Header Ads

Header ADS

Bongkar - Kejadian sebenar sebelum PH tumbang!


Gambar ini sangat rare dan tidak pernah dikeluarkan sebelum ini oleh mana-mana pihak.

Ini adalah perjumpaan di kediaman Tun Dr Mahathir pada hari siang "Sheraton Move" - 23hb February 2020.

Semua pemimpin besar Melayu hadir.

"Tun mahu semua pemimpin Melayu kembali bersatu".

Ketika ini, 131 ahli parlimen menyokong Tun dan pada masa ini juga Tun tak kata pun 'tak nak UMNO secara enblok'. Dia setuju semuanya.

Muhyiddin tak akan bersuara jika tidak atas ARAHAN TUN SENDIRI.

Sumber gambar -

Roslan Abdullah

MR :  Makin hari makin pecah lubang... Siapa dah kena kencing??


Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt





............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.


12 ulasan:

  1. sangat bagus
    kalau dilihat xde sorang pun pmimpin pn yg kutuk tun m dlm isu ni xmcm ph
    ni name dia prmainan politik tahap "dewa"

    BalasPadam
  2. org Klau hati dh hitam camtu la.. sanggup buat apa saja untuk selamat kan dirinya.dh tua2 x ingat tikar sembahyang.x insaf2 lgi dlm diri dia xde keimanan langsung.yg dia nk mrnjatuh kan org lain semua org salah dia jer yg btul

    BalasPadam
  3. Beginilah orang politik memainkan kita sebagai rakyat. Nasiblah sekarang ada internet dan media sosial. Saya berharap ahli2 politik jangan permainkan rakyat lagi sebegini. Di depan rakyat bermusuh matian walhal di belakang bersekongkol. Kami sebagai rakyat benci sikap begini walaupun bersyukur ditakdirkan ph tumbang. Wakil2 rakyat dan menteri2 adalah pesuruh rakyat bukan guna undi rakyat untuk memegang jawatan dan mengumpul harta.

    BalasPadam
  4. Politik malaysia dah jadi nasi kerabu rakyat jadi mangsa

    BalasPadam
  5. Politik malaysia dah jadi nasi kerabu rakyat jadi mangsa

    BalasPadam
  6. Dalam dunia politik tiada istilah dosa pahala, benar atau bathil, untung atau rugi, kaya atau miskin. Kebanyakan kerosakan atas mukabumi, peperangan, pembunuhan,permusuhan adalah kerana politik semenjak ribuan tahun dulu

    BalasPadam
  7. Jgn dk bt fitnah byk sgt bro..kau bloger yg di byar...minda rakyat la konon..gambar diatas x semesti memcermin apa yg kau tulis

    BalasPadam
  8. 😇😇😇🤔🤔🤔🤔

    BalasPadam
  9. X usah cakap banyak lah pasal politik ni. Ia memang menjelirkan . Siapa pun memerintah rakyat kena kerja untuk makan bukan dengan mulut. Tunjukkan pada rakyat macam mana nak cari kesenangan dan kekayaan dinegara sendiri macam kaya orang politik .politik ni. Yg menang jadi kaya .melayu susah juga getah 1.50 sen sekilo . Nak makan apa . Sawit 2.50 sen bawah kos. Minyak makan rakyat beli mahal juga. Fikirkan lah jangan lah bahlul sangat.

    BalasPadam
  10. Terlalu byk mesyuarat Gini la jadi nya,yg melompat pun ramai

    BalasPadam
  11. Apa salah pada gambar di atas. Perlukah kita semua saling bermusuh.Jika duduk berhimpun pelbagai politik,maka ia dianggap songsang?Buanglah ekstrem itu.Berpolitik secara matang dan damai.Boleh berbeza dan boleh duduk bincang.Tidak perlu bodoh dan perlu berbalah.tinggalakn politik zaman dulu,asyik bergaduh

    BalasPadam

Imej tema oleh A330Pilot. Dikuasakan oleh Blogger.