Header Ads

Header ADS

22 Tahun Rosakkan UMNO, Dialah klaster Awal Penyakit UMNO


Rakyat Malaysia perlu sedar kecelaruan politik di Malaysia kerana mereka yang ada dalam gambar di atas. 22 Tahun Mahathir rosakkan UMNO yang dibina untuk semagat kemerdekaan. Politik Wang Bermula zaman Mahathir.

1998 Mahathir Buang Anwar. 2005 Najib Buang Muhyiddin, 2020 Muhyiddin Buang Mahathir. Kan itu dinamakan KLUSTER UMNO BERPENYAKIT POLITIK CAS KETING

Engkau baca Mahathir nak betulkan diri dia kononnya orang lain yang salah, Kalau engkau percaya kepada Mahathir bermakna engkau tak kenal ular lidah bercabang 3 (bukan dua).

----
Mahathir: Muhyiddin mungkin dijangkit penyakit Umno

Pengerusi Bersatu, Dr Mahathir Mohamad membidas Muhyiddin Yassin dengan menuduh presiden parti itu mencabul perlembagaan Bersatu.

Ini susulan Bersatu dilaporkan mahu mengadakan mesyuarat Majlis Pimpinan Tertinggi (MPT) pada 11 Mei lalu tanpa kehadiran Dr Mahathir dan anaknya - Timbalan Presiden Bersatu Mukhriz Mahathir - sebelum ia ditunda.

Spekulasi adalah bahawa mesyuarat berkenaan adalah untuk memecat mereka berdua itu.

Dalam sebuah video hari ini, Mahathir berkata bahawa mesyuarat seumpama itu hanya boleh dipanggil oleh dirinya selaku ketua parti.

“Tetapi (mereka) ini tak nak bagi saya hadir, tak nak bagi saya ucap. Ini juga kesalahan besar.

“Sebab itu saya dapati bahawa mungkin Muhyiddin dijangkit oleh penyakit Umno. Dan (dia) suka membuat sesuatu yang tidak mengikuti perlembagaan parti,” katanya dalam sebuah video, hari ini.

MR :  Bila tak ada Mahathir dan Anwar aku rasa negara akan aman damai..


Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt





............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.


10 ulasan:

  1. jgn mati masa berucap atas pentas dh la ...

    seeloknya mati masa sujud di masjid.

    atok paham ke tak?

    BalasPadam
  2. Sekarang nak minta bro2 pas tengok2 sikit bro2 umno supaya jangan serakah. Kalau sama2 ikhlas dan jujur untuk rakyat insya Allah aman malaysia dan umno akan selamat. Ingat sikit umno.

    BalasPadam
  3. Saya setuju dengan komen MR... Bila atuk, bang non dan 2 Lim hilang dari radar msia barulah aman negara...rosak generasi akibat 4 malaun tersebut..tokjib tak dah tak jadi pm pun negara masih kalut

    BalasPadam
    Balasan
    1. Nampak negara kearah keamanan dan kesejahteraan bila dua tiga ekor ni takde. Sekat menyalak ditepi bukit tu biar kan ajelah.

      Padam
    2. Tk payah lh nk panggil atuk panggil je....piraun

      Padam
  4. ARWAH datuk nenek saya amat KECEWA bila UMNO 1946 yg DIBINA bersama Dato Onn Jaafar TELAH dHARAMKAN oleh PENGKHIANAT MAHATHIR.

    BalasPadam
  5. Mr, saya baru jer ptg tadi sembang ngan kawan lama saya masa beli barang...
    Saya kata kat dia kalau takde mahathir, nuar dan lit kit siang insyaAllah aman malaysia

    BalasPadam
  6. Org plotk sma je.pa yg pnting diri sndiri.rakyat no 2..

    BalasPadam
  7. Nk kata depa ni yg buat politik negara kacau x kena juga,negara maju di usha mereka ada satu tugas yg berat ,bertemu sesama pemimpin di dlm dan luar negara ,UTK negara lebih di kenali di mata dunia ,semua ini mereka lakukan,saya x setuju kata depa ni umpama habis madu sepah di buang,apa pun jasa mereka byk di curahkan pada negara Malaysia,

    BalasPadam
  8. Mari coba keberuntungannya disini AjoQQ"c0m
    Kontak whatsapp +855969190856
    Sedia deposit pulsa juga (min 20rb)

    BalasPadam

Imej tema oleh A330Pilot. Dikuasakan oleh Blogger.