Header Ads

Header ADS

Mazlan Aliman dihentikan sebagai pengerusi LPP, Mari kita lihat jasanya (bersama video)


Sekarang ni tak taulah peneroka nak ngadu dgn siapa..
Dato Mazlan pun tak sangka PH boleh menang...
Apabila PH Sama jer masuk angin keluar asap...
Masaalah Peneroka dan felda tak berubah...."dulu kini dan selamanya"....



Saya pun contractor...dah byk kali buat pagar rumah sekolah tapi hairanya x pernah potong riben2.. apa benda ni..macam takde kerja lain pulak..


--


SEMUANYA berpunca dari kamu Mazlan Aliman ! Peneroka ikat perut kerana terpedaya dgn janji2 kamu,peneroka hilang punca pendapatan kerana terpedaya dengan janji2 manis kamu..

Kamu perdayakan generasi Ke2 dan Ke 3 FELDA supaya pengaruhi ibu bapa dan keluarga mereka agar undi PH dan menjamin kehidupan peneroka bebas dari hutang..

Kamu bertempik atas pentas dengan menawarkan pelupusan hutang peneroka bila PH memerintah..sekarang apa sudah jadi? Habuk pun tarak..!Kamu kencing atas kepala peneroka!

Besar dosa kamu kepada peneroka Felda diseluruh negara! Taubatlah Mazlan...!Kamu boleh minta ampun dari Allah tetapi kamu juga perlu minta ampun kepada setiap Peneroka FELDA yg kamu perdayakan dgn janji2 kamu sebelum ini..

Gaji dan elaun yang kamu terima hari ini adalah hasil dari kedukaan warga Peneroka seluruh negara..!

FB : Rafi Awang Kechik


MR :  Simpan video tu, kalau dia bertanding lagi pasang aje video tu di merata tempat... tak payah kempen.. minum aje kopi di bangsal panas


Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt



............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.


1 ulasan:

  1. Jika tidak kencing rakyat, bukan PeeH namanya.

    BalasPadam

Imej tema oleh A330Pilot. Dikuasakan oleh Blogger.