Header Ads

Header ADS

Nak cari publisiti tapi bangang


Boleh tahan bangang gak dua laki bini yang jadi bekas TPM ni... kat luar rumah kau kena jaga jarak sosial sebab kau tak kenal org lain dan tak tahu mereka bersih atau sihat ke tidak...

Tapi dalam rumah sendiri tak kan lah kau tak kenal ahli keluarga kau bersih ke ... sihat ke tak... adoiii nampaknya kesan PKP ni bukan setakat kau tukar mentol lampu tapi bodoh kau tak bertebing nampaknya ni....

Ke dengan kau laki bini tidur pun pakai 1 meter jarak sosial adoiiii

#ManaYusofRawther
#SeparuhTegang
#StayAtHome

WAN GIM


MR :  Biarlah dia nak meroyan.. kalau 1 minit tak buat posting boleh jadi giler!


Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt



............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.


2 ulasan:

  1. Inilah dia manusia penipu gila kuasa yg tak sepatutnya diberikan kepercayaan langsung. Siapa yg masih sokong memang lagi bangang.

    BalasPadam
  2. Jangan marah.tadak isu sekarang. Ingatkan rakayt marah naik PN merintah negara dan sayangkan PH. Rupanya rakay diberi kelegaan dengan naik PN setelah PH menekan,mengugut serta menarik balik peruntukan. PN telah beri kelegaan kepada rakyat.Terima kasih kerajaan PN,terima kasih PM MY

    BalasPadam

Imej tema oleh A330Pilot. Dikuasakan oleh Blogger.