADS

Kalau tak fitnah tak nama PH


Ramai macai PH sebar video kononnya Menteri Kesihatan sibuk buat rakam lagu raya. Ini kerja jahat PH. Dulu menang MENIPU, kalah pun Masih NAK MENIPU. Semasa memerintah HANCING kencing RAKYAT.


MR :  Sokong PH memang bodoh


Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt



............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.


15 ulasan:

  1. Pakatan Hancing
    Kenapa Pakatan Hancing ?
    Pakatan Dog-And-Pigs, pandapigs dan Parti Kencing Rakyat.
    Kenapa Hancing?
    Sebab suka kencing rakyat
    dengan pelbagai janji palsu dll.
    Kenapa kencing rakyat?
    Sebab pemimpin Pakatan Hancing gila kuasa
    Lebih tepat lagi gila babi.
    Masa hadapan Pakatan Hancing ?
    Pakatan Hancing akan pupus
    dalam PRU yang akan datang.
    APA akan berlaku kepada pemimpin Pakatan Hancing?
    Masuk hospital mental.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tanpa nama
      Ada banyak Allah dah peringatkan dalam AlQuran berkenaan pengkhianat ini

      Termasuk azab api neraka
      Awak nak ikut sekali ke?

      Surah AlHajj. Ayat 038.

      Sesungguhnya Allah membela orang-orang yang beriman; sesungguhnya Allah tidak suka kepada tiap-tiap seorang yang khianat, lagi tidak bersyukur.

      2
      Surah AnNisaa'. Ayat 107.

      Dan janganlah engkau berbahas untuk membela orang-orang yang mengkhianati diri mereka sendiri. Sesungguhnya Allah tidak suka kepada orang-orang yang selalu melakukan khianat, lagi sentiasa berdosa.

      3
      Surah Yusuf. Ayat 106.

      Dan (orang-orang yang beriman kepada Allah), kebanyakan mereka tidak beriman kepada Allah melainkan mereka mempersekutukannya juga dengan yang lain.

      4
      Surah AlAnfaal. Ayat 058.

      Dan jika engkau mengetahui adanya perbuatan khianat dari sesuatu kaum (yang mengikat perjanjian setia denganmu) maka campakkanlah (perjanjian itu) kepada mereka dengan cara terus terang dan adil. Sesungguhnya Allah tidak suka kepada orang-orang yang khianat.

      5
      Surah AlAnfaal. Ayat 027.

      Wahai orang-orang yang beriman! Janganlah kamu mengkhianati (amanah) Allah dan RasulNya dan (janganlah) kamu mengkhianati amanah-amanah kamu, sedang kamu mengetahui (salahnya).

      6
      Surah AnNisaa'. Ayat 105.

      Sesungguhnya Kami menurunkan kepadamu (wahai Muhammad) Kitab (Al-Quran) dengan membawa kebenaran, supaya engkau menghukum di antara manusia menurut apa yang Allah telah tunjukkan kepadamu (melalui wahyuNya) dan janganlah engkau menjadi pembela bagi orang-orang yang khianat.

      7
      Surah Ali'Imran. Ayat 057.

      Adapun orang-orang yang beriman dan mengerjakan amal-amal soleh, maka Allah akan menyempurnakan pahala mereka dan (ingatlah), Allah tidak suka kepada orang-orang yang zalim.

      8
      Surah AlAnfaal. Ayat 071.

      Dan jika mereka (orang-orang tawanan itu) bertujuan hendak melakukan khianat kepadamu, maka sesungguhnya mereka telahpun melakukan khianat kepada Allah (dengan kekufuran mereka) sebelum itu, lalu Allah menjadikan (engkau) mengalahkan dan menundukkan mereka; kerana Allah Maha Mengetahui, lagi Maha Bijaksana.

      9
      Surah Ali'Imran. Ayat 161.

      Dan tiadalah patut bagi seseorang Nabi itu (disangkakan) berkhianat (menggelapkan harta rampasan perang) dan sesiapa yang berkhianat (menggelapkan sesuatu), dia akan bawa bersama pada hari kiamat kelak apa yang dikhianatinya itu; kemudian tiap-tiap seorang akan disempurnakan (balasan bagi) apa yang telah diusahakannya, sedang mereka tidak akan dikurangkan sedikitpun (balasannya).

      10
      Surah Ali'Imran. Ayat 032.

      Katakanlah (wahai Muhammad): Taatlah kamu kepada Allah dan RasulNya. Oleh itu jika kamu berpaling (menderhaka), maka sesungguhnya Allah tidak suka kepada orang-orang yang kafir.

