Header Ads

ads header

Flash News

Raja Permaisuri sumbangkan 150 katil untuk Hospital Sg Buloh, HKL


Raja Permaisuri Agong, Tunku Hajah Azizah Aminah Maimunah Iskandariah berkenaan menyumbangkan 100 katil untuk kegunaan Hospital Sungai Buloh dan 50 katil lagi untuk Hospital Kuala Lumpur.

Ketua Pengarah Kesihatan, Dr Noor Hisham Abdullah menerusi Facebook beliau mengucapkan setinggi-setinggi penghargaan ke atas baginda tuanku.

"Merafak sembah, menjunjung kasih mengadap Ke Bawah Duli Yang Maha Mulia Seri Paduka Baginda Raja Permaisuri Agong Tunku Hajah Azizah Aminah Maimunah Iskandariah yang telah berkenan menyumbangkan 100 katil kepada Hospital Sungai Buloh dan 50 katil kepada Hospital Kuala Lumpur.

"Kementerian Kesihatan menjunjung kasih mengucapkan setinggi-tinggi penghargaan dan terima kasih kepada KDYMM Seri Paduka Baginda Raja Permaisuri Agong di atas sumbangan tersebut.

"Sesungguhnya ia pencetus dorongan semangat yang lebih jitu buat petugas kesihatan agar terus berjuang dalam usaha menyelamatkan negara," katanya.


Sementara itu, Noor Hisham turut merakamkan penghargaan kepada Sultan Johor, Sultan Ibrahim Sultan Iskandar atas kurniaan 42 ventilator untuk kegunaan hospital di seluruh Johor.

Sumbangan baginda semalam disampaikan kepada Pengarah Kesihatan Negeri Johor, Dr Aman Rabu.
"KKM mengucapkan setinggi-tinggi ucapan terima kasih atas perkenan baginda Tuanku," kata Noor Hisham.



MR :  Raja yang baik raja yang prihatin nasib rakyat..


Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt



............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.


Tiada ulasan