Header Ads

ads header

Flash News

Kau sebagai mahacai, apa kau sedang buat pada tahun 1980an?


1) Gambar lama seorang lelaki Nusantara di tengah-tengah pemimpin Arab dan Turki. Ada tertulis Fuji Jun 88. Mungkin gambar ini dirakam Jun 1988. Pada tahun 80an, beliau telah pun berpencak di peringkat antarabangsa, sebagai perunding keamanan dan pendamai di rantau itu.

2) Kau sebagai mahacai, apa kau sedang buat pada tahun 1980an? Masih bermain guli? Masih duk main lastik burung? Masih kencing berak merata-rata? Atau kau masih dalam bentuk terpisah antara sperma dan ovum? Sedar diri sebelum terikut-ikut mengutuk dan memaki orang tua, lebih-lebih lagi yang banyak pengalaman dan jasa kepada ummah.

3) Saya hanya strike kepada yang mengutuk. Yang kritik ilmiah, tak ada masalah. Sebab beliau juga adalah manusia, pasti ada buat salah. Kritiklah, tanpa menafikan jasa dan pengalaman serta kepakaran beliau. Kau mahacai faham ke tak apa itu kritikan ilmiah? Saya tak expect anda faham, sebab anda masih perchaya bahawa "Tun Mahathir telah pun insaf".

Sekian
Dr Tanaka Mustafa


MR :  Mahacai akedmik ok tapi cara berfikir bodoh


Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt



............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.


1 ulasan:

  1. kutuk dan maki ulamak setiap hari. Bukan pahala, tapi topup dosa. Sedangkan TGHH tidak melakukan mungkar kepada Allah tapi ada lagi yang gelap hati. mati nanti jangan minta geng lebai uruskan jenazah. mintalah puak2 yang senada dan kita suka walaupun kehidupan mereka kala hayat jauh daripada Allah

    BalasPadam