      Padam
    2. Mmg btul tu bro tp x berdosa dan takut hukum allah ke ahli politik tipu rakyat yg dia janjikan. Adakah halal semua janji ph. Sekadar tanya jer

      Padam
    3. Yang ko kutip menifisto parti lain ko tuduh individu tu janji, lepas tu ucapan kempin pru 13 lagi ko ungkit peru 14 apasal..hei bro..kerajaan yang ko sokong tu benar2 ikut perintah agama ke.. Baru ambil kuasa pun tak ikut saluran yg betul...

      Padam
  2. Bila blogger cap ayam mengulas bab fitnah.

    Koooo tak baca ke?
    Bayaran saman yg dibayar oleh pemimpin pengkhianat nasional.

    BEBUDAK_PAS_KENA_SEDOR_DIRI
    *SENARAI AHLI PAS KALAH SAMAN FITNAH TERHADAP PIMPINAN AMANAH*
    1. 10 Nov 2017 – Bendahari Agung dan PJ PAS Perak kalah saman Fitnah RM200k terhadap DS Nizar.
    2. 26 Jun 2018 – Ahli Dewan Ulama PAS Che Masri kalah Saman Fitnah terhadap Husam Musa berhubung tuduhan Seleweng Tanah.
    3. 7 Sept 2018 – Cybertroopers PAS Herman Samsudeen memohon Maaf dalam Mahkamah kerana memfitnah Dato Mahfuz menerima Dana UMNO
    4. 25 Jan 2017 – Hasan Ali kalah saman Fitnah RM200k terhadap YB Khalid Samad kerana memfitnah YBKH menentang hukum syarak dan menyokong penjualan arak.
    5. 25 Ogos 2018 – Muslimah PAS Wan Asshima terpaksa memohon maaf kepada YB Khalid Samad kerana fitnah meluluskan pesta Gay. YB Khalid tekad teruskan saman.
    Sapa fitnah sapa ni? Tak perlu kata org lain fitnah…tengok cermin dulu
    C&P.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hahaha...Macai PH dah meroyan.Itupun mau spin lg ka.Cerita ka habis-habis hingga selesai

      Padam
  3. Kemenangan PH dalam PRU14 lalu kerana:-
    1. Menipu
    2. Memfitnah
    3. Rakyat beri peluang.
    Selepas menjadi kerajaan:-
    1. Ekonomi merundum.
    2. Kedaulatan undang2 tercemar.
    3. Kesejahteraan rakyat terabai.
    4. Keharmonian agama tidak terpelihara.
    5. Rukun negara dipersenda dan banyak lagi.

    KESIMPULAN NYA....PH tidak menjadi kerajaan lagi buat selama lama nya dan PRU PRU akan datang tidak akan tercapai untuk kemenangan mudah...INI SUDAH PASTI KERANA RAKYAT SUDAH MERASAI AZAB DALAM PEMERINTAHAN PH.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kita tunggu 18 mei 2020

      #asalbukanmuhyidin

      Padam
  4. PH sudah dikuburkan buat selama _ lamanya..

    BalasPadam
  5. Penuh dgn dalil Alhamdulillah .tak degaq pula masa berlaku penista ugama.khianat bila ada kerajaan letak jawatan dan bubar.khianat bila lantik ketua dpt kuasa nak jatuhkan ketua pulak.lebih khianat lihat saja pemimpin dr puak sendiri hina islam jd bisu.

    BalasPadam
  6. elok kerajaan xpayag bgi jenis manusia mcam nie...penyokong nga ketua dia sama jee....kerja menipu jee hancing pula tuu...gila kuasa

    BalasPadam
  7. kesian...ada lagi pengampu tersohor pig H...

    BalasPadam
  8. Sdr ARIF MULUK,, awk sedar tak masa dia org (PH) menang saman keatas pemimpin PAS,, masa tu PH hancing jadi pemeritah,,mesti lah yg hancing menang,

    BalasPadam
  9. Memang tak suka dgn PH sbb ada Dap.Ingat bila PN ambil alih tak ada lagilah menteri dari PH terutama Azmin semburit,Zuriada dll tapi hanpa.Nak kutuk sgt PH pun,ramai menteri dr PH dlm kabinet PN sekarang termasuk PM8 sendiri....fikir2kanlah..

    BalasPadam
  10. X taula apa nk jadi dgn ph ni..dulu jd krjaan mnyusahkn rakyat skrg jd pmbngkg pun mnyusahkn rkyat lagi..

    BalasPadam

Imej tema oleh A330Pilot. Dikuasakan oleh Blogger